Gå til innhold

Champagnepikens sprudlerier

Champagnepiken

Anbefalte innlegg

Det er Oslo og mellomlederjobb, Yummy Mummy - mer enn det bør jeg ikke si foreløpig, ettersom det ikke er noe sikkert og stillingen ikke engang er utlyst ennå. Må bare smøre meg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt nå! Dro fra Telemark til Oslo i går ettermiddag, fikk både fin ettermiddag med kjæresten og lang løpetur med lillesøster. Selvsagt ble det altfor seint, og å stå opp klokka seks i dag var ikke utelukkende morsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg altså skakk av snutter-klippet med hun bulgarske idol-dama som synger "Ken Lee"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å stå opp klokka seks i dag var ikke utelukkende morsomt...

Jeg synes aldri det er morsomt enda jeg gjør det hver dag... Man blir da så trøtt på kvelden når man står opp så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med litt bølling, Yummy!

Godt med sol også. I Bergen, til og med! Når det er solbrillevær i Bergen, da er tilværelsen ganske herlig...

Løp en mil i går kveld. Nå er det bare fire dager til Sentrumsløpet. Uæææh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Innom for å oppdatere meg! :vinke: Alltid koselig når jeg ser du har oppdatert dagboken din (ja, det var et hint! ;) ).

:klemmer:

Endret av Ada Blûe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena
Godt med litt bølling, Yummy!

Godt med sol også. I Bergen, til og med! Når det er solbrillevær i Bergen, da er tilværelsen ganske herlig...

Løp en mil i går kveld. Nå er det bare fire dager til Sentrumsløpet. Uæææh...

Omg... du er jo rene oksen, søta. Tror aldri jeg hadde klart å løpe en mil... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det løpet jeg skal delta i på søndag går over en mil, så da bør jeg jo egentlig ha distansen inne nå... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena
Vel, det løpet jeg skal delta i på søndag går over en mil, så da bør jeg jo egentlig ha distansen inne nå... :fnise:

Blir sliten av 100 meter, jeg . :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sliten av å ta på joggeskoene, jeg! Jeg driver å har egentlig lyst til å begynne å jogge igjen, men jeg finner alltid "gode" unnskyldninger for å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sliten av å ta på joggeskoene, jeg! Jeg driver å har egentlig lyst til å begynne å jogge igjen, men jeg finner alltid "gode" unnskyldninger for å la være.

Ta med deg treningstøy på jobb, så kan vi ta en løpetur i fellesskap en dag det passer? Jeg løper nemlig ikke spesielt FORT, selv om jeg kan løpe ganske langt hvis jeg vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker så praktisk å jogge, er jo greit måte å få trent på når man er på reise eller ikke orker å dra til treningssenteret. Men - tror gymlærerne på ungdomsskolen drepte lysten min helt... Var alt for mye løping i gymmen.

Men funderer veldig på å prøve å komme i gang. Blir vel å gå 2 minutt, jogge halvt minutt etc i starten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker, Chica. Jeg trodde jeg hatet å jogge helt til jeg begynte med det, om du skjønner? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp åtte kilometer i kveld - kunne godt ha fortsatt, rent fysisk, men ble litt lei! :fnise:

Har spist kalvefilet i hotellrestauranten, og sitter bare og sløver på rommet med PC og tv. Møkkalei av å være alene på hotell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert lurt med litt hvile før helga og?

En kveld alene på hotell kan være deilig, men ikke hvis det gjentar seg ofte nei. Bra du har nett da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg treningstøy på jobb, så kan vi ta en løpetur i fellesskap en dag det passer? Jeg løper nemlig ikke spesielt FORT, selv om jeg kan løpe ganske langt hvis jeg vil...

Vi kan løpe til nærmeste kaffebar og ta en latte. Den er på andre siden av gata, så det burde jeg klare :fnise: Neida, det kunne være en ide det. Må bli når jeg kommer tilbake fra ferie. (Reiser til Kypros på mandag! :hoppe:)

Jeg trodde også jeg hatet å jogge inntil jeg prøvde det (men det begynner å bli noen år siden nå da), men det var jo deilig. Også merker man så fort framgang.

Er det ikke vanskelig å passe maten når man er så mye ute og reiser? Frokostbuffet på hotell, så spiser jeg minst dobbelt så mye som normalt (nordmenn i et nøtteskall?). Det har jo alltid så mye godt (spesielt glad blir jeg de stedene der det er oppskjært frukt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte det!!! :hoppe:

Fullførte Sentrumsløpet på 58.40, altså under målet på en time jeg satte i januar. Superfornøyd! Neste prosjekt: Halvmaraton under Oslo Maraton 30. september. Har funnet at Grete Waitz har laget treningsopplegg som ligger på nett, det skal jeg følge. Så i morgen skal jeg ut og kjøpe pulsklokke!

Og jo, Yummy, det kan være vanskelig å passe maten når jeg er ute. Men akkurat frokostbuffeten har jeg vent meg til, der går det i müsli med melk. Og oppskåret frukt når det finnes.

Og nå er jeg i gang med godterifri uke - spiser heller frukt. Og jordbær til dessert er jo nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena
Jeg klarte det!!! :hoppe:

Fullførte Sentrumsløpet på 58.40, altså under målet på en time jeg satte i januar. Superfornøyd! Neste prosjekt: Halvmaraton under Oslo Maraton 30. september. Har funnet at Grete Waitz har laget treningsopplegg som ligger på nett, det skal jeg følge. Så i morgen skal jeg ut og kjøpe pulsklokke!

Og jo, Yummy, det kan være vanskelig å passe maten når jeg er ute. Men akkurat frokostbuffeten har jeg vent meg til, der går det i müsli med melk. Og oppskåret frukt når det finnes.

Og nå er jeg i gang med godterifri uke - spiser heller frukt. Og jordbær til dessert er jo nam!

Hei søta! Sååå flink du er. ;D

Gratulerer med vel overstått løp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...