Gå til innhold

Programmet om jomfru-greie


Gjest sjokka

Anbefalte innlegg

Vi svisjet tilfeldig innom (vi trodde det skulle gå the Closer) et program om en mann som var jomfru og dro til Nederland for "sexhjelp". Og det var skikkelig bilkræsj-ikke-ta-øynene-vekk-fenomen. Det var helt forferdelig! Men det var så fascinerende kvalmende at vi ikke klarte å la være og se på. Men fy f**n. Han fyren hadde en del problem med både kropp, selvbilde, selvtillit og mere. Og det å ha sex med en bunsj kvinner som var eldre enn moren tror jeg absolutt ikke hjelper hverken sjelelivet eller sexlivet hans.

OMG! Dette var sjokkdok. Men vi ble både kvalme og lei oss av å se det programmet.

Å h******d! Bilder og minne om dette kommer sikkert til å sitte inne i hodet lenge. Blir litt småforbanna på oss selv for at vi ikke klarte å skru av. Åh, kjenner jeg er kvalm ennå. Føler at jeg blir litt mer enn litt forbanna på sexologer som har sex med pasientene/klientene sine for å "hjelpe" de. Fy f**n! Blir lei meg, for jeg tror han kunne fått orden på livet sitt om han hadde gått til en ordentelig psykolog i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trolletrine

Hva er det egentlig som opprører deg sånn??? :overrasket: Mannen fremstod jo som tilsynelatende fornøyd etter kurset,og har oppnådd noe han har ønsket i over 10 år.Er ikke det bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vel ikke det er så veldig mye galt i det, men tror nok ikke dette hadde blitt vist i USA for å si det sånn! Hehe..

Det er jo opp til hver og en og var forhåpentligvis ingen som tvang han til dette. Gjør dette bare godt for han ser jeg ikke hvorfor han ikke burde gjøre det.

Må vel egentlig si hun han hadde sex med imponerer meg på en eller annen måte. Samtidig bør hun nok ha en ganske spesiell kjæreste og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det virker så galt eller dumt med et sånt kurs, jeg, og fyren hadde jo utbytte av det. Han virket som en sympatisk fyr også, selv om han må være rimelig sær som synes det er greit å bli filmet sånn. Det de kunne spart seg for var de intime filmscenene - det var ubehagelig, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Blir lei meg, for jeg tror han kunne fått orden på livet sitt om han hadde gått til en ordentelig psykolog i stedet.

Dream on!

Det er mange jenter som rett og slett ikke vil ta i en mann, som har gått rundt untouched mesteparten av sitt voksne liv. Da hjelper ikke allverdens psykologtimer eller selvtillit. Man blir rett og slett regnet som spedalsk !

Jah ! Jeg har personlig erfaring av hva det vil si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...