Frøken eple Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe meg pulsklokke, og så at Apotek 1 har en fra LHL. Men viser denne antall forbrente kalorier? Noen som har den?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Har den og tror ikke den gjør det. Her er info fra LHL-sidene: Pulsklokke – kroner 399 Inneholder: o Pulsklokke - ser ut som en vanlig klokke o Strikkbelte rundt brystkassen – denne måler pulsen og sender et trådløst signal til klokka på armen o Bruksanvisning Viser puls mellom 35-250 slag per minutt To automatiske treningsprogram iht. alder Fettforbrenningsprogram Program for oppbygging av kardiovaskulær styrke Fritt programmerbar pulssone og treningstidsinnstilling Stoppeklokke Viser gjennomsnittspuls i 6 valgfrie perioder på mellom 10-60 minutter Viser total tid over øvre grense i pulssonen (inntil 10 timer) Viser total tid over nedre grense i pulssonen (inntil 10 timer) Nedtelling av forhåndsinnstilt treningstid (over nedre grense) Tre ulike hørbare alarmer og visuell alarm Klokken er vanntett inntil 30 meter Sender er vanntett inntil 10 meter AM/PM visning for 12 eller 24-timers format Symbol for svakt batteri Utskiftbare 3V Batterier Automatisk energisparing
Frøken eple Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Men et fettforbrenningsprogram bør jo vise kalorier? Eller? Er det sånn at man legger inn vekt og alder etc? Er du fornøyd med den?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Klokken er bra den, men jeg har rett og slett ikke stilt den inn noe særlig enda. Viser pulsen og det er det viktigste for meg. Tror det fettforbrenningsprogrammet bare er en brosjyre som følger med der det står anbefalt puls og treningslengde ved forskjellige aktiviteter, og hvordan du bør trene for å få framgang, men er ikke sikker på dette. Mulig den har masse funksjoner som jeg ikke har fått prøvd enda.
Gjest Tigress Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Tror Nike Imara kan være klokka for deg, hvis du ikke bare er interessert i LHL-klokka da. Imara'en har i hvert fall kaloriteller, og den er laget for kvinner slik at du forhåpentligvis slipper å ha den i en trillebag - gutteklokker dekker jo hele armen! Nei, Tigress, nå MÅ du jobbe med eksamensoppgaven din. Ut av KG, NÅ!
Frøken eple Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Tror Nike Imara kan være klokka for deg, hvis du ikke bare er interessert i LHL-klokka da. Imara'en har i hvert fall kaloriteller, og den er laget for kvinner slik at du forhåpentligvis slipper å ha den i en trillebag - gutteklokker dekker jo hele armen! Nei, Tigress, nå MÅ du jobbe med eksamensoppgaven din. Ut av KG, NÅ! Nei, nei, ikke gå ut enda Vet du hva Nike sin koster? Gidder ikke betale en formue, så var så glad da jeg så at LHL sin kostet 399,-
Gjest Tigress Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Å, kom jo inn igjen fort, da... Men så har jeg skrevet på oppgaven min også, så dette er bare en liten pause... Tror Imaraen koster rundt tusenlappen, 1100,- altså ganske rimelig for en pulsklokke. Men fortsatt mye i forhold til den til 399,-, da. Ellers har vel de rimeligste Polar-klokkene kaloriteller? Polar F4 eller F6 for eksempel. Se www.pulsklokke.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå