Lille Ballerina Skrevet 11. januar 2008 #201 Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #202 Del Skrevet 13. januar 2008 Veldig behagelig helg etter at jeg kom tilbake fra Bergen. H. er frisk igjen, så fredag kveld var vi bare hjemme hos ham. Så film og laget mat og slappet av. Ved ettida kom søstra hans som hadde vært på fest i Oslo og skulle overnatte. Egentlig var vi omtrent på vei i seng da, men så ble vi sittende og dele et par flasker rødvin med henne og skravle. Koselig å bli litt bedre kjent med henne! Lørdag opprant med skikkelig drittregn, så vi beveget oss ikke veldig langt fra huset. Spiste sein frokost på kafé etter at mannen og ungene til H.s søster hadde hentet henne. Der møtte vi min lillesøster og skravlet med henne en stund. Etterpå sløvet vi på sofaen og hørte flere ukers utgaver av Popquiz på nettradio. Jeg laget middag mens H. sov litt mer, så fikk han ta oppvasken mens jeg sov etterpå. Og så stakk vi ut og møtte min kusine C. og lillesøs på pub for noen glass. Egentlig skulle vi møte en del av hans/mine kompiser også, men de dukket aldri opp. Vi ruslet hjem og var her i halv tre-tida, men ble sittende og drikke øl og snakke om musikk til nærmere fem før vi kom oss i seng. Liker at vi kan gjøre sånt! I dag setter vi verdensrekord i sløv søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 13. januar 2008 #203 Del Skrevet 13. januar 2008 Virker som en herlig helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #204 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er kjempeherlig, Ada. Nå sitter vi her med teppe over oss i hver vår ende av sofaen og med hver vår laptop. Det er så deilig at ting er blitt såpass etablert med oss at vi kan gjøre hver våre ting selv om vi er sammen! Skal jobbe på det sentrale Østlandet de neste to dagene, så jeg bruker leiligheten til H. som base for å slippe å pendle så langt. Og for å få være enda mer sammen med ham, så klart! I morgen planlegger vi å dra på quiz, det kan bli koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. januar 2008 #205 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hei vennen Kommer du til hit snart? Endret 28. januar 2008 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #206 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei snuppi! Skulle egentlig til Bodø i neste uke, jeg, men så ble den jobben avlyst, dessverre. Sliten i dag. Irriterende dårlig luft i kursrommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. januar 2008 #207 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) åh.. Du kan jo komme å skrive om.. At c-n skal bli større Endret 28. januar 2008 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #208 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skriver jo ikke lenger, LB, jeg bare holder kurs for andre som skal bli flinkere... Endelig hjemom en tur - misforstå meg rett, det har vært helt skjønt å ha fire hele dager hos H. i Oslo, men ei uke på farta er mye. Helt greit å komme hjem i går kveld i tide til å kjøre en klesvask, ta en ordentlig dusj og ansiktsmaske og så kose meg med Grey's. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 16. januar 2008 #209 Del Skrevet 16. januar 2008 Oppdatering. Du er en travel dame om dagen, Champis. Det varmer å se hvor godt du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #210 Del Skrevet 16. januar 2008 Joda, jeg er en travel dame. Men jeg liker det, selv om det er slitsomt innimellom. Var veldig sliten i morges, for eksempel. Null krutt i beina da jeg gikk på tredemølla - og så jeg som planla å løpe en time! Så ble det en halvtime å gå oppoverbakke + styrketrening etterpå i stedet. Får prøve på langdistansen igjen i morgen. Men hyggelig prat med sjefen i dag. Litt om hvordan jeg trives i ny jobb, hvordan jeg kan bidra til å utvikle her osv. Og så har en kollega blitt sykmeldt, så jeg skal visst få prøve meg på litt av hennes arbeidsområde også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 16. januar 2008 Sliten i hele kroppen i dag, men fornøyd med bra dag på jobben. Har fått forberedt det meste til neste reise. Sløvekveld hjemme i dag for å la kroppen ta seg inn, tenker jeg. Har spist nammesuppe med potet, purre og masse hvitløk + litt fløte. Ble bra. Sovet en bitteliten middagshvil og tatt oppvasken. Nå har jeg klesvask durende, og etterhvert må jeg vel pakke kofferten. For i morgen etter jobb er det take-off herfra igjen... Først en kveld i Oslo på konsert med H., og fredag formiddag skal jeg reise bort. Igjen. Trenger ny koffert snart, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 16. januar 2008 #212 Del Skrevet 16. januar 2008 Skal si du er i farta om dagen altså Den suppa hørtes forresten veldig god ut... Her er det perfekt suppevær, så kanskje det er dét som blir middagen her også. Takk for tipset Hva slags konsert skal du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 16. januar 2008 Skal faktisk på symfonikonsert i morgen, Oslofilharmonien som spiller Mahler og Mozart. Kan bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #214 Del Skrevet 17. januar 2008 Ble kveld rett etter "Sporløst forsvunnet" i går - med kofferten ferdig pakket, ansiktet behørig ansiktsbehandlet og tåneglene nylakkert. Da jeg fjernet den gamle neglelakken på tærne, oppdaget jeg til og med en ekte idrettsskade: Jeg har en blånegl! Var tungt å trene i dag også. Hadde jo ambisjoner om en times langkjøring, men du verden, så lite respons det var i kroppen da jeg kom meg på tredemølla. Likevel er jeg ganske fornøyd - jeg var på mølla i 50 min, løp i 40 av dem. Ingen stor bragd i seg selv, men er happy med at viljestyrken min slo til og tvang meg videre da beina og latskapen egentlig ville gi seg etter et kvarter. For formen er jo der, det er bare energien det står på! Nå frokost: Knekkebrød med magerost og deilig urtete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #215 Del Skrevet 17. januar 2008 Oppslag som dette gjør meg nervøs. Har jo stadig ikke fått solgt leiligheten min i den forrige byen. Det skal være visning til uka igjen, men jeg har virkelig ingen spesielt god følelse. Og nå har den vært på markedet i tre måneder. Kanskje jeg bør prøve å leie den ut eller noe sånt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 17. januar 2008 #216 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har aldri vært på symfonikonsert, men tror virkelig det kan bli veldig bra! Tipper det blir en mektig opplevelse Kjipt med blånegl da... Da er det bare å fyre opp nål eller kniv da... Gjort det før? Lykke til iallefal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #217 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er nok en relativt erfaren konsertgjenger, FOG, har alltid kjent mange musikere. Og kjenner nok noen i orkesteret i kveld også, så jeg får billige billetter! Men for H. blir det første gangen på symfonikonsert, det kan bli interessant å observere ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 17. januar 2008 #218 Del Skrevet 17. januar 2008 Så gøy da Det er morsomt når man kan introdusere hverandre for nye ting. Man får en helt ny opplevelse i godt selskap, og på kjøpet blir man enda litt bedre kjent med den andre personen. Og den som har vært med på det før, ser kanskje ting med litt nye øyne også? Kanskje dette er året jeg skal utvide min kulturelle side også, og komme meg på en sånn type konsert I kveld får jeg heller satse på at håndballgutta kjører show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #219 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg tror jeg er ekstremt væravhengig som person. I går var jeg i sånn halvdårlig humør hele dagen, og det regna og blåste verre. Men i dag skinner sola, og jeg sitter her og smiler til verden. Merkelige greier, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 18. januar 2008 #220 Del Skrevet 18. januar 2008 Innom og bøller litt! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå