Gjest Indo Skrevet 10. februar 2008 #101 Del Skrevet 10. februar 2008 16+0 =)=)=) Og jordmor imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 10. februar 2008 #102 Del Skrevet 10. februar 2008 Hurra for 16 uker, 4 igjen nå til du er halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 11. februar 2008 #103 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei igjen indo Neste mandag jeg skal til ul... Håper du får høre hjertelyd og sånt hos jordmor i dag! Tenker du kommer med en oppdatering når du har vært der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 11. februar 2008 #104 Del Skrevet 11. februar 2008 >Hei Indo!! Grattis med 16+1!!! Tiden flyger jo!!!!! Fortell om jordmortimen din!! jeg er såå spent!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. februar 2008 #105 Del Skrevet 11. februar 2008 Sniklest i dagboka di, og tenkte jeg skulle stå fram også...! Ser du er hos jordmor i dag, håper alt går bra! Skjønner også at du har vært mye dårlig hittil i svangerskapet...huff..håper du er mye bedre nå!! (Også håper jeg at ikke det skjer meg, da jeg forhåpentligvis blir gravid....hihi..) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. februar 2008 #106 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvordan var jordmorbesøket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. februar 2008 #107 Del Skrevet 11. februar 2008 Tusen takk=) Åhh...jordmor-besøket ver helt fantastisk! Fikk høre den nydeligste hjertelyden noensinne. Hjertelyden lå på 150, og midt i lyttingen flyttet lille gullet på seg slik at jordmor måtte lete litt=) Også fikk vi bekrefta at jeg kun bærer på ett foster, og det var en lettelse! hehe.. Jordmor var en helt fantastisk dame forøvrig, så blid og hyggelig! Og alle prøvene mine var fine. Livmoren ligger rett under navlen og jeg ligger midt i symfyse-fundus kurven..Rett og slett en knall dag, og nå er jeg enda mer spent på UL=) Monica_85: Vært mye kvalm ja, og er det ennå enkelte morninger, men formen er blitt masse bedre ja! Og velkommen til deg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. februar 2008 #108 Del Skrevet 11. februar 2008 Å, det høres ut som du hadde en flott jordmortime! Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. februar 2008 #109 Del Skrevet 11. februar 2008 Å, det høres ut som du hadde en flott jordmortime! Så bra Mhm=) Gleder meg til neste gang hvertfall! Og ul om 10 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 12. februar 2008 #110 Del Skrevet 12. februar 2008 UL om 10 dager? Spennende Skal dere vite om det er gutt eller jente? Hva tror du selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 12. februar 2008 #111 Del Skrevet 12. februar 2008 Sa koselig a fa hore hjertelyd :rødme: ... Ma vare den beste lille lyden det! Og hyggelig at du fikk en sa sot Jordmor! Min i England her er litt sann... torr og kjedelig pa en mate, ikke den mest intresserte.. Haper jeg far en sot og snill en nar jeg kommer hjem! Denne beromte livmoren ja.. hmm... *KathMor kjenner for harde livet".. tror jeg har funnet den.. Godt jeg sitter langt under kontorpulten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. februar 2008 #112 Del Skrevet 12. februar 2008 UL om 10 dager? Spennende Skal dere vite om det er gutt eller jente? Hva tror du selv? Vi vil vite kjønn ja=) Jeg er nesten overbevist om at det blir jente. Har hatt den følelsen hele tiden egentlig! Så vi får se=) Sa koselig a fa hore hjertelyd :rødme: ... Ma vare den beste lille lyden det! Og hyggelig at du fikk en sa sot Jordmor! Min i England her er litt sann... torr og kjedelig pa en mate, ikke den mest intresserte.. Haper jeg far en sot og snill en nar jeg kommer hjem! Denne beromte livmoren ja.. hmm... *KathMor kjenner for harde livet".. tror jeg har funnet den.. Godt jeg sitter langt under kontorpulten her Ja det er bra med søte jordmødre=) Håper du å får en ny og koslig en når du kommer hjem. Når tid er det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. februar 2008 #113 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå har jeg å sambo nettopp vært å gått en laaang fjelltur. Har hatt et helt strålende vær idag med sol, 10 grader og til dels vindstille. Sambo har ferie fra skolen nå, og fri fra jobb idag. Jeg kommer til å være helt knekt imorgen med gangsperre i hele kroppen vedder jeg på. Jeg kjenner at jeg er helt utslitt og dødstrøtt her jeg sitter. Nå skal vi snart stikke å handle noen mammaklær. Virkelig påtide! Lurer på om jeg skal begynne å svømme i svømmehallen snart. Få med meg et par andre gravide venninner også=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 12. februar 2008 #114 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei Så moro å høre om jordmor timen Jeg skal til jordmor 29 februar og håper jeg får samme beskjed om at jeg bare venter ett barn til og ikke to (litt usikker her ) Blir spennende å høre om ul! Tenkt noe på om dere vil ha sånn 3d ul? Jeg ser du går å har en følelse på at dere får jente Da er vi to hehe rare greier de der Så deilig med en så flott dag! Håper du finner deg noen fine nye klær Her hvor jeg bor er det et veldig kjedelig utvalg av mammatøy så håper det er bedre hos deg! Ha en fortsatt strålende kveld! Så håper jeg ikke du blir så ille støl i kroppen i morgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. februar 2008 #115 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja det er kjempedeilig med fine dager..Har vel hatt 3 på rad nå! Får jo skikkelig sommer-feeling av hele greia. Men det er jo bare februar=( Gleder meg til våren kicker inn for fullt! Her på sykehuset har de ikke 3d-ul, så blir vel ikke til at vi bestiller privat ul. Er kun en privat her i byen, så da er det naturlig nok lang kø! Men vi får se=) Skal aldri si aldri.. Blir spennende hos jordmor 29 februar da! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 13. februar 2008 #116 Del Skrevet 13. februar 2008 Hopper inn igjen og sier God Dag Noen ma jo vare offer for min kjedsomhet pa jobb .. Hores deilig ut med fjellturer og fint var! I England er det var, sol og 15 grader, sa koser meg med det. Hadde lunch pa Buckungham Palace i gar.. Det vil si pa plenen pa frem siden .. Deilig med en times lunch i sola ja! Heldig er du som har ett par venninner som er gravide samtidig som deg, er jo sa koselig a ha noen a snakke med disse tingene om. Andre blir vel, fult forstaelig, surrete i hodet av amme og babytake prat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. februar 2008 #117 Del Skrevet 13. februar 2008 Kjeder meg sjøl akkurat nå jeg, så det er helt greit det altså=) hehe Ja, det er deilig å kjenne noen som er gravid samtidig som meg ja=) Utrolig digg å ha noen å prate med om alt som skjer for tiden. Buckingham Palace gitt..Noen som har det=) Høres digg ut! Nå sitter jeg å skal skrive oppgave, men det er såå kjedelig å sitte inne å skrive om imperialismen når det er sooool ute...herreguud så tragisk!!! Men det er vel bare å begynne tenker jeg......blæææh! Vi var en 3 par på kino igår da, og det var jo kjekt=) Cloverfield! Ganske bra film igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 13. februar 2008 #118 Del Skrevet 13. februar 2008 Hopper jaggu inn her og svarer ogsa ... Kjenner meg igjen, sitter og skal skrive case, men man blir rimelig lett distrahert for tiden, konsentrasjon er fremmedord! Litt pluss at jeg har fatt skrevet ett par sider pa jobben da.. Ma vare manedens ansatt jeg tenker jeg MEN ofte er det lurt a fa litt frisk luft, sa ta deg en tur ut om du foler for det, nar sola forst er fremme lissom koselig pa kino, haper det er noe goy pa til helga, for jeg vil pa kino jeg ogsa! Cloverfield? Inn pa nettet a se jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. februar 2008 #119 Del Skrevet 13. februar 2008 Kom hjem for et kvarterstid siden. Var hjemme hos mamma og pappa og spiste middag. (sambo på jobb). Spiste et stykke kake til dessert, og rett etterpå er jeg sikker på at jeg kjente et lite svakt spark igjen I samme område som forrige gang, og akkurat samme feeling. Som 2-3 små svake rytmiske dult=) så søtt! Jeg VET at det ikke var luft, for det kjennes helt annerledes ut. 8 dager igjen til UL..me like! Skal snart møte ei venninne til kaffe..Vann til meg da, siden det er det eneste jeg drikker om dagene.. Farmor var jordmor, men hun døde for noen år siden. Idag fikk jeg låne med meg hennes gamle lytte-til-babyen apparat i tre. (husker ikke navnet). Funker det på samme måten som et lege-stetoskop? At man ikke kan høre noe før man er rundt halvveis? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. februar 2008 #120 Del Skrevet 13. februar 2008 Kom hjem for et kvarterstid siden. Var hjemme hos mamma og pappa og spiste middag. (sambo på jobb). Spiste et stykke kake til dessert, og rett etterpå er jeg sikker på at jeg kjente et lite svakt spark igjen I samme område som forrige gang, og akkurat samme feeling. Som 2-3 små svake rytmiske dult=) så søtt! Jeg VET at det ikke var luft, for det kjennes helt annerledes ut. WOW!! Så spennende og fint!! Det må være en sprø og deilig opplevelse på en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå