Gå til innhold

Champagnepikens sprudlerier

Champagnepiken

Anbefalte innlegg

Gjest GossipGirl
Jeg bruker det HELE tida, GG, så føttene mine burde strengt tatt være godt oppdratt... :sjenert:

Sitter og lurer på om jeg skal kidnappe H. i påska? Surfer etter billetter til Berlin eller Køben, finnes mye til overkommelig pris. Men kan man komme unna med så omvendte kjønnsroller som at jenta spanderer tur på gutten? :klø:

(Altså, jeg kan, men er det fare for at han kan få stoltheten såret eller noe?)

Det er jo bare kjempetøft, da. Kjæresten elsker at jeg spanderer litt på ham også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, dere! Selve bursdagen var ekstremt hektisk på jobb, men kom meg inn til Oslo og feiret bittelitt med H. på kvelden. Det var utrolig deilig!

Og jeg har bestilt tur. Om to uker er vi i Paris... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :) Så deilig med Paristur, skulle gjerne tatt meg en tur dit igjen snart. Paris i påsken må jo være perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Gratulerer med dagen, kjære Champagnepiken! :hoppe:

...Og så gøy med tur til Paris. Det har du virkelig fortjent så mye som du jobber og står i.

Endret av Ada Blûe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du hadde en fin feiring! Hadde hatt lyst til å være med, men vi hadde gjester ti en egen bursdagsfeiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en kjempebra feiring, det var bare jeg som klarte å merke at jeg ble ordentlig full underveis... :fnise:

Er lite på KG om dagen, verden har ikke nok timer til alt jeg må få gjort, så da må noe prioriteres ned. Men jeg kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GossipGirl
Tusen takk, dere! Selve bursdagen var ekstremt hektisk på jobb, men kom meg inn til Oslo og feiret bittelitt med H. på kvelden. Det var utrolig deilig!

Og jeg har bestilt tur. Om to uker er vi i Paris... :hoppe:

Så herlig! ;D

Jeg elsker Paris, det må være verdens fineste by.

Kan tenke meg at dere gleder dere. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg veldig - det gjør vel egentlig H. også, han bare vet ikke hvor vi skal... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ikke blir så vanskelig, med beskjeden "pakk for 10-12 graders varme, tre dager, husk pass!" :fnise:

Litt fredeligere dag i dag. Har "hjemmekontor" på kafé i Oslo etter å ha tatt en ekstra overnatting hos H. i natt. Er litt fint å snike inn et besøk midt i uka sånn...

Jeg kommer til å bruke alle pengene mine på konserter framover! Nå kommer Alanis Morrissette til Norwegian Wood, så da må jeg vel dit. I tillegg kommer Leonard Cohen til Bislett 1. juli, dit SKAL jeg, og så er det Øyafestivalen i august. Kanskje Slottsfjellfestivalen i Tønsberg før det, og så Oslo Jazzfestival etter Øya... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GossipGirl

Så herlig, men jeg er enig med forrige innlegg; stakkars mann. Kjæresten min er skikkelig avhengig av å pakke rett, skal si du pinner ham. :fnise:

Når det er sagt, jeg elsker overraskelser. Kan ikke du hinte frempå til kjæresten, og ikke minst JOBBEN min om det samme?

Håper du får en flott uke, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått så UTROLIG fancy kaffemaskin på jobb! Ordentlig med kaffebønner og det hele, lager espresso eller kjempegod kaffe og har innebygd melkesteamer, nam!

Og da jeg kom i dag, satt damene i sekretariatet og gumlet godteri fra to digre påskeegg. Dette blir en produktiv dag, ja... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten påskeferie, jo! Og i dag gikk jeg med småsko til jobben, det er første gangen i år. Merkedag!

I ettermiddag kommer H. ned for å besøke meg i helga. Og mandag drar vi til Paris, jeg gleder meg noe innmari!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GossipGirl

Misunner deg den Paris-turen noe innmari. MEN, dere fortjener den virkelig.

Ikke glem å kose dere MASSE da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er hjemme, har bare holdt meg lengst mulig borte fra PCen hele påska!

Paris var deilig. Gjorde alle de typiske "kjærestetingene" - klinte under Eiffeltårnet om kvelden, ruslet hånd i hånd i Amelie-land på Montmartre, spiste deilige pannekaker, drakk masse vin... i det hele tatt, herlig tur! Og det er noe veldig spesielt å få høre "jeg elsker deg" fra en mann for første gang... :sjenert:

Og etterpå satte vi verdensrekord i sløving hjemme i Østfold resten av ferien. Gjorde absolutt ingenting i flere dager. Så nå er jeg fit for fight igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...