Alive Skrevet 8. januar 2008 #181 Del Skrevet 8. januar 2008 Oi, det får en si.. Mye reising i ny jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 8. januar 2008 Eh, ja. Vi kan jo si det sånn. For februar er ikke akkurat noe roligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #183 Del Skrevet 8. januar 2008 Så koselig, nå stakk en gammel kollega innom fordi han tilfeldigvis var her på kurs. Artig! Hm... hva har jeg lyst på til middag i dag? :klø: Noe som både er sunt og lar seg lage på maks to kokeplater eller i liten stekeovn... Blir småhektisk etter jobb i dag. Skal gå innom byen og kjøpe ny ansiktsmaske + buet neglefil, må gi meg selv en liten pleiesession i dag etter mange dager på farta. Og så må jeg innom hos en skomaker og høre om de kan bytte glidelås i de brune støvlettene mine, den ene har gått i stykker. Ved hjemkomst må jeg lage mat, legge sammen klær, sette på en klesvask og få vasket og ryddet. Og kanskje sove littegrann? Dessuten må jeg pakke koffert i kveld - igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #184 Del Skrevet 8. januar 2008 Seibiff med løk, kokt potet og brokkoli! Der tenker jeg vi har dagens middag. Nå ble jeg rent sulten her jeg sitter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 8. januar 2008 #185 Del Skrevet 8. januar 2008 Så koselig, nå stakk en gammel kollega innom fordi han tilfeldigvis var her på kurs. Artig! Hm... hva har jeg lyst på til middag i dag? :klø: Noe som både er sunt og lar seg lage på maks to kokeplater eller i liten stekeovn... Blir småhektisk etter jobb i dag. Skal gå innom byen og kjøpe ny ansiktsmaske + buet neglefil, må gi meg selv en liten pleiesession i dag etter mange dager på farta. Og så må jeg innom hos en skomaker og høre om de kan bytte glidelås i de brune støvlettene mine, den ene har gått i stykker. Ved hjemkomst må jeg lage mat, legge sammen klær, sette på en klesvask og få vasket og ryddet. Og kanskje sove littegrann? Dessuten må jeg pakke koffert i kveld - igjen... Hei søta. Godt å høre at du hadde en fin tur, og så morsomt med kollegaer som stikker innom for å hilse på. Ønsker deg en fin uke, Grey's på TV ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #186 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei på deg, GG! Gikk på en skikkelig sjokoladesmell på hjemvei - men faktisk ikke pga søtsug, men fordi jeg ble svimmel og "light headed", som man vel ville sagt på engelsk. Jeg mistenkte at det hadde med lavt blodsukker å gjøre og dyttet innpå mandler dekket med sjokolade. Men det hjalp bare litt. Kan det ha med jernmangel og mye trening å gjøre, tro? Kom meg i alle fall gjennom alle ærendene mine i byen. Ny blank neglelakk og neglefil, e-vitaminmaske fra Body Shop og matvarer. Og hos skomakeren ville det bli like dyrt å bytte glidelåser + flikke hæler på støvlettene som å kjøpe nye - så det spørs om jeg skal koste på meg nye støvler når jeg får lønning, shoppestopp eller ikke. Middag var nam, stekt sei er utrolig godt! Rakk å sove litt først, har lagt sammen gammel klesvask og satt på en ny. Nå prøver jeg å finne litt energi til å vaske gulvet, ta oppvasken og tørke støv. Satser på å ha alt sånt gjort til "How to look good naked" på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #187 Del Skrevet 8. januar 2008 Har fått vaska opp, vaska gulvet på kjøkkenet/stua og sydd i en knapp i buksa. Nå slapper jeg av med en kaffekopp mens jeg legger inn ny musikk på iPoden min. Det må jo også gjøres før man skal reise mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 8. januar 2008 Effektiv time - har vaska resten av gulvene, skiftet sengetøy, ryddet og tørket støv. Dessuten har jeg dusjet, vasket og kuret håret, lagt ansiktsmaske og filt føttene. Og jeg har fylt opp småflaskene med toalettsaker, sånn at jeg kan reise med bare håndbagasje i morgen. Nå gjenstår bare å pakke koffert, pusse støvletter og stelle negler. Men det får faktisk vente en halvtimes tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #189 Del Skrevet 9. januar 2008 De 20 minuttene jeg brukte på å pusse støvlettene mine i går, må da virkelig være den mest bortkasta tida jeg har brukt i hele 2008... For gud hjelpe meg, for et føre, da! Skikkelig drittvær - jeg klarte å trille kofferten min hjemmefra og til trening, men så bestilte jeg jammen meg taxi for å komme meg til jobb i morges. Treninga var bra, da. En times jogging på 9,5 km/t. Nå nærmer jeg meg mila på timen! Frokost nå, nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 9. januar 2008 #190 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er så flink altså! Må bare si at jeg er mektig imponert av deg og de morgenøktene dine! Jeg gjorde sånt jeg også, for noen år siden, men nå for tiden er alltid dyna litt for god, og jeg klamrer meg fast i den så lenge jeg kan. Nå har jeg et lite håp at om jeg leser ofte nok i boka di, så kanskje det smitter litt over på meg Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #191 Del Skrevet 9. januar 2008 Det funker bare når jeg er alene, FallOutGirl - sover jeg over hos H. eller han hos meg, kan man bare glemme at jeg kommer meg opp. Men på egenhånd har jeg selvdisiplin. Og dessuten har jeg en stor vannblemme under venstre fot. Dette til orientering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 9. januar 2008 Da blir det avmarsj for et par dager på reisefot! Har avtalt å spise med H. på Gardermoen (klaffet sånn at han er på kurs på hotell ved flyplassen i dag) før flyet mitt til Vestlandet tar av ved halv åtte-tida i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 9. januar 2008 #193 Del Skrevet 9. januar 2008 Travle dager, Champagnepiken! Imponert over løpinga di. Pass på å spise ofte nok, da du vil vel ikke ha noe "light head"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #194 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke så forbaska travelt, *Mim* - jeg rakk i alle fall halvannen time på Gardermoen mens H så på at jeg spiste i kveld! Godt forsinka fra OSL ble vi også. Omsider inne i Bergen nå, må bare gå gjennom presentasjonen min til i morgen før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #195 Del Skrevet 10. januar 2008 Skikkelig bergensvær med plaskregn! Og du verden, så behagelig avslappende det er å lytte til. Jeg sov som en stein i natt på hotellet. Bra frokostbuffet også; kjekt å vite til jeg skal tilbake til Bergen i februar. Nå er vi godt i gang med kurs. Bra gjeng! Har ikke trent i morges, men har skjønt at hotellet har samarbeid med et treningssenter, så skal komme meg avgårde tidlig på ettermiddagen. Og i kveld skal jeg spise middag med venninne K., som jeg ikke har sett på to år. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 10. januar 2008 #196 Del Skrevet 10. januar 2008 Det har sine fordeler å få reist litt Kos deg i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #197 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er skikkelig gøy å holde kurs i dag! Veldig bra gjeng, og så synes jeg det pedagogiske opplegget mitt begynner å funke. Nå begynner denne jobben å være artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 10. januar 2008 #198 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var skikkelig hyggelig lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 11. januar 2008 #199 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Det er skikkelig gøy å holde kurs i dag! Veldig bra gjeng, og så synes jeg det pedagogiske opplegget mitt begynner å funke. Nå begynner denne jobben å være artig! Nå ble jeg glad på dine vegne, søta. Helt sikker på at kursene dine er kjempefine. Jeg vil også delta på sånt. Endret 11. januar 2008 av GossipGirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #200 Del Skrevet 11. januar 2008 Ble bra ettermiddag og kveld i går. Fikk trent, og så spiste jeg vietnamesisk middag med venninne K. og drakk vin og skravlet et par timer. Ga oss ganske tidlig, dog, og jeg fikk sett "Bones" på hotellrommet før jeg sovna. Oppe litt før sju i dag, har fått trent og stelt meg og pakket og sjekket ut. Nå er vi klare for kursdag to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå