Yummy_Mummy Skrevet 29. mai 2008 #401 Del Skrevet 29. mai 2008 *Bøller litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 29. mai 2008 #402 Del Skrevet 29. mai 2008 Forresten, hva skal jeg ha på meg på lørdag? (Og vår felles venninne S kommer det blir koselig!) Og hva pakker man til tre dagers konferanse på spa-hotell med it-geeker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 16. juni 2008 #403 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvor har det blitt av sjampis da? *bøller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Havbris Skrevet 24. august 2008 #404 Del Skrevet 24. august 2008 *huker opp på mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 25. august 2008 #405 Del Skrevet 25. august 2008 Spørs om det hjelper, Havbris. Sjampis har ikke vært her å leeeeeeeeeeeeeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. august 2008 #406 Del Skrevet 25. august 2008 *savner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #407 Del Skrevet 6. oktober 2008 Plutselig tilbake! Fikk akutt KG-overload her en gang i vår, trengte en pause. Men nå sniker jeg meg inn igjen. Tusen takk til dere som har savnet meg! For øvrig står alt bra til i livet. H. og jeg har det fortsatt fint, jeg trives stadig på jobb - rett og slett ikke noe å klage på. Nå skal jeg rundt og oppdatere meg på alle dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 6. oktober 2008 #408 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du er tilbake!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #409 Del Skrevet 6. oktober 2008 Både du og jeg vet at KG er ganske avhengighetsskapende, Lano... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 6. oktober 2008 #410 Del Skrevet 6. oktober 2008 Oh jess! ... nå er jo jeg så heldig at jeg har deg i livet mitt uansett, men det er ekstra stas å ha deg med her inne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 6. oktober 2008 #411 Del Skrevet 6. oktober 2008 KG er avhengighetsskapende, men man kan bli pisslei også. Koselig å se deg tilbake selv om jeg forstår at du trengte pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #412 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei Bella, så koselig å se deg! Alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 6. oktober 2008 #413 Del Skrevet 6. oktober 2008 Så koselig å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 6. oktober 2008 #414 Del Skrevet 6. oktober 2008 Plutselig tilbake! Fikk akutt KG-overload her en gang i vår, trengte en pause. Men nå sniker jeg meg inn igjen. Tusen takk til dere som har savnet meg! For øvrig står alt bra til i livet. H. og jeg har det fortsatt fint, jeg trives stadig på jobb - rett og slett ikke noe å klage på. Nå skal jeg rundt og oppdatere meg på alle dere! :D Enda en god grunn til å henge her inne. Jeg leser alltid "Ordlysten", men det er liksom så mye "skumlere" å kommentere der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 7. oktober 2008 #415 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #416 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei på dere, Sille, Gold og Chica - hyggelig at dere stadig henger med! Tungt å stå opp i dag! Etter jobb var jeg hjemme, spiste middag, vasket klær og på trening (KrønsjFønk) før jeg roet helt ned med dobbel Sex og singelliv før leggetid. Har sovet sju timer, hvilket normalt er nok, men var fortsatt fullstendig borte på morran... Jaja. Det kom seg da jeg hadde gått en halvtime til jobb. Første frostnatta, tror jeg, i alle fall var det is på toppen av postkassen. Og skikkelig tåke over elva! Ganske stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 7. oktober 2008 #417 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Nå er alt som det skal være. KG er som i gode, gamle dager igjen:) Endret 7. oktober 2008 av Alive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #418 Del Skrevet 7. oktober 2008 It's Alive! Nå har tåka lettet. Og jeg har en utrolig u-produktiv dag på jobb. Skal tidlig av gårde også, har hjemmekontor i Oslo de neste to dagene og reiser inn i ettermiddag for å drikke kaffe med Lano og være hos kjæresten. Kjæresten har flytta. Før bodde han i et skikkelig høl av en leileleilighet, nå har han en splitter ny, lekker bolig. Med herlig bad og et kjøkken som det går an å gjøre noe på! Tenker vi skal lage pannekaker til middag i dag. Grove pannekaker. Og så kanskje suppe med poteter og purre først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #419 Del Skrevet 7. oktober 2008 Veldig fornøyd med meg selv - vi har kake på pauserommet i dag, men jeg har ikke rørt den! Spiste tre knekkebrød med makrell i tomat til lunsj, og en bunke sukkererter. Har en idé om at jeg skal ned noen kilo før jul, og har begynt å logge alt jeg putter i munnen på diett.no. Utrolig hvor bevisst man blir av sånt! Og så er jeg ganske god på trening om dagen også. Kjøpte meg ny ministepper i forrige uke, for jeg presterte å GÅ i stykker den gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #420 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kjempehyggelig kaffe med Lano i ettermiddag! Nå har H. og jeg nettopp laget og spist middag - kremet potet- og purresuppe først, grove pannekaker med speltmel og havregryn etterpå. Kjempegodt! H. kjøpte nytt dataspill i går, så det spørs vel om jeg skal aktivisere meg selv mye av kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå