Gjest Lano Skrevet 26. mars 2008 #321 Del Skrevet 26. mars 2008 Åh! :rødme: ... man kan jo bli helt forelsket selv av å høre sånt! Så UTROLIG bra at det ble en fin tur!! Hva sa han da han skjønte at det var Paris?? Og fikk dere sett Morrison-graven?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #322 Del Skrevet 26. mars 2008 Han ble veldig begeistret over at det var Paris - jeg sa det fredagen før vi reiste, da, for jeg trengte egentlig å ha noen å glede meg sammen med! Det ble ikke Père Lachaise denne gangen, men da har vi jo noe til gode. Derimot ble det Picassomuseet, som var utrolig bra. Og Notre Dame, som jeg er veldig glad i (jeg liker veldig godt kirker), i tillegg til masse masse trasking. Paris er en by til å gå i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 26. mars 2008 #323 Del Skrevet 26. mars 2008 Hørtes ut som en bra påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #324 Del Skrevet 27. mars 2008 Hrmf, holder jeg på å bli fullstendig krøpling? Vondt i skuldre og armer så det holder for tida... må ta meg sammen og få trent skikkelig igjen! Men det blir ikke i dag, for i dag er det mye farting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 27. mars 2008 #325 Del Skrevet 27. mars 2008 Har dere ikke massasje i den nye jobben? Er nok bare kroppen som savner det. Kanskje er det en annen som kan gi deg en liten økt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 27. mars 2008 #326 Del Skrevet 27. mars 2008 Paris høres vidunderlig ut! Og det gjør "jeg elsker deg " også... Savner deg masse masse masse! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 27. mars 2008 #327 Del Skrevet 27. mars 2008 Champagnepiken skrev: Jeg er hjemme, har bare holdt meg lengst mulig borte fra PCen hele påska! Paris var deilig. Gjorde alle de typiske "kjærestetingene" - klinte under Eiffeltårnet om kvelden, ruslet hånd i hånd i Amelie-land på Montmartre, spiste deilige pannekaker, drakk masse vin... i det hele tatt, herlig tur! Og det er noe veldig spesielt å få høre "jeg elsker deg" fra en mann for første gang... Og etterpå satte vi verdensrekord i sløving hjemme i Østfold resten av ferien. Gjorde absolutt ingenting i flere dager. Så nå er jeg fit for fight igjen! Så herlig. Høres ut som en fantastisk tur. Ingenting er mer romantisk enn Paris om våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #328 Del Skrevet 28. mars 2008 Har ikke massasjeordning i den nye jobben, nei, så det spørs vel om ikke stakkars H. må trå til med de sterke klypene sine i kveld. Det er han nemlig temmelig dyktig på! Blir bare en snartur til Oslo på meg i kveld, reiser på konferanse i morgen tidlig. Men innom Oslo søndag kveld igjen, så litt får jeg da sett til kjæresten min. Passer for øvrig bra, ettersom han uansett skal i 30-årslag til en kompis i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 28. mars 2008 #329 Del Skrevet 28. mars 2008 Paris-turen hørtes :rødme: ut. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 2. april 2008 #330 Del Skrevet 2. april 2008 Innom og bøller litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. april 2008 Forfatter #331 Del Skrevet 8. april 2008 Det er ikke ofte jeg er innom her for tida - det er rett og slett fordi jeg er alle andre steder. Er innom kontoret i dag for første gang på halvannen uke, og det blir også halvannen uke til neste gang... Men livet er fint, bare litt stressende. Kjærligheten blomstrer, det slår meg stadig vekk at jeg har funnet en suverent fin kjæreste. Ellers trener og trener jeg til Sentrumsløpet 27. april, jeg SKAL pokker ta meg fullføre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 10. april 2008 #332 Del Skrevet 10. april 2008 Det er et godt tegn at man ikke er innom! Da er som regel livet bra! Siden jeg ikke har egen dagbok å bølle i, så kan jeg skrive ut en irritasjon her: Hvem fant på at man MÅ ha olje på salaten når man får det servert ute??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. april 2008 Forfatter #333 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg lurer mest på hvem som sier at det MÅ være dressing på den. For jeg glemmer alltid å be om å få den uten, og så ender det med at jeg ikke spiser den... Sliten etter lang helg på konferanse. Men happy. Det kan ha dukket opp en kjempespennende jobbmulighet... mulig jeg blir headhuntet til en jobb igjen! Men sikkert er det ikke før om en god måneds tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 14. april 2008 #334 Del Skrevet 14. april 2008 Champagnepiken skrev: Jeg lurer mest på hvem som sier at det MÅ være dressing på den. For jeg glemmer alltid å be om å få den uten, og så ender det med at jeg ikke spiser den... Sliten etter lang helg på konferanse. Men happy. Det kan ha dukket opp en kjempespennende jobbmulighet... mulig jeg blir headhuntet til en jobb igjen! Men sikkert er det ikke før om en god måneds tid... Hihi, du er fortsatt den beste, vet du. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 15. april 2008 Forfatter #335 Del Skrevet 15. april 2008 Vi får nå se, Serena. Kan ikke regne med å vite noe sikkert før om en måneds tid. Men det er spennende. I dag er jeg på farten igjen, langt inne i Telemark. Retur til Oslo og kjæresten i ettermiddag, før jeg skal avgårde igjen tidligtidlig i morgen... Busy days! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 15. april 2008 #336 Del Skrevet 15. april 2008 Tidlig-tidlig som i "på Gardermoen en eller annen gang mellom sju og halv ni"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kick Skrevet 15. april 2008 #337 Del Skrevet 15. april 2008 Hekter meg på her igjen... Håper dagen blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 15. april 2008 Forfatter #338 Del Skrevet 15. april 2008 Hei på dere, jenter! Og sorry, Lano - skal med et tog klokka sju, men det går ikke til Gardermoen, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 15. april 2008 #339 Del Skrevet 15. april 2008 Det var synd, jeg som hadde sett for meg at vi kunne hatt busy-karriere-kvinne-frokost i avgangshallen på Gardermoen på morgenkvisten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 15. april 2008 #340 Del Skrevet 15. april 2008 Så spennende med nye jobbmuligheter. Noe her i området det er snakk om da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå