Yummy_Mummy Skrevet 1. februar 2008 #261 Del Skrevet 1. februar 2008 god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 6. februar 2008 #262 Del Skrevet 6. februar 2008 *bøller litt* ute i verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 8. februar 2008 #263 Del Skrevet 8. februar 2008 Fortsetter å bølle litt! Må jo få deg opp på side 1! god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 8. februar 2008 #264 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg kan også bølle litt.. *savner Champis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 11. februar 2008 #265 Del Skrevet 11. februar 2008 Har du gått i dvale? Ikke likt deg å være helt borte vekk så lenge! Fortsetter og bølle litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 13. februar 2008 #266 Del Skrevet 13. februar 2008 Hallo...? Er du her? Er du bortreist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #267 Del Skrevet 15. februar 2008 Nå har jeg vært borte leeeenge! Godt å være innom igjen - vært så mye på reisefot og så uregelmessig på nett at jeg ikke har orket å engasjere meg i KG. Ikke lest, engang! Men nå er jeg innom igjen. Sola skinner, det er fredag og i dag kommer H. på besøk. Alt er fint. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 15. februar 2008 #268 Del Skrevet 15. februar 2008 Det er bra du er tilbake! Ha en fin helg, kos deg med H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #269 Del Skrevet 18. februar 2008 Åh, har hatt en superfin helg! Bare sløvet med kjæresten, laget god mat, sett film, gått på kafé, vært på kino... Nydelig. Jeg er intenst forelsket, kjenner jeg. Og jeg skal visst møte "svigers" til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #270 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som har en god kur mot kink i nakken? Jeg har klart å sove ordentlig vridd, tror jeg, i alle fall er det innmari vondt å prøve å se for langt til venstre. Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #271 Del Skrevet 18. februar 2008 Nei, jeg får pakke sammen og komme meg på oppfølgingstime med instruktør på trening. Ikke allverdens jeg har fått gjort i dag, men... Noen dager er litt slappere, sånn får det bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 18. februar 2008 Så hadde jeg og instruktøren blingsa på timeplanene våre - så jeg hadde slett ikke time da jeg trodde. Satte opp ny time om en uke, og så la jeg inn en 35-minutters løpetur på tredemølle i stedet. Sånt skjer. Har vasket opp, kjørt klesvask og spist stekt ris til middag. Har en halvveis-plan om en øl med noen kursdeltakere, får se hva det blir til. Ellers må jeg pakke koffert, for i morgen er det ut på flytur igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. februar 2008 #273 Del Skrevet 18. februar 2008 *snikleser står fram* Du er jammen mye på farten. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 18. februar 2008 #274 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Åh, har hatt en superfin helg! Bare sløvet med kjæresten, laget god mat, sett film, gått på kafé, vært på kino... Nydelig. Jeg er intenst forelsket, kjenner jeg. Åååå, så koselig å lese! Jeg har dessverre ingen vindunderkur for kink i nakken, men jeg pleier enten å tøye litt eller legge på en varmepute mot nakken. Håper det blir bedre, da. Bortsett fra at du er intenst forelsket så har du det bra?! Endret 18. februar 2008 av Ada Blûe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #275 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har det veldig bra. Får stadig nye oppgaver og ansvar på jobb, det er veldig spennende. Og nesten litt skremmende at jeg mestrer det jeg aldri ville ha tenkt at jeg kan. Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 18. februar 2008 #276 Del Skrevet 18. februar 2008 Sånt er kjempe artig. Og du varmer opp til Oslo- løpet også?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #277 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg trener stadig, Ada, selv om jeg nok ikke har vært fullt så flink med kondis i februar som i januar. Jobber med å løpe i kupert terreng (på tredemølle), og har vært ganske bra på å trene styrke. Og ja, jeg skal nok klare målet om Sentrumsløpet gjennomført på maks en time og fem minutter. For da har jeg nemlig lovet meg selv fem timer med personlig trener for å komme i superfasong til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #278 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvorfor kan jeg aldri komme meg i seng? :klø: Kom hjem etter hyggelig pubtur sånn i halv elleve-tida i går. Skulle bare pakke koffert (gjort på fem min) og legge meg. Men så presterte jeg å slå på tv-en, og der var det dobbelepisode av Sex og singelliv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #279 Del Skrevet 19. februar 2008 Halvsløv arbeidsdag går mot slutten; skal ta toget nå og spise middag med søs i Oslo før turen går videre til Gardermoen og flytur vestover. Litt spent - må ha leiebil for å komme dit jeg skal i morgen, og har ikke kjørt på sikkert et halvt år. Oooops... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #280 Del Skrevet 22. februar 2008 Og så var jeg på kontoret igjen, etter et par dager på farten. Herlig med fredag, selv om jeg frykter at dagen på jobb kan bli ganske hektisk. Men så blir det Oslo i ettermiddag, kaffe med kusine C. før jeg drar opp til H. Løse planer om kino, og så får han vel psyke meg opp før jeg skal møte foreldrene hans i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå