Gå til innhold

Champagnepikens sprudlerier

Champagnepiken

Anbefalte innlegg

Slitsom dag i går, med jobb som jeg ikke på forhånd følte at jeg behersket 100%. Men det gikk bra, og kom hjem til kjæresten på kvelden og ble tatt godt vare på. :hjerte:

Skal fortsette på samme prosjektet i dag, men begynner seint. Vi har hatt kjærestens svoger på overnattingsbesøk i natt; han var på konsert i Oslo med kompiser i går. Og han har godt sovehjerte, altså! Klokka er nesten ni, kjæresten og jeg har spist frokost og holdt på rundt ham - og han så vidt gløtta på øynene og sa hei før han fortsatte med sovinga. Han plystrer når han snorker! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg nesten overlevd arbeidsdagen. Så skal jeg stikke og trene, og så skal jeg til negledama og få stelt neglene mine på ettermiddagen. Det trengs!

I kveld skal kjæresten og jeg på konsert med et vennepar, det blir kos. Og så blir det visst konsert i morgen også, for jeg oppdaget plutselig at Odd Børretzen og Lars Martin Myhre spiller på Sentrum Scene i morgen. Dobbelt-kos!

Og så fikk jeg plutselig igjen penger fra banken etter at lommeboka mi ble stjålet og kortene misbrukt. Dét var hyggelig, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt i dag! Det ble seeeeint på konsert i går. Men det var utrolig moro! Så det er verd det å være dønn ubrukelig på jobb, for i dag skal jeg bare høre på et par kolleger som holder foredrag, spise lunsj og skrive reiseregninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste uke før juleferie! :hoppe:

En av de stooore fordelene med jobben jeg har nå, er muligheten til å ta to ukers juleferie. Det skal bli digg.

Men har en del å gjøre denne uka, da. De siste par julegavene, for eksempel (har stadig ikke bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til kjæresten), et julebord på jobb, middag med søs og samboeren hennes på lørdag osv. osv. Mest moro, men litt stress også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, ferdig med alle - absolutt alle! - julegavene! I innkjøp, altså, har igjen en del innpakking. Men likevel, det er en uke til julaften og jeg er helt ferdig.

Fant til og med fine gaver til kjæresten, tror jeg. Er i alle fall fornøyd sjøl - men tør ikke skrive her hva det ble, i tilfelle han har funnet ut hvor på KG jeg holder til. Han er ganske nysgjerrig i dag, nemlig... :fnise:

Bare slappe av hos kjæresten i kveld, herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nest siste dag på jobb før juleferien. Merker konsentrasjonen begynner å slippe litt... Men det er gy, da. Og så har vi julebord i kveld, det blir hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Godt nyttår, alle! :klem::hoppe:

Har tatt laaaang KG-juleferie, men nå er jeg tilbake. Sørpe forkjøla, dog. Så da kjæresten dro for å sitte barnevakt for onkelbarna sine, ble jeg sittende inne med PC-en i kveld. Og litt rødvin. Koselig det også - leser nettaviser og surfer litt stillingsannonser, selv om jeg har jobb i minst et halvt år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, har jeg ikke et og annet nyttårsforsett i år også, da? Joda.

* Spare mer penger (så lenge jeg tjener så godt som nå)

* Lese norsk 1900-tallslitteratur

* Gå ned til 65 kg i løpet av våren (fortsette god jobbing fra i høst)

* Shoppe lite billigklær, mer kvalitet

Det tror jeg var alt... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinzano Asti

God nytt år! :)

Det høres ut som noen flotte, realistiske mål for det nye året. Hvordan har kostholdet og treningen vært i løpet av jul-og nyttår da?

Endret av Cinzano Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist akkurat hva jeg har hatt lyst til, Asti, men jeg har vært flink til å trene. Dvs inntil nyttårsforkjølelsen kom og tok meg... Jeg er helt potte tett for fjerde dagen på rad nå. Men det er så fint vær at jeg tror kjæresten og jeg skal risikere en tur ut i finværet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Bella! :klem:

Akkurat like forkjøla i dag. Sår i halsen og tett i nesa. Men på jobb er jeg!

Og jeg var flink, var tidlig oppe og rakk en time på tredemølle. Bare rask gange, riktignok - tok ikke sjansen på å løpe med denne halsen - men jeg er nå i alle fall i gang.

Kjæresten har utfordret meg til å starte året med en vegetarisk og alkoholfri uke, så vi får håpe vi klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du har rett, Bella - i alle fall er jeg helt uten stemme i dag. Litt vanskelig å kombinere med jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært i den store dagbokformen den siste uka - ble hjemme fra jobb med forkjølelse tre dager før helga. Da var det jo ikke så mye å fortelle... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...