waco Skrevet 14. april 2003 #1 Skrevet 14. april 2003 Israelsk høyesterett har gitt hæren tillatelse til å bruke flechette-granater som sprer hundrevis av små dødelige piler over et stort område. Slik hindrer man terror og skaper et lykkeligere samfunn for alle sammen vil jeg tro.... Waco Bare ti sivile palestinere er drept, så veldig farlig er det ikke....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #2 Skrevet 14. april 2003 Israelsk høyesterett har gitt hæren tillatelse til å bruke flechette-granater som sprer hundrevis av små dødelige piler over et stort område. Høres nesten like tøft ut som klasebomber. Minnie
waco Skrevet 14. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2003 Jepp, vi må passe på palestinerne som kaster stein, mye bedre å være føre var. Forresten er Israel det eneste landet i verden hvor kvinner har verneplikt. Glad jeg ikke bor i et land hvor titusenvis av noia hysteriske kvinnemennesker går rundt med glock og pistol. I Norge holder det med hårspray og snakke med seg sjæl i mobilen dersom man er redd, ---- og godt er det =) Waco
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #4 Skrevet 14. april 2003 Nå gjør palestinere ganske så mye annet enn å kaste stein da Waco- det er selvmordsbomberne som er ett kjempeproblem for Israel. En av mine aller nærmeste venner heter Norbert og er israelsk soldat, han er med på å vokte grensen i de palenstinske områdene og kan fortelle om gærne palestinere som nærmest står i kø for å sprenge seg selv i lufta på markeder, busser, kjøpesentre ol. Er det rart Israel må passe på. Nå er jo ett lite håp om fred etter Quartet-avtalen så vi får håpe det holder denne gang. Minnie
waco Skrevet 14. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2003 Kunne han norbert vennen din fortelle deg hvorfor dem skulle stå i palestina og ordne køer da? Ops, sorry hehe... glemte at det sto i ei fabelbok for tretusen år siden... W
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå