Champagnepiken Skrevet 28. april 2008 Forfatter #361 Del Skrevet 28. april 2008 Føler meg ganske sprek også! Nå skal jeg dra med kjæresten ut og gå tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 28. april 2008 #362 Del Skrevet 28. april 2008 Føler meg ganske sprek også! Nå skal jeg dra med kjæresten ut og gå tur. Mine kolleger roser innsatsen din fra SKUP opp i skyene. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 29. april 2008 Forfatter #363 Del Skrevet 29. april 2008 Tror jeg vet hvilken kollega; du får hilse ham så mye! Var kjempefin sjærstekveld i går; vi gikk tur og så laget vi smoothies og så The Bourne Ultimatum på DVD. Jeg har hjemmekontor fram til lunsj i dag og har kunnet sove lenge - skal bare sjekke mail og sånt, samt snike meg til en treningstur + leke husmor i leiligheten til H. Det er stråååålende vær, så satser på grilling i parken i ettermiddag før jeg må dra sørover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 29. april 2008 #364 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Tror jeg vet hvilken kollega; du får hilse ham så mye! Var kjempefin sjærstekveld i går; vi gikk tur og så laget vi smoothies og så The Bourne Ultimatum på DVD. Jeg har hjemmekontor fram til lunsj i dag og har kunnet sove lenge - skal bare sjekke mail og sånt, samt snike meg til en treningstur + leke husmor i leiligheten til H. Det er stråååålende vær, så satser på grilling i parken i ettermiddag før jeg må dra sørover! Det skal jeg gjøre, vettu. Send meg gjerne et hint om hvem du tror det er på PM, nå ble jeg nysgjerrig her. Høres helt herlig ut med grilling i parken... dere er heldige som har fint vær. Her regner det, og jeg er nedlesset med eksamensstoff. Endret 29. april 2008 av Serena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 30. april 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 30. april 2008 Fyttih..., så vondt det var å trene i går! Det milløpet satt i beina... Men jeg fikk fullført en kort intervalløkt,så får jeg komme sterkere tilbake. Skal løpe halvmaraton under Oslo Maraton i september, og sikter på å følge Grete Waitz' treningsopplegg fram mot det. Så nå har jeg avtalt løpetur med lillesøster både i morgen og fredag. Har hjemmekontor fredag, så det tegner egentlig mot langhelg... selv om jeg har ei hel fagbok jeg må få lest på fredag, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #366 Del Skrevet 2. mai 2008 Så, 1. mai overstått. Her ble det lite arbeiderdag-markering og desto mer arbeid; H. og jeg skrubbet leiligheten hans ganske grundig i går kveld. Litt koselig. I dag sitter jeg i leiligheten hans og har hjemmekontor i Oslo. Skal lese en fagbok, blant annet, og må være i kontakt med omverdenen på mail og telefon innimellom. Men skal få tid til litt kos og litt husarbeid også - stryke klær, gå på posten og drikke kaffe med venninne C. Og så er det fredag og nesten helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #367 Del Skrevet 2. mai 2008 Nå føler jeg meg flink - har betalt alle regningene mine OG bestilt tannlegetime! Det er nemlig mitt store prosjekt for mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #368 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har bakt kanskje VERDENS største brød!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 2. mai 2008 #369 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har bakt kanskje VERDENS største brød!!! Oi:O Vil du fortelle? Personlig takler jeg ikke brødbakst... klarte såvidt å redde meg til en firer i det på ungdomsskolen, men siden har det gått like dårlig hver eneste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #370 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror bare det ble litt mye gjær i det brødet, Serena; det vokste noe helt sinnssykt i ovnen og ble minst like stort som to vanlige brød. Men godt ble det - ganske fint brød, men med havregryn og helkorn i. Nam! Vi hadde frokostdate og Popquiz på radio med venninne M. lørdag. Så dro vi på Tom Waits-løpet fra pub til pub i Oslo. Og dermed gikk søndag på sofaen... Nå er jeg tilbake lenger sør og skal være her hele uka. Lenge siden sist jeg hadde full uke på kontoret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #371 Del Skrevet 5. mai 2008 Er ordentlig anspent i kjeven om dagen. Har bestilt time hos tannlegen i neste uke, får spørre om det er noe som bør gjøres noe med. Snakket med ei som har vært i USA for operasjon, men virket som om hennes tilstand var mye verre enn min, da. Skal trene i kveld, prøve å få til ei intervalløkt. Men først er det så fint vær, så spørs om det blir middag ute på kafé - gidder ikke stå i kjellerleiligheten min og kokkelere på sånne dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 5. mai 2008 #372 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror bare det ble litt mye gjær i det brødet, Serena; det vokste noe helt sinnssykt i ovnen og ble minst like stort som to vanlige brød. Men godt ble det - ganske fint brød, men med havregryn og helkorn i. Nam! Vi hadde frokostdate og Popquiz på radio med venninne M. lørdag. Så dro vi på Tom Waits-løpet fra pub til pub i Oslo. Og dermed gikk søndag på sofaen... Nå er jeg tilbake lenger sør og skal være her hele uka. Lenge siden sist jeg hadde full uke på kontoret! Hihi, så herlig. Det er en ting jeg har savnet på østlandet, mammas hjemmebakte brød. Jeg får dem heldigvis nå som jeg bor hjemme, men gjett om det vil bli savnet. Hvem vet, kanskje jeg skal bestille brødbakingskurs hos deg en dag? Høres forferdelig ut å ha så vondt i kjeven. Er det tannverk, eller selve kjeven som er problemet? Håper du får en fin mandag, tannsmertene til tross. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #373 Del Skrevet 5. mai 2008 Ikke tannverk, bare en veldig stygg tendens til å bite sammen kjevemusklene både når jeg sover og når jeg er våken. Resulterer i ufin hodepine, som har satt stopp for trening i kveld. Ser film i heimen i stedet. Men det er litt ekkelt, selv om jeg vet det er en sånn periodegreie som går over om ei uke eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 5. mai 2008 #374 Del Skrevet 5. mai 2008 Det der gjør jeg også i perioder, tar meg selv i å bite hardt sammen. Særlig på jobb, faktisk. Er det et slags stressymptom? Flink jente som vare på seg selv hjemme i sofaen! Det trengs innimellom det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #375 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, det er et slags stressymptom. Dukker opp når jeg er stressa eller hvis jeg går og bekymrer meg for et eller annet. Nå er det nok mest stress, tror jeg - men H. kommenterte i går at jeg sitter og kniper tennene/hakker tenner når jeg leser, så noe er i alle fall galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #376 Del Skrevet 6. mai 2008 Å, strålende morgen! Kjempefint vær, varmt og fint, og hørte på Beach Boys hele veien til jobb. Stort bedre blir det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #377 Del Skrevet 6. mai 2008 Men hodepine og anspent kjeve, da... Velvel. Friettermiddag, skal på båttur med noen fra jobb. Blir hyggelig i finværet. Må prøve å rekke ei kjapp økt intervalltrening først, siden det ikke ble noe i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #378 Del Skrevet 6. mai 2008 "Hva er det morsomste kjæresten har sagt/gjort i søvne"-tråden er det morsomste jeg har lest på veldig, veldig lenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 6. mai 2008 Åh, hodepinetabletter er en fantastisk oppfinnelse! Har slappet av, tatt en liten treningsrunde (intervaller, men ikke noe kjempehardt) og spist steinbitkaker til middag. Og deilig vannmelon til dessert. Skal bli koselig med båttur i kveld, tror jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #380 Del Skrevet 6. mai 2008 Båttur var kjempefint, men brrrr så kald jeg er på tærne! Kommet hjem nå, bare slappe av med CSI før jeg tar kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå