Cloudberry Skrevet 19. juli 2008 #801 Skrevet 19. juli 2008 Hm... Jeg ble også litt nysgjerrig på om dere har bestemt dere for navn. Hemmelig kanskje? Ha ei fortsatt godt helg!
Scheherazade Skrevet 19. juli 2008 #802 Skrevet 19. juli 2008 Fortsatt ingen baby altså? Voldsomt så lang tid dette skulle ta da! Nå begynner til og med jeg å bli litt utålmodig.
Gjest Indo Skrevet 19. juli 2008 #803 Skrevet 19. juli 2008 Snart bebis! Har dere bestemt dere for navn eller? Vi sliter veldig på navnefronten! Klarer bare ikke å bestemme oss for hva junior skal hete. Vi har to alternativer pr dags dato, men vi vil se lillebabyen før vi bestemmer oss for noe som helst!=) Høres ut som en hyggelig kveld i går! Det må være ganske greit å ha begges familier så nært at alle kan møtes sånn? for strekkmerker... Men de blekner nok, også får du tenke på dem som at den skjønne lille babyen du skal få snart (veldig snart!) bare har satt et lite spor på magen din. *mase litt på babyen så den kommer ut* Jepp, det er kjempekjekt å ha begge besteforeldrepar såpass nært ja=) De bor i 5 minutters kjøretur alle sammen, så vi får nok masse hjelp!=)
Gjest Indo Skrevet 19. juli 2008 #804 Skrevet 19. juli 2008 Ost og kjeks er jo kjempegodt da Men gleder eg til jeg kan drikke vin igjen. Velkommen i klubben... Mine kom i uke 37... Men når du får dem så sent så rekker de forhåpentligvis ikke å "spre" seg så mye. Mine har kommet veldig gradvis. Er det rundt navlen, eller mer på sidene? Heier litt på babyen din! Jeg gleder meg veldig til både hvitvin og øl igjen ja=) mmmmm *sikle* Jeg begynte å få strekkmerker på lår og rumpe i uke 20, men de holdt seg unna magen frem til nå, så håper de ikke blir for mange og for ille der! De ligger på undersiden av magen, litt på siden hvis du ser det for deg=) Har litt oppå navlen også, men det er totalt selvforskyldt (piercinghull). Hm... Jeg ble også litt nysgjerrig på om dere har bestemt dere for navn. Hemmelig kanskje? Ha ei fortsatt godt helg! Navn er ikke hemmelig sånn egentlig nei, men vi har ikke bestemt oss bare=)
Gjest Indo Skrevet 19. juli 2008 #805 Skrevet 19. juli 2008 I dag er jeg i min egen lille verden..Har hatt ei skikkelig hodepine, kjempetrøtt, reagerer på pollen og er bare helt tett i pappen. Er egentlig ganske deppa. Føler også at jeg har hovna noe opp i fjeset=( Underleppa var litt hoven tidligere, men er nesten normal igjen nå heldigvis Også kjennes det ut som om noen sitter med en minikniv og stikker meg innvendig. Så nok en tanke rar ut i byen isted der jeg oinka meg og stoppa for hvert et skritt=) hehe..Babyen har også funnet seg en nerve som han syntes var gøy å trykke på. Da detter jo jeg på en måte sammen i beina, noe som fører til at alle rundt meg skriker opp å tror jeg skal til å føde! Men det bare kommer av seg selv, og jeg kan ikke reagere annerledes.. Nå skal vi snart ut til sviger å spise, før vi drar å møter noen kollegaer av sambo. Så skal vi leie oss en film, og kjøpe masse sjokolade=)
Gjest Indo Skrevet 19. juli 2008 #806 Skrevet 19. juli 2008 Fortsatt ingen baby altså? Voldsomt så lang tid dette skulle ta da! Nå begynner til og med jeg å bli litt utålmodig. Jo takk! Si det til lillebabyen=)
Ella* Skrevet 19. juli 2008 #807 Skrevet 19. juli 2008 Jeg gleder meg veldig til både hvitvin og øl igjen ja=) mmmmm *sikle* Jeg begynte å få strekkmerker på lår og rumpe i uke 20, men de holdt seg unna magen frem til nå, så håper de ikke blir for mange og for ille der! De ligger på undersiden av magen, litt på siden hvis du ser det for deg=) Har litt oppå navlen også, men det er totalt selvforskyldt (piercinghull). Navn er ikke hemmelig sånn egentlig nei, men vi har ikke bestemt oss bare=) Ja... Det blir heerlig Ok. Det er jo ikke den verste plassen da. Ser for meg at de blir lite synlige etter hvert. Og premien er verdt det Høres ut som du har hatt en veldig slitsom dag! Håper en koselig kveld balanserer det :-D
Gjest itla Skrevet 19. juli 2008 #808 Skrevet 19. juli 2008 Uff, høres ikke godt ut å være deg i dag... Men du, sånn hoven leppe... Er det ikke det de kaller fødeleppe?
Gjest Indo Skrevet 19. juli 2008 #809 Skrevet 19. juli 2008 Ja... Det blir heerlig Ok. Det er jo ikke den verste plassen da. Ser for meg at de blir lite synlige etter hvert. Og premien er verdt det Høres ut som du har hatt en veldig slitsom dag! Håper en koselig kveld balanserer det :-D Blir en koslig kveld ja=) Nå står sambo på kjøkkenet å baker brød og danser for meg Har fått middag, og nå blir det snart film. Vi droppa kollegaene hans ikveld, og koser oss heller inne=) Uff, høres ikke godt ut å være deg i dag... Men du, sånn hoven leppe... Er det ikke det de kaller fødeleppe? Jo, det fenomenet har jeg å hørt om, og ble derfor kjempeglad når leppa var større enn normalt. Men så ble jeg litt snurt da den gikk tilbake til opprinnelig størrelse igjen
Niennah Skrevet 19. juli 2008 #810 Skrevet 19. juli 2008 Baker brød og danser? Herlig! *fødevibber, fødevibber*
Gjest Indo Skrevet 19. juli 2008 #811 Skrevet 19. juli 2008 Baker brød og danser? Herlig! *fødevibber, fødevibber* Hehe..Jepp! Han er så søt atte=) Han vet jeg smelter totalt når han danser for meg, så det gjør han ganske ofte faktisk Og brødene ble kjempegode og fluffy! Fortsett å sende fødevibber min vei! I need them! Nå har vi sett "10000 b.c". En film helt etter min smak, så den anbefaler jeg dere å se=)
Gjest Indo Skrevet 19. juli 2008 #812 Skrevet 19. juli 2008 Nå gidder jeg ikke være våken lengre..*gjeesp* Natta jenter..Håper ikke vi "snakkes" imorra (men det gjør vi nok)
Cloudberry Skrevet 20. juli 2008 #814 Skrevet 20. juli 2008 Fremdeles ingen baby? Jeg vil også ha en mann som baker brød og danser. Ok, han danser innimellom men brødene må jeg nok bake selv.
Gjest Indo Skrevet 20. juli 2008 #815 Skrevet 20. juli 2008 *klemme på* tilbake=) Fremdeles ingen baby? Jeg vil også ha en mann som baker brød og danser. Ok, han danser innimellom men brødene må jeg nok bake selv. Neida, fremdeles ingen baby som har lyst ut i verden=(
Gjest Indo Skrevet 20. juli 2008 #817 Skrevet 20. juli 2008 Han har det ganske godt inni der. Ja det kan virke slik. Men nå synes jeg at det er på tide å komme seg ut å hilse på=) Imorra er jeg 39uker (feil i tickeren, men ikke i antall dager), og begynner faktisk å få angst for å gå over!! Lite med murringer og kynnere nå, og en stille baby=( Jordmora mi sa at det var vanlig at de ble roligere mot slutten, men det er jo unektelig ganske ekkelt da. Han er mer livlig mot kveldingen, men jeg kan ikke noe for at jeg blir litt bekymra. Junior hat jo vært helt turbo siden uke 18, med unntak av et par rolige dager. Javel, det er vel normalt da!
Niennah Skrevet 20. juli 2008 #818 Skrevet 20. juli 2008 Alt er nok normalt, men jeg skjønner deg VELDIG godt! Før du vet ordet av det så har du han i armene dine. Gleder meg sånn til å se skjønnasen.
Gjest Indo Skrevet 20. juli 2008 #819 Skrevet 20. juli 2008 Alt er nok normalt, men jeg skjønner deg VELDIG godt! Før du vet ordet av det så har du han i armene dine. Gleder meg sånn til å se skjønnasen. Ja, det blir spennende tider=) Du skal nok få se bilde av vidunderet ja! Enten på face, eller via mms..
Ella* Skrevet 20. juli 2008 #820 Skrevet 20. juli 2008 Hei, hei, ser du er er ennå 39 uker, du har enda god tid :-D Jeg sitter her på termindagen, og føler at det blir ingen fødsel i dag heller. Jaja, han koser seg vel der inne. Håper dere også har fint vær i dag da, det er jo herlig nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå