Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg har sluttet på p-piller for nesten 3 uker siden og ønsker å sette inn spiral. Bør jeg vente med å sette den inn slik at jeg har normal syklus eller kan den settes inn nå?
Saeria Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 (endret) Kobberspiral? Da spiller det ingen rolle når du setter den inn. Tror ikke det har noe å si når du setter inn hormonspiralen heller. Endret 27. november 2007 av Saeria
Merneith Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Du behøver ikke å få tilbake normal syklus, men du må naturligvis være 100% sikker på at du ikke er gravid. Gynekologen min anbefaler at spiralen settes inn mens man har mensen, særlig hvis en ikke har født barn. Skikkelig udelikat, men det gjør ikke så vondt da.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Skikkelig udelikat, men det gjør ikke så vondt da. Grunnen til at den settes inn under mens er ikke fordi dette er mindre vondt (dette stemmer ikke), men fordi man må være helt sikker på at man ikke er gravid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå