Gjest edvin Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 På fredag skal jeg på en fest der jeg veit det er ei sexy jente som vill rote med meg, men hvordan kan jeg unngå henne når hun prøver seg? (nei jeg prøver ikke å spille hard to get). Jeg har ikke mulighet til å gjøre det med henne der og da i og med at jeg er veldig flau over meg selv nedentil. Penisen min er bare 13 cm (12 cm i omkrets) noe jeg ser selv som lite. Desuten har jeg trang forhud og har dermed problemer med og ta på en kondom. Noen som kan komme på noen unnskyldninger for en gutt på 18 til og ikke ha sex med ei deilig jente på 16? (har ingen planer om å si til henne at jeg har trang forhud). TAKK!!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Ehhh, trenger du en undskyldning? Hvorfor ikke bare vise henne at du ikke er intressert? Eller enda bedre, lær deg å aksepter kroppen din slik den er. Det er ikke så mye annet man kan gjøre uansett.
Amalie_85 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 si at du vil bli bedre kjent før man gjør noe sånt
Aurela Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 si at du vil bli bedre kjent før man gjør noe sånt Veldig enig.. Det enkleste er ofte det beste.. Og om jenta blir sur for den unskyldningen så er det kanskje like greit.. Lykke til da
Gjest edvin Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Veldig enig.. Det enkleste er ofte det beste.. Og om jenta blir sur for den unskyldningen så er det kanskje like greit.. Lykke til da Takk takk for tipsene, ingen som har en skikkelig skrøne historie på lager ? :kaffe:
Amalie_85 Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 som hva da? si at du har klamydia og må vente noen uker ??? :klø:
Gjest edvin Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 som hva da? si at du har klamydia og må vente noen uker ??? :klø: vet ikke.. dette burde jo vært noe jeg gikk å gledet meg til, isteden så går jeg å gruer meg som en liten unge... blir så deprimert.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Si at legen din sa til deg at du har hatt for mye sex i det siste, så derfor må du ta det litt med ro for ikke å ødelegge penisen din for EVIG OG ALLTID!!! Men at hun fortsatt kan få lov til å gi deg en lapdance, så kan du ronke eller slikke henne. Evnt. Kan du innse at kroppen du har er kroppen du har og det er ikke så mye å få gjort med det(?) Akseptere deg selv som du er, satse på at hun også gjør det (eller slå av lyset før du kler av deg ), og la det stå til.
smaksløk Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Haha, luksus problemer da?? Jeg ville satse på å være ærlig. Dessuten kan dere vel gjøre andre ting? Jenter vil ikke nødvendigvis hoppe rett i det heller og setter pris på gutter som ikke kaster seg over dem ved første og beste sjangs. Så du kan vel kose med henne likevel. Uten å ha sex..Er du sikker på at det er det hun vil? Kanskje hun sier det for hun tror du vil, siden du er eldre enn henne og hun kanskje vil imponere deg.
Gjest julemuus Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Vent med å si noe før du har kyssa henne osv.. For da har du henne allerede på kroken vettu ;P Så kan du si du vil vente med sex. Uansett mye bedre i edru tilstand! Er man blitt bedre kjent, er det viktigste at man har det bra med hverandre Tilfredsstillelse har ikke bare med penis å gjøre vettu =) Men anyways, good luck :smile:
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 13 cm er faktisk ikke en veldig liten penis, trodde snittet var fjorten, jeg? Mange menn har ubegrunnede peniskomplekser!
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Min er 15cm erigert og 13 cm i omkrets, jeg har fått høre flere ganger at den er stor, jeg syns selvsagt ikke det selv. Men det får meg til å tenke på at de kanskje har vært borti endel som er mye mindre? Jeg tror det er VELDIG få jenter, og enda færre 16 åringer som vil tenke "GUUUD DEN VAR LITEN!" Når de ser en 13 cm lang penis. Hadde du sagt 8-9cm hadde jeg skjønt deg. Det finnes også små ufarlige operasjoner for trang forhud.
Gjest edvin Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Min er 15cm erigert og 13 cm i omkrets, jeg har fått høre flere ganger at den er stor, jeg syns selvsagt ikke det selv. Men det får meg til å tenke på at de kanskje har vært borti endel som er mye mindre? Jeg tror det er VELDIG få jenter, og enda færre 16 åringer som vil tenke "GUUUD DEN VAR LITEN!" Når de ser en 13 cm lang penis. Hadde du sagt 8-9cm hadde jeg skjønt deg. Det finnes også små ufarlige operasjoner for trang forhud. [/quote ] Hei ts her igjen. Jeg leste at snittet var 13 til 17 cm (innenfor mellom 10 - 20 cm), og 10 til 14 i omkrets. Uansett så kan jeg ikke ha sex med trang forhud? det er liksom 2 dager til jeg skal på den festen og det er alt for sent å gå til legen for å operere trang forhud nå. Men tror ikke jeg hadde klart å psyke meg opp til å gå til legen fks imorgen uansett. Har store problemer med dette. Men takk for svar! kom gjerne med nye tips til unnskylding og andre ting, setter pris på det.
Gjest Gjest_blabla_* Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 [Men takk for svar! kom gjerne med nye tips til unnskylding og andre ting, setter pris på det.
tineline Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Jeg har hatt sex med en med trang forhud, uten problem. Han fikk den ikke over hodet i det hele tatt. Og 13 cm er ikke for kort! Slapp av. Jeg er av den typen at jeg heller liker dem mindre på normal-skalaen enn større, fordi jeg er litt kort i skjeden (kjennes det ut som) selv. Kan godt hende jenta syns det er deilig at du ikke er kjempestor. Det kan faktisk gjøre veldig vondt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå