Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Hei, hei, ser du er er ennå :)

39 uker, du har enda god tid :-D Jeg sitter her på termindagen, og føler at det blir ingen fødsel i dag heller. Jaja, han koser seg vel der inne.

Håper dere også har fint vær i dag da, det er jo herlig nå :sol:

Jeg er her ennå ja=)

Ganske overskyet, men temperaturen er helt ok=) Tror kanskje jeg skal gå en kjapp tur etterpå, hvis det ikke begynner å regne da!

Ja, du er jo på termindatoen din idag du ja! Håper du ikke må gå så lenge over hvertfall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her ennå ja=)

Ganske overskyet, men temperaturen er helt ok=) Tror kanskje jeg skal gå en kjapp tur etterpå, hvis det ikke begynner å regne da!

Ja, du er jo på termindatoen din idag du ja! Håper du ikke må gå så lenge over hvertfall :klemmer:

OK... Får håpe sola titter fram :)

Må innrømme at jeg er innom ofte og sjekker om du er i gang - en stund her virket det jo SÅ nært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK... Får håpe sola titter fram :)

Må innrømme at jeg er innom ofte og sjekker om du er i gang - en stund her virket det jo SÅ nært :)

Ja, jeg VET! hehe..Dagene varierer veldig kan du si..Fredag var veldig vond, lørdag var helt okei, og nå murrer det igjen, men ikke like sterkt som fredag igjen..Blir litt sliten av all denne synsingen! hehe...Men er forøvrig ofte innom din side også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her ennå? :sukk:

Neida :fnise: Sånn går det vel når han koser seg så fryktelig dere inne :Nikke:

Han kommer nok ut når han vil, det begynner jo å bli fryktelig spennende her inne for det kan jo skje når som helst!

:popcorn: og ~~~~~FØDESTØV~~~~~ Sendes din vei :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe..vel, det gjenstår å se, men jeg er her fremdeles desverre :fnise:

Men send fødevibber non stop, så kanskje? Oh..Nå fikk jeg lyst på nonstop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten at sambo har blitt bitt av bakebasillen jeg! Igår var det grovbrød som stod på menyen, idag er det muffins=) Altså, jeg klager ikke jeg da! Fikk slikke ren bollen=) hehe..Å nå driver han faktisk å rydder etter seg selv på kjøkkenet :hakeslepp:

hehe..neida, han kan når han bare vil=)

Hatt noen kraftige kynnere/modningsrier idag, men tror ikke de fører til noe videre i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffins du! :sikle:

Og rydding etterpå! Rene kjøkkenvidunderet jo!

Sender litt ekstra ~~~~~Fødestøv~~~~~ til natten :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffins du! :sikle:

Og rydding etterpå! Rene kjøkkenvidunderet jo!

Sender litt ekstra ~~~~~Fødestøv~~~~~ til natten :Nikke:

Ja muffinsene ble jo kjempegode de=)

Takk for fødestøv...det trengs=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir imponert av samboeren din! Baker OG rydder... Visste ikke at mannfolk kunne være sånn :fnise:

God natt :)

Hehe..Han er flink til å lage mat og til å bake og slikt, men han er normalt sett ikke særlig flink til å rydde etter seg. Men han glimter til enkelte ganger!=)

God natt ja=)

Sov godt :-D

Og husk at i morgen begynner en ny uke hvor reka krysser fingrene for at det blir baby :-D

:kose:

Kryss alt du har, for nå over midnatt er jeg 39+0, og da synes jeg det begynner å bli på tide med baby!;)

Begynner faktisk å bli trøtt jeg..så kanskje jeg bare skal gå å legge meg tidlig?

Må opp tidlig å ringe Canal digital (de jævlene), og lånekassen! Så må jeg levere bok på biblioteket, og dra innom babyshop å bytte noe..I tillegg må jeg ta en haug med kopier, så har noe å styre med imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner faktisk å bli trøtt jeg..så kanskje jeg bare skal gå å legge meg tidlig?

Må opp tidlig å ringe Canal digital (de jævlene), og lånekassen! Så må jeg levere bok på biblioteket, og dra innom babyshop å bytte noe..I tillegg må jeg ta en haug med kopier, så har noe å styre med imorgen...

Høres ikke ut som om du har tid til å få noe baby i natt iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som om du har tid til å få noe baby i natt iallefall ;)

Nei, og han kom heller ikke=(

:hallo:

hei hei=)

Da har enda ei venninne av meg fått baby, nesten 3 uker før termin..Ei skjønn lita tulle;)

Hun gikk i nesten et døgn med ganske vonde og uregelmessige "kynnere", før de dro inn på føden for å sjekke ståa. Å der hadde jenta nesten full åpning! :hakeslepp: Kjente jeg fikk litt panikk av tanken!

Ellers så har jeg hatt ei crappy natt..Gikk å la meg relativt tidlig, sovna etter ei stund, våkna 30 min seinere av mld. Fikk ikke sove igjen. Sto opp tilslutt, og gikk inn på stua til sambo. Laga noe mat og så litt på tv, så skulle vi gå å legge oss igjen. Han sovna, men jeg klarte ikke pga en jævla liten drittmåse som stod rett utfor soveromsviduet å hylte alt han kunne. :sur:

Sovna tilslutt da, men 5 min senere fikk jeg ei ny mld, og da klarte jeg ikke å sovne før rundt 6. Legg til alle gangene jeg måtte på do og endel mensmurringenr og kynnere, og vips, der har jeg kun fått sove i max 4 timer. Kjenner at det blir en dubb på sofaen senere ja..Hodepine og hele pakka..Så det er egentlig ganske greit at sambo skal på jobb om en liten time kjenner jeg! Så får jeg slappa av i fred..

Brystvortene er blitt jævlig ømme..Tenkte jeg skulle prøve brystvortestimulering, men det er det bare å glemme..Har aldri vært plaget med det før, så det var en relativt ny opplevelse..aouch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja! Da er jeg 39 uker på vei, og har kun 9 dager igjen til Ul-terminen :danse:

Måtte det bli den siste ukesfeiringen :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 uker! :hoppe: Får håpe det ikke blir så mange fler...

*****fødestøv*****

Håper du får sovet litt mer på dagen.. :troest:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 39 uker! :hoppe:

For ei natt! Du må definitivt ta en hvil på dagen ja. Må jo være uthvilt til neste natt, kanskje blir det full action da ;)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...