Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Fremhevede innlegg

Skrevet

UL i morgen blir sikkert kjempefint!! Gleder meg til å høre om hvordan det var :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For en hærlig dag jenter!!! =)

Da var vi på sjukehuset halv10, å venta til kvart på 10...Så var det inn å legge seg ned på benken å få varm gele på magen (varmeboks).. Jordmora var kjempehyggelig og blid og forklarte alt vi så underveis.

Å der lå det en liten krabat å sparka og sprella med tommelen opp=) Alt så helt normalt og flott ut, ti fingre, ti tær, og 4 hjerteklaffer. Svelgte fostervann som den skulle også=) Gapte litt med munnen i ny og ne..Ble helt rørt!

Ble satt bak en dag, så terminen er nå 30juli..Åh jeg gleer meg slik=)=)=)

Spurte litt forsiktig om hun kunne se hvilket kjønn den lille er, og hun sa hun ikke kunne se noe sann helt umiddelbart (navlestrengen lå litt i veien), men vi så noe etter ei stund. Hun sa at hun så en liten ting som ikke så ut til å være en del av navlestrengen, og den så vi også..Så da kan det se ut som om jeg bærer på en liten :babygutt:

Så da var hvertfall magefølelsen min heelt på bærtur! hehehe..men greit det altså=) Nå svever jeg på en liten lyseblå sky!! Sambo også=)

For en superflott dag=)

Skulle forandre ticeren min til 17+3, men d går visst ikke an det, siden den skal vise 17+4..jaja..er bare en dag forskjell

Endret av Indo
Skrevet

Går det ikke an å gå inn der du har laga tickeren og redigere den?

Skrevet

jo, gikk inn å forandra datoen, men da kom det fremdeles opp 17+4..merkelig..men får vel prøve videre=)

Skrevet

Åhhh så koselig!! Det var hyggelig lesing.

Fikk du med deg bilde hjem og sånn eller?

Må være herlig å se at alt sto bra til der inne :)

Skrevet

jepp! Fikk med 8 bilder som jeg ikke klarer å legge fra meg=) hehe

Helt utrolig deilig følelse!

Skrevet (endret)

Gratulerer med vel overstått UL!

De fleste tickerene er laga etter amerikansk modell, så når du taster inn termindatoen din, viser den feil uke+dag, fordi et svangerskap i USA er regna som 280 dager, og i Norge regna som 282... Så du må skrive at terminen din er to dager tidligere enn den egentlig er for å få riktig uke+dag.

Endret av imli
Skrevet

heii!!

Så utrolig kjekt å lese om UL!!!! Gratulerer så masse med den lille gutten inni der!! flott at alt står bra til!!!!! håper du frå en kjempefin helg!! :klem1:

Skrevet (endret)

Nåååh...dulta litt borti livmora isted når jeg lå isenga. Virka som om noen ble sinte der inne da ja :fnise: Ikke mindre enn 8 spark mot håndflata mi! Ikke rytmisk denne gangen da. 1-2sek mellomrom mellom hvert spark, og jeg kjente det tydelig=) Ser for meg en sint liten krabat som ble vekket på frekkeste måte! :skratte:

Ska hjem til svigers å spise potetball senere (nam)

Fått fiksa tickeren min nå=)

Endret av Indo
Skrevet

Gratulerer med 18 uker! Shit, så firt tiden har gått siden vi ble "kjent". Hvordan går det?

Skrevet

takk=)

Det går kjempefint her=) Har ikke spydd på ca en uke, og føler meg kvikk på morgenen, så da har vel kvalmen tatt av virker det som. I tillegg er jeg i et strålende humør om dagen, og har ikke hatt et eneste hormonellt utbrudd på flere dager(jeej)..Så forholdet er bedre enn noensinne akkurat nå!=) Er ganske trøtt da, men det går greit..med deg da aimee? har du kommet deg fysisk og psykisk?? Håper du har det brA=)

Skrevet (endret)

Vell overstått UL og GRATULERER med en liten gutt i magen! :) Så herlig opplevelsen din hørtes ut...Håper det blir min tur en dag også! :)

Hurra for 18 uker! :danse:

:klemmer:

Endret av Monica85
Skrevet

Idag dro jeg å sambo på en liten fjelltur i solskinn..Var ganske gjørmete, men det var nå kjekt..Å nå sitter jeg å koser meg med nystekte muffins...mmmm...Får vel lese litt pensum imorra tror jeg...gidder ikke idag!

Skrevet

Samme her, gidder ikke i dag. ;)

Skrevet
men det går greit..med deg da aimee? har du kommet deg fysisk og psykisk?? Håper du har det brA=)

Åjada, her går det bra - endelig! Det mentale var verst da jeg fikk den første beskjeden om at dette ikke gikk bra. Så gikk det over i fysiske smerter, som gjorde at det glemte "tapet" helt. Nå har jeg uansett forsonet meg med tanken, og er veldig optimistisk for at det går neste gang. Hvem vet, kanskje jeg er gravid akkurat NÅ!? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...