Champagnepiken Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #381 Del Skrevet 7. mai 2008 Går det an å sove for mye? Sovna for en gangs skyld før klokka elleve i går - og jeg, som vanligvis er opplagt som bare dét om morgenen, hadde kjempetrøbbel med å kravle meg ut av dyna klokka sju. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. mai 2008 #382 Del Skrevet 7. mai 2008 Går det an å sove for mye? Sovna for en gangs skyld før klokka elleve i går - og jeg, som vanligvis er opplagt som bare dét om morgenen, hadde kjempetrøbbel med å kravle meg ut av dyna klokka sju. Hm. Slett ikke uvanlig å bli litt ekstra trøtt hvis man plutselig sover litt mer enn man er vant til en natt. Hei foresten, har fulgt med i dagboken din en stund, men tror ikke jeg har skrevet noe tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #383 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei *Enigma*, koselig at du legger igjen et lite spor! Det er så fint vær, og jeg har litt å lese - tror jeg tar det med meg ut i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 7. mai 2008 #384 Del Skrevet 7. mai 2008 Si meg, har ikke "reisefot" vært ukas ord lenge nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #385 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei Yummy, velkommen hjem fra ferie! Og jo, det har du rett i. Det har vært treffende lenge, men nå er det på tide å variere. Skal tenke ut noe, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #386 Del Skrevet 7. mai 2008 Svett nå! Har gått på stepmaskina gjennom hele Ugly Betty. Er jo greit å kombinere noe nyttig med noe hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 7. mai 2008 #387 Del Skrevet 7. mai 2008 Svett nå! Har gått på stepmaskina gjennom hele Ugly Betty. Er jo greit å kombinere noe nyttig med noe hyggelig. Der gav du meg en glimrende ide! Frem mot eksamen skal jeg lese og trene, på en gang. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #388 Del Skrevet 8. mai 2008 Men det blir å kombinere noe nyttig med noe nyttig, blir det ikke? Nydelig vær for ørtende dag på rad. Og i ettermiddag drar jeg til Oslo for å se kjæresten. Skal bl.a. på konsert med Oslo Filharmoniske Orkester i kveld, blir kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 8. mai 2008 #389 Del Skrevet 8. mai 2008 Godt å lese om dagene dine, Champis. En fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 8. mai 2008 #390 Del Skrevet 8. mai 2008 Men det blir å kombinere noe nyttig med noe nyttig, blir det ikke? Nydelig vær for ørtende dag på rad. Og i ettermiddag drar jeg til Oslo for å se kjæresten. Skal bl.a. på konsert med Oslo Filharmoniske Orkester i kveld, blir kos. Mener du at hverdagsluksus ikke er nyttig? Ugly Betty er ukas høydepunkt midt i alt eksamensstresset. Ok, det sier kanskje mest om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #391 Del Skrevet 9. mai 2008 Tenkte mest at lese=jobb og trene=jobb, så du ville bli dobbeltarbeidende... Men jo, hverdagsluksus er absolutt nyttig!!! Kjempefin kveld i går, selv om toget sørfra var forsinka. Jeg fikk laget asiatisk laksewok til H. før vi var på fin konsert, og så satt vi på en kafé i nabolaget og tok et par glass før sengetid. Har sovet ordentlig dårlig, da. H. bor rett ut mot traffikert gate der de skulle tømme søppel i natt. Og når han sover dårlig, snorker han - så da sover jeg også dårlig... Men det kommer seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 9. mai 2008 #392 Del Skrevet 9. mai 2008 Tenkte mest at lese=jobb og trene=jobb, så du ville bli dobbeltarbeidende... Men jo, hverdagsluksus er absolutt nyttig!!! Kjempefin kveld i går, selv om toget sørfra var forsinka. Jeg fikk laget asiatisk laksewok til H. før vi var på fin konsert, og så satt vi på en kafé i nabolaget og tok et par glass før sengetid. Har sovet ordentlig dårlig, da. H. bor rett ut mot traffikert gate der de skulle tømme søppel i natt. Og når han sover dårlig, snorker han - så da sover jeg også dårlig... Men det kommer seg nå! Hihi, det forstod jeg. Mannfolk som snorker er plagsomt. Da hjelper det å sparke dem litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #393 Del Skrevet 13. mai 2008 Kjempefin pinse! Har blant annet kjøpt meg digitalt speilreflekskamera som jeg har begynt å leke litt med. Men fikk ikke sove i natt. I det hele tatt. Jeg er et vrak i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 13. mai 2008 #394 Del Skrevet 13. mai 2008 Venter fremdeles på nytt ord... Gratulerer med nytt kamera! (Og der har du kanskje inspirasjon til nytt ord?) Gøy med nye dupeditter og annet småelektrisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #395 Del Skrevet 14. mai 2008 Kamera er kjempestas, Yummy! Utrolig morsomt å leke - jeg jobber med å bli flinkere uten programinnstillinger. Neste kjøp blir nok en bedre blitz... I natt fikk jeg i alle fall sove. Som en stein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #396 Del Skrevet 14. mai 2008 I dag skal jeg til tannlegen, det er jo alltid festlig å finne ut om det har sneket seg inn noen hull siden sist. Men enda mer opptatt av om noen kan si noe om tannstillingen min og min ekstremt anspente kjeve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 16. mai 2008 #397 Del Skrevet 16. mai 2008 Var det noen kariuser og baktuser der? Eller ble det heller puss, puss så får du en suss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 16. mai 2008 #398 Del Skrevet 16. mai 2008 I dag skal jeg til tannlegen, det er jo alltid festlig å finne ut om det har sneket seg inn noen hull siden sist. Men enda mer opptatt av om noen kan si noe om tannstillingen min og min ekstremt anspente kjeve. åååå...tannlegebesøk er det verste jeg vet. *stor klem til deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #399 Del Skrevet 16. mai 2008 Ingen kariuser og baktuser på meg, for jeg har vært flink til å pusse tennene! Men jeg skal tilbake om knapt to uker og få støpt sånn skinne til å sove med, så blir jeg kanske litt mindre anspent i kjeven og nakken min. Det hadde vært fint, det... Og i dag har jeg vært hos frisøren og farget håret. Deilig å være litt fin til 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 23. mai 2008 #400 Del Skrevet 23. mai 2008 Ingen kariuser og baktuser på meg, for jeg har vært flink til å pusse tennene! Men jeg skal tilbake om knapt to uker og få støpt sånn skinne til å sove med, så blir jeg kanske litt mindre anspent i kjeven og nakken min. Det hadde vært fint, det... Og i dag har jeg vært hos frisøren og farget håret. Deilig å være litt fin til 17. mai! Spennende med ny hårfarge. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå