Lindusa Skrevet 30. november 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg fortalte det til barnefar så klart, og til foreldra mine. Men hele familien veit det vel nå, fordi mamma og pappa ikke klarte å holde på hemmeligheten.... Enn du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. november 2007 #22 Del Skrevet 30. november 2007 Hehe, sambo vet jo Men så fortalte vi det til min mamma, så vet storesøstra mi det. Men ellers er det ingen i familien min som vet det. De skal få vite det på julaften tenkte vi så gleder meg veldig Mamma kan heldigvis holde på hemmeligheter. mens søstra mi klarte ikke la vær å fortelle det til noen venninner. Men jeg ba ho egentlig vente 2 uker til. Men vet at ho ikke sier noe til familien! Så det blir en veldig spennende jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindusa Skrevet 30. november 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg tipper dere får en veldig koselig jul Jeg hadde også i utgagnspuktet tenkt til å vente, men men. Det er koselig at de veit det også. De gleder seg jo alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindusa Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 3. desember 2007 Idag er jeg strålende fornøyd, er i uke 10 Utrolig som tia flyr. Nå har jeg også begynt på sprøyter, heldigvis ikke no problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindusa Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 9. desember 2007 Da var jeg hjemme igjen etter noen dager på sykehus. Ikke no med graviditeten å gjøre, men er sykemeldt i en uke. Ei uke til så er første mål om 12 uker nådd Men jeg sliter med søvnen om dagen, kan legge meg rundt 22 og ikke sonve før 04. Når man skal opp og på jobb kl 6 blir det fort litt lite søvn så er sliten om dagen. Har også begynt å få noen utslett her og der, men vi får se om det går over etter hvert. Mulig det hadde hjelpa med litt søvn, men men får bare nyte at jeg snart er i andre trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. desember 2007 #26 Del Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer på etterskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindusa Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 13. desember 2007 Takk Idag har jeg hatt en skikkelig hormonell dag. Strålende fornøyd det ene øyeblikket så er plutselig alt veldig frustreranes og trist. Ja ja, det skal vist bare bli værre har jeg hørt så da blir man vel vant til det. En liten tur til tannlegen idag da. Har vist ei tann som må trekkes, noe som ikke kan gjøres før etter fødsel så er best for den tanna at den holder seg i ro fram til da. Er stup trøtt om daen, vanskelig å få sova. Men er ikke no stort problem når jeg går hjemme. Snart jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindusa Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 16. desember 2007 12 uker Den fysiske formen er faktisk veldig bra om dagen. Er værre med den psykiske. Er så mye som svirrer rundt i hue, siden jeg nesten ikke sover er det ekstra slitsom. Men skal til legen imorgen så vi får se hva det blir til der. Nå lengter jeg bare etter mer enn 3 timers sammenhengende søvn. Skal diskutere om jeg skla begynne å jobbe igjen nå, eller være mer hjemme. Ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindusa Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg er redd detta blir en av de siste inneleggende i dagboka for nå, da jeg akkurat har kommet hjem etter en MA. Jeg trudde at nå som jeg hadde nådd 13 uker ville det gå bra,men det hjelper så lite når det ikke har vokst siden det var 9+3. Jeg er skuffa nå, men siden det gikk som det gikk var det nok ikke meninga at det skulle bli barn denne ganger. Håper på bedre lykke neste gang når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå