Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Fremhevede innlegg

Skrevet
:hoppe: 39 uker! :hoppe:

For ei natt! Du må definitivt ta en hvil på dagen ja. Må jo være uthvilt til neste natt, kanskje blir det full action da ;)

Ha en fin dag :klem:

Ja, skal snart gå å legge meg..Om en time ca. Må få sambo ut og opp av senga, inn i dusjen, helt i ham litt kaffe, trykt i ham ei skive eller to, få ham i klærne og sendt ham ut døren. Ellers kommer han nok til å forsove seg til jobb kl 1! hehehe..Lenge leve b-menneske.

Je har bestemt at HAN skal få lov til å dra innom biblioteket å levere ei bok, og innom babycomfort å bytte noe :lur: Vil at han skal ha bilen i tilfelle rottefelle..

Kopier av div shait tar jeg ikveld tror jeg, og så må jeg huske å ringe lånekassen før de stenger!!

Så da blir det sofa og kg fremover=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:juhu:

:digge::danse: :juhu: :digge::danse::digge: :juhu:

:danser: 39 uker! :danser:

:juhu: :digge::danse: :juhu: :digge::danse::digge: :juhu:

Skrevet
Ja, skal snart gå å legge meg..Om en time ca. Må få sambo ut og opp av senga, inn i dusjen, helt i ham litt kaffe, trykt i ham ei skive eller to, få ham i klærne og sendt ham ut døren. Ellers kommer han nok til å forsove seg til jobb kl 1! hehehe..Lenge leve b-menneske.

Je har bestemt at HAN skal få lov til å dra innom biblioteket å levere ei bok, og innom babycomfort å bytte noe :lur: Vil at han skal ha bilen i tilfelle rottefelle..

Kopier av div shait tar jeg ikveld tror jeg, og så må jeg huske å ringe lånekassen før de stenger!!

Så da blir det sofa og kg fremover=)

Hehe, det er et ordentlig B-menneske ja :Nikke:

Høres ut som en god plan, Indo :tommelopp:

Skrevet (endret)

:hoppe::popcorn::hoppe::popcorn::hoppe::popcorn::hoppe:

:kgbaby:~~Fødestøv~~:kgbaby:

:hoppe::popcorn::hoppe::popcorn::hoppe::popcorn::hoppe:

Endret av Reka
Skrevet

hehe...Taes imot med takk Rekis=)

Dustelånekassen! "Alle våre kundebehandlere er opptatt. Du må ringe igjen senere" Skjønner jo det da, MEN hvorfor får jeg ikke sitte i telefonkø? Får prøve noen ganger til, ellers må jeg ringe imorra når de åpner linjene..

Skrevet

Dumme, dumme lånekasse.!

Nå har tilbrakt et per timer å leste hele dagboka di fra begynnelse til slutt... Det tok sin tid, men det vær verdt det, og et passende tidsfordriv... Sommerferie er kjedelig!

Sender deg noen fødselsevibber jeg og...

Håper han kommer til verden snart...

Klemmm...

Skrevet
Dumme, dumme lånekasse.!

Nå har tilbrakt et per timer å leste hele dagboka di fra begynnelse til slutt... Det tok sin tid, men det vær verdt det, og et passende tidsfordriv... Sommerferie er kjedelig!

Sender deg noen fødselsevibber jeg og...

Håper han kommer til verden snart...

Klemmm...

Hei hei=)

Alltid kjekt med nye "fjes"=)

Er helt enig..Sommerferie er faktisk ganske oppskrytt!

:vinke:

Innom og sjekker!

Du er hjemme igjen jo!!!

Her skjer det ikke så masse. Men det presser endel nedover kjenner jeg. Gaanske så ubehagelig..Har litt kynnere og murringer også, men ikke noe å skrive hjem om desverre..Nå skal jeg inn i dagboka di å lese=)

Skrevet

Det er pittelitt action med nedpress, kynnere og mensmurringer da!!! :hoppe:

:popcorn:

Skrevet
Det er pittelitt action med nedpress, kynnere og mensmurringer da!!! :hoppe:

:popcorn:

Joda, meeeen slik har det vært nå i 13 dager snart, så jeg gidder ikke bry meg lengre..hehe (litt snurt kanskje? :sjenert: ). Blir nok en av de stakkarene som må gå to hele uker over tiden skal du se!

Nå er det snart tid for kontoret på tv2. En helt genial serie for oss med dum humor :fnise: Er så deilig at det er pause fra Tour de France på mandagene. Jeg HATER tour de France, bare så det er sagt. Ser virkelig ikke poenget!

Så får jeg vaske litt klær og bytte sengetøy senere..Og hva skal jeg lage til middag ikveld? Noe med kjøttdeig, men ikke moussaka eller lasagne. Og ikke taco (lei)..Noen gode forslag der ute?

Skrevet

imli hadde jo en oppskrift på fødepizza. Kanskje det funker! ;)

:danser: for 39 uker, men nå kan han bare komme altså!

Skrevet

Hmm..pizza ja? Kanskje det? Fødepizza høres bare helt groteskt ut..Tror ikke jeg skal spørre sambo om han har lyst på et stk fødepizza akkurat. Får pakke det inn som "Lyst på et stk. god hjemmelaget pizza kjære?" :ler:

Hvordan lager man fødepizza da?

Skrevet

Er du her fortsatt? :sjokkert:

Jeg tenkte at det var fort gjort når det først var begynt å skje noe, men skjønner at den villfarelsen kan jeg rydde opp i først som sist...

Du har vel allerede spist middag nå, men jeg syns chili con carne er godt, med nachos, rømme og ost til. Og genial restemiddag/hive-i-frysen-middag.

Skrevet
Er du her fortsatt? :sjokkert:

Jeg tenkte at det var fort gjort når det først var begynt å skje noe, men skjønner at den villfarelsen kan jeg rydde opp i først som sist...

Du har vel allerede spist middag nå, men jeg syns chili con carne er godt, med nachos, rømme og ost til. Og genial restemiddag/hive-i-frysen-middag.

Joda, er her ennå desverre! men nå har murringene/kynnerne/eller-hva-det-nå-skal-kalles tatt seg en tanke opp..Så da er det bare å håpe på at de blir verre, og i hvertfall ikke dabber av igjen..Slimer litt også (mmm...lovely details)..

Det ble moussaka til middag..Innså at det ikke var vits i å lage pizza da melet står oppå skapet, og jeg ikke følte for å klatre der og da..Og kunne ikke vente til halv9 med å begynne å lage bunnen liksom..hehe

Nå er sambo ute å leier film og kjøper stratos til oss, så da blir det sofaen resten av kvelden=)

Skrevet

Når som helst nå. :-)

Håper det murrer mer. hehe

:klemmer:

Skrevet

Håper dere hadde en hyggelig filmkveld i går. Hvilken så dere?

Godt å ha noe å finne på for å korte ned ventetiden :-D

Skrevet

Åh, nå er jeg spent på hvor i verden du er, Indo! :hoppe:

Skrevet

God morgen, eller god formiddag ;)

Hvordan er formen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...