Champagnepiken Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #61 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå har jeg bestilt prøvetime på et treningssenter på onsdag, skal bli godt å komme i gang med noe systematisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. desember 2007 #62 Del Skrevet 3. desember 2007 Spennende tider hos deg, gitt! Flott at den nye jobben virker lovende. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 3. desember 2007 #63 Del Skrevet 3. desember 2007 Velkommen til by`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #64 Del Skrevet 3. desember 2007 Tusen takk, prinsessa! Nå har jeg kjøpt klesstativ og ymse stæsj hos Clas Ohlsson og matvarer på Mega - endte med å ta taxi hjem, for det klesstativet jeg har kjøpt var ikke så enkelt å bære! Bare slappe av littegrann nå, før jeg setter meg i arbeid. H. ringte for å skravle for litt siden, for å sjekke hvordan første dag i ny jobb har gått og sånt (som om vi ikke har snakket på msn i halve dag...), og så blir det vel omelett til middag etterhvert. Sliten... men det er vel mest fordi jeg satt oppe så seint i går! Får prøve å skjerpe meg i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. desember 2007 #65 Del Skrevet 3. desember 2007 Har fått kontor, mangler foreløpig jobb-PC - flaks at jeg tok med min egen bærbare!...jeg leste litt for fort, så dette ble: mangler flaske! PC er litt mer viktig enn flaske gitt. Kjempeflott at du trives! Det er et godt tegn at førsteinntrykket er bra og du gleder deg til veien videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #66 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå har jeg vært effektiv hjemme. Endelig er det orden i klær og smykker, sånn at soverommet i det minste ser greit ut. Er greit å ta det litt rom for rom, merker jeg! I morgen må jeg også handle litt greier. Noen oppbevaringskasser jeg kan ha i stua, i alle fall, og bildeopphengsstifter til gipsvegger. Og postkasse - jeg må jo få posten min! Og så må jeg begynne å få kastet brukte pappkasser, nå fyller de stort sett hele entreen... Men nå skal jeg sløve resten av kvelden. Ansiktsmaske, tv og te er vel en grei plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 4. desember 2007 Stuptrøtt i dag også, selv om jeg ikke la meg så seint. Merkelige greier. Men veldig greit å komme på jobb i dag. Her er det full julestemning med glitrende lys og syngende julenisser og hoppende snømenn... Morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 4. desember 2007 #68 Del Skrevet 4. desember 2007 Går det greit syns du? Jeg syns du er beintøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 4. desember 2007 Det går helt greit. Jeg har ei veldig fredelig oppstartsuke, må bruke litt tid på å bli kjent med systemer og sånt. Men fra neste uke er det fullt kjør! Og så er det en veldig ok arbeidsplass, trivelige folk og uformell tone. Har fått beskjed om å passe meg for kjøkkensjefen, han skal visst være noe av en practical joker... Blir mer rydding i leiligheten i dag. Må få ting på plass i bokhyllene - og må ut og kjøpe noen oppbevaringskasser som ser fine ut i hyller! Så da blir det shopping i dag også... Postkasse, tøfler (litt gulvkaldt hjemme) og paraply trengs også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. desember 2007 #70 Del Skrevet 4. desember 2007 Får dere mat på jobb? Den er nemlig god. Også husker jeg de hadde skikkelig god te da jeg var der, men det er jo type 10 år siden, og nå har de den teen "overalt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 4. desember 2007 Vi kan spise i kantina hvis vi vil, lillesky, men jeg skal passe på å ta med egen mat for det meste - ellers kommer jeg jo til å bli helt flodhest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 4. desember 2007 Da har jeg ryddet og ordnet mye av kvelden. Har fått orden på stua, bøker i bokhyllene og alle kassene gjennomgått og stablet på lagerrommet. Det eneste jeg lurer veldig på, er hvor hårføneren min er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 4. desember 2007 #73 Del Skrevet 4. desember 2007 Det eneste som er sikkert med flytting babes er at du mister eller roter vekk ting mens det står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 5. desember 2007 #74 Del Skrevet 5. desember 2007 Onsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei Ada, til deg også! Leya: Vel, den hårføneren har jeg hatt siden ungdomsskolen en gang, så det er vel egentlig på tide å skaffe ny uansett... Regn og mørkt i dag. Hvor ble det av den vakre sola og frosten fra i går? Menmen, hvis alt går etter planen skal jeg til Oslo og møte H. i kveld, det får være dagens store bonus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 5. desember 2007 Sånn gjennomført trøstesløst vær i dag, da! Men jeg skal på julegløggsamling i ettermiddag og til kjæresten i kveld, så jeg skal vel ikke klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 5. desember 2007 #77 Del Skrevet 5. desember 2007 Sånn gjennomført trøstesløst vær i dag, da! Men jeg skal på julegløggsamling i ettermiddag og til kjæresten i kveld, så jeg skal vel ikke klage! Høres ut som en herlig kveld sammen med en herlig fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 5. desember 2007 #78 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi ramlet inn på julegløgg i ni-tiden, men da var det veldig rolig der.... Satt en gjeng fra min jobb i et hjørne, men de ble flaue over oss som hadde drukket vin og akevitt siden klokka fem... Var det hyggelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #79 Del Skrevet 6. desember 2007 Det var veldig koselig, Lano - og så fant jeg ut hvem som er sjefen din i klubbstyret. DET er bra dame, det! Sliten nå. Er ikke så flink til å legge meg om kvelden for tida, og det ble ikke bedre da jeg var med H. i går... Men fint var det. Faktisk blir det bedre og bedre. Fine, fine mannen. :rødme: Kjenner hodet er tomt i dag, etter internseminar med kollegene mine i Oslo og togtur tilbake til Østfold i ettermiddag. Men fikk sove litt på toget, det hjalp. Og nå skal jeg snart på prøvetime på treningssenter! Etterpå blir det å pakke kofferten, for nå blir det en uke på farten... Tilbake til Oslo i morgen, være med H. i helga og så til Trøndelag på jobb det meste av neste uke. Slik begynner mitt nye liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #80 Del Skrevet 6. desember 2007 Sliten! Du verden, så lenge siden jeg har trent styrke. Men gøy! Og skal bli moro å trene systematisk igjen. Har meldt meg inn nå, og har et medlemsskap der jeg kan trene over hele landet. Meget praktisk for meg som skal være mye på farten. Nå har jeg min egen lille hudpleiesalong her. Har vasket og kuret håret etter alle kunstens regler, filt føtter, barbert legger, stelt negler... Herlig å ha tid til sånt for en gangs skyld! Nå må jeg snart pakke koffert, for må opp tidlig og avsted i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå