Gjest Lano Skrevet 3. januar 2008 #161 Del Skrevet 3. januar 2008 Men du, shoppeprinsessa mi, du kan da vel ikke for alvor mene at du skal reise til Dublin og ha SHOPPESTOPP!??!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 3. januar 2008 Vet du, det kan jeg faktisk, Lano. Dette er pappas tur, og han skal få legge opp løpet - så det handler nok om museer, bryggeri, destilleri og god mat... Kan kanskje tenkes jeg ryker på noe på taxfree eller noen smykker hvis jeg finner noe bra, men det er vel i utgangspunktet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 3. januar 2008 #163 Del Skrevet 3. januar 2008 Pøh, en bitteliten tur innom Primark må du da vel få tid til?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #164 Del Skrevet 3. januar 2008 Tviler jeg sterkt på at blir prioritert, du! Heldigvis, flink frisør! Jeg har hatt med lapp fra gamlefrisøren med fargekoden min, og de klarte å regne seg fram til blandingsforholdet med et annet fargemerke. Ble veldig bra! Nå har jeg hatt i meg restene av chili con carne-en fra i går, etter et lite kvarters høneblund på sofaen. Prøver å finne energi nå til å sette på en vask, ta oppvasken og vaske gulvene før jeg må pakke kofferten klar for Dublin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 3. januar 2008 Så, da har jeg gjort en kraftanstrengelse. Oppvasken er tatt, klesvasken er i gang, og kofferten er pakket. Men gulvene får altså bare vente til jeg kommer hjem fra Dublin, nå gidder jeg ikke! Lakkerer tåneglene i stedet, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 3. januar 2008 #166 Del Skrevet 3. januar 2008 Lakkerer tåneglene i stedet, jeg... Og med en runde lippgloss er du klar for Dublin. Ha en god tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 3. januar 2008 #167 Del Skrevet 3. januar 2008 Du får det sikkert kjempemorsomt i Dublin. Alt til sin tid, og shopping og fedre hører dessverre ikke sammen..(bortsett fra når pappa mener jeg trenger nye støvletter og nytt ullundertøy selvsagt) *klemme på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 3. januar 2008 #168 Del Skrevet 3. januar 2008 Nå innhenter fortiden meg, gitt... i positiv forstand, da, jeg ble oppringt fra gamle kilder som lurer på om jeg vil ha frilansoppdrag nå som jeg ikke jobber for gamleavisa lenger. Og sjefen sier jeg får lov, så... kan være moro å skrive litt også! Må bare se om jeg har tid først... Der ser du, du kommer til å bli superetterspurt når du skal søke jobb igjen. ;D Kos deg masse i Dublin da, vennen. Synes du kan tillate deg et kjolekjøp eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #169 Del Skrevet 3. januar 2008 Det synes verken klesskapet mitt eller lommeboka eller staheten min, GossipGirl! Hatt lang koseprat på tlf med H. nå. Hm, se ferdig Hell's Kitchen og så få hengt opp den pokkers klesvasken, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 4. januar 2008 Jøss, fredag allerede? Det er altså noe udelt sympatisk over tre dagers arbeidsuke! I dag klarte jeg pokker ta meg 5 km på en halvtime, og det er inkludert oppvarming! Det vil si at på 25 minutter tilbakela jeg 4,5 km, og da er jeg fornøyd med gjennomsnittsfarten! Var noen etapper på 12 km/t underveis, for å "ta igjen det tapte" fra oppvarmingstida... Storfornøyd! Og nå skal kroppen få hvile (og forfalle pga øl ) i et par dager i Dublin. Alt er pakket og klart og jeg stikker fra jobb litt tidlig for å komme meg avgårde. Det er meldt kuling i ytre Oslofjord i dag, så jeg tror ikke jeg sjanser på båten... tog til Oslo og buss til Torp derfra i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #171 Del Skrevet 4. januar 2008 Skjønt, må visst søren meg avgårde like tidlig med tog som om jeg skal ta hurtigbåten... kanskje man bare skal ta sjansen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 4. januar 2008 Må være flink til å holde meg selv i ørene nå i starten av året, så her er oversikt over matinntak fra lunsj i går fram til (snart) lunsj i dag: * Lunsj: 2 skiver fullkornbrød - leverpostei og magerost med søt paprika på. En halv kurv cherrytomater, en kopp urtete. * Mellommat: Frukt, en halv skive fullkornbrød. * Middag: Chili con carne med biffkjøtt, en pære til dessert. * Kveldsmat: Liten porsjon havregryn med melk. * Før trening i morges: Yoghurt naturell med havregryn. * Rett etter trening: Eple. * Frokost på jobb: 1,5 skiver fullkornbrød med leverpostei og magerost. * Mellommat: Pære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 4. januar 2008 #173 Del Skrevet 4. januar 2008 Må være flink til å holde meg selv i ørene nå i starten av året, så her er oversikt over matinntak fra lunsj i går fram til (snart) lunsj i dag: * Lunsj: 2 skiver fullkornbrød - leverpostei og magerost med søt paprika på. En halv kurv cherrytomater, en kopp urtete. * Mellommat: Frukt, en halv skive fullkornbrød. * Middag: Chili con carne med biffkjøtt, en pære til dessert. * Kveldsmat: Liten porsjon havregryn med melk. * Før trening i morges: Yoghurt naturell med havregryn. * Rett etter trening: Eple. * Frokost på jobb: 1,5 skiver fullkornbrød med leverpostei og magerost. * Mellommat: Pære. Dette er da ikke verst? Hvis en trener, trenger en såpass mye mat. Synes dessuten du er veldig flink til å spise frukt, det er kanskje mitt forbedringspotensiale nummer 1. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 4. januar 2008 Å få i meg nok frukt og grønt er mitt minste problem, GG - jeg er fullstendig avhengig av frukt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 4. januar 2008 #175 Del Skrevet 4. januar 2008 Å få i meg nok frukt og grønt er mitt minste problem, GG - jeg er fullstendig avhengig av frukt, jeg. Du aner ikke hvor heldig du er... jeg sliter med å få i meg tre av de obligatoriske fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 4. januar 2008 Det kan være trøblete å få til nok grønnsaker, for min del, så jeg jobber med å spise mer gulrøtter som snacks i stedet for frukt. Har litt å gå på der. Nå har jeg dessuten spist en liten neve saltstenger, for de sto på et bord i korridoren der vi måtte forbi på brannøvelse... Jeg er håpløs på å motstå gode ting som plutselig står i min vei! Der har jeg massivt forbedringspotensial. Flink når jeg selv er på butikken eller lager mat, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 4. januar 2008 #177 Del Skrevet 4. januar 2008 Det kan være trøblete å få til nok grønnsaker, for min del, så jeg jobber med å spise mer gulrøtter som snacks i stedet for frukt. Har litt å gå på der. Nå har jeg dessuten spist en liten neve saltstenger, for de sto på et bord i korridoren der vi måtte forbi på brannøvelse... Jeg er håpløs på å motstå gode ting som plutselig står i min vei! Der har jeg massivt forbedringspotensial. Flink når jeg selv er på butikken eller lager mat, men... Saltstenger er *elsk* da... synes du er unnskyldt, ettersom du måtte ut i kulda og greier. Ha en fortsatt fin dag, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 7. januar 2008 #178 Del Skrevet 7. januar 2008 Heihei, bare kjapt innom og får deg tilbake på mine innlegg Og ønsker godt nyttår såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #179 Del Skrevet 8. januar 2008 Godt nyttår, FallOutGirl! Og god ny uke - litt kortere arbeidsuke for min del, siden pappa og jeg var i Dublin i helga og jeg følgelig hadde fri i går. Kjempefin tur! Vi drakk øl, spiste god mat, gikk på museum og i kirke og travet gatelangs og besøkte Guinnes-museet og Jameson-destilleriet og gikk på pub og hørte folkemusikk. Kjempekoselig! Morsomt å gjøre noe med bare pappa og jeg også. Og Lano: Shoppestopp funka! Det eneste jeg kjøpte til meg selv var en bokserhorts med Guinness-motiv... Kom til Oslo seint søndag kveld, var deilig å se H. igjen! Og så kunne jeg sove lenge i går morges mens han måtte på jobb, hihi! Drakk kaffe med pappa før han dro nordover igjen, dro og trente, ble med lillesøs på shopping og satt på kafé og leste Stieg Larsson-bok til H. var ferdig på jobb. Så laget jeg fiskeboller i hvit saus til oss, og vi sløvet litt sammen før jeg måtte dra sørover med nitoget. Har trent i morges - 30 min intervalltrening (2x2 min) og styrketrening. Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå begynner den store "bo i koffert"-perioden. I morgen drar jeg til Bergen, blir til fredag. Mandag og tirsdag jobber jeg i Drammen, neste fre+lør skal jeg til Stavanger, og torsdag+fredag uka deretter til Tromsø. Januar avsluttes med to dager i Trondheim. Og på lørdag kommer H. ned hit for å ha helga med meg (må jo hjemom for å vaske klær). Derfor må det ryddes og vaskes hjemme i ettermiddag! Og skiftes sengetøy, ja, det må jeg ikke glemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå