Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ååå! heldig som har fått ryggmassasje! :-D Men du fortjener det da :-D

:popcorn:

"Because i`m worth it!" :fnise:

Utrolig spennende!

Spar krefter og lad batteriene, plutselig skjer det. :klemmer:

Ja, jeg håper det skjer snart ja=) Lengetime imorra, så skal høre om han kan sjekke for mer modning da!

:klemmer: tilbake=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmm..nybakt brød i ovnen as we speak! Sambo som har laga da=)

SÅ nå skal jeg hoppe i dusjen (igjen), spise nybakt brød med brunost på, og så legge meg. Skal jo opp i 9 tiden imorra, så det er kanskje en god plan å legge seg i fornuftig tid..Også håper jeg jo selvsagt at jeg ikke rekker legetimen imorra grunnet fødsel, men er litt negativ nå..Så ja.."Snakkes" imorra=)

Skrevet

Om det skjer noe spennende i natt: Masse lykke til :)

Og hvis ikke, lykke til med legetime i morgen. Forhåpentligvis er du moden :)

Skrevet
Legetime eller sykehus, mon tro? ;)

psss..legetime! hehe

BL var bra, gått opp 1/2kg på ei ukes tid, urinprøvene var negative, greit symfysemål, god hjertelyd på junior. Men han sjekka ikke for modning da=( Så jeg vet egentlig ikke så masse, men han heller trodde visst ikke det var lenge igjen til fødsel, så da får vi se da..

Sovet litt dårligere i natt, med mye murringer og kynnere og magespreng, men de dabba av igjen akkurat når det begynte å bli litt spennende (sjokkerende!).

Dro å handla litt etter legetimen, for jeg følte meg overraskende opplagt i ryggen! Fylt kjøleskapet med masse frukt ol. Nå har vi nettopp spist grillkylling og chips til lunch=)

Sambo laga grønnsaksuppe i gårkveld før han la seg han, slik at jeg skulle få en god frokost idag :rødme: I tillegg stod han opp frivillig (skjer sjelden før etter mye kamp fra min side;)), og var i overkant kosete=) Så dagen fikk hvertfall en kjempestart med god frokost, masse kyss og kos og en grei legetime.

Skrevet

Snille samboen din. Det er bra. :)

Gleder meg skikkelig til å se lillebebis. Sender masse vibber din vei. :klemmer:

Skrevet

Så snill en samboer du har! :)

Uansett om legen ville sjekke modning eller ikke, så har det jo helt sikkert skjedd ting.

Skrevet
Snille samboen din. Det er bra. :)

Gleder meg skikkelig til å se lillebebis. Sender masse vibber din vei. :klemmer:

Ja, jeg også!! Er så utrolig spent på hvordan han ser ut! Vil han få mørkt hår og brune øyne som meg, mørkeblondt og blå øyne som sambo, eller blir han rødhåret? Vi har mange redheads på mamma sin side, inkludert henne og morfar, så det blir spennende. På den annen side er majoriteten av min side mørke, mens på sambo sin side er nesten alle lyse. Og vil han bli en liten nyskjerrigper som sambo var/er, eller en mer engstelig å bekymra unge som jeg var? hehe..for noen motsetninger=)

Så snill en samboer du har! :)

Uansett om legen ville sjekke modning eller ikke, så har det jo helt sikkert skjedd ting.

Ja, han er kjempesnill! Og en tanke beskyttende. Vil helst ikke at jeg skal gå langt på egenhånd i "min tilstand", og om jeg tar meg en gåtur, må jeg holde mobilen i hånda. Og ingen mp3-spiller om jeg går egen-tur på kveldstid, sann i tillfelle jeg skulle bli overfalt eller påkjørt :fnise: Og vi bor i et rolig familiestrøk vel og merke! hehe..men han er søt da;)

Ja, ting skjer nok hele tiden, og nå svir det og stikker "oppi der" :sjenert: Weird! Men nå skal jeg prøve å være negativ og likegyldig, så kanskje kroppen innser at det ikke er vits i å drive å lure meg slik hele tiden, for jeg bryr meg nemlig ikke! så det så! :kaffe:

Skrevet

Åh så deilig! Fått svar fra opptakskontoret, og jeg kom inn på førskolelærerutdanningen, så nå er det bare å søke om stipend og studiepermisjon, så er alt i boks=) Herlich!

Så da må jeg forte meg å ta noen kopier slik at jeg får sendt inn søknadene som må sendes!

Fått noen ubehagelige kynnere nå, og tar tiden på de. Først kom flere med 6 min mellomrom, men så ble de en tanke uregelmessige etter det. SKal fortsette å time de for å finne et mønster..

Skrevet
Åh så deilig! Fått svar fra opptakskontoret, og jeg kom inn på førskolelærerutdanningen, så nå er det bare å søke om stipend og studiepermisjon, så er alt i boks=) Herlich!

Så da må jeg forte meg å ta noen kopier slik at jeg får sendt inn søknadene som må sendes!

Fått noen ubehagelige kynnere nå, og tar tiden på de. Først kom flere med 6 min mellomrom, men så ble de en tanke uregelmessige etter det. SKal fortsette å time de for å finne et mønster..

Så fint, gratulerer :) Skal du starte på studiet etter permisjonen (til neste høst)?

Hm... Spennende :)

Skrevet

Skal ta permisjon til høsten 2009 ja=) Gikk egentlig på en annen utdanning, men orka ikke alikavel, så bytta..Og det gikk jo strålende=)

Sambo kom også inn på det han ville (ingeniør), så ikveld skal det feires her i heimen! Vi er litt treige av oss begge to utdanningsmessig, men nå vet vi endelig hva vi vil bli, så da blir det fortgang i sakene=)

Nå er kynnerne/modningsriene eller hva pokker det er helt ute av kontroll, så gidder ikke time mer..=) Nå passer det uansett best om junior ikke kommer før søndag slik at jeg får tid til å ordne de nødvendige papirene. (Så bli der inne! Skal tro om omvendt psykologi hjelper her :fnise: ).

Skrevet

Ok. Så fint for dere begge, så klart dere må feire det! :)

Omvendt psykologi ja... Tror kanskje du må vente noen år med den ;) Men kanskje det at du slapper av, gjør susen? Det jeg satser på :-D

Skrevet

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

GRATULERER MED SKOLEPLASS!

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

Skrevet

:hoppe: Gratulerer med skoleplass :hoppe:

Du skal se at hvis det "passer dårlig" at babyen kommer nå, så kommer han sikkert! Eller her hadde faktisk samboer'n et veldig viktig møte da jeg var 6 dager på overtid og jammen starta ikke fødselen så smått da han kom hjem fra jobb, etter møte. Så det hender at de små hører etter!

Ha ei flott helg. :klem: følger fortsatt med i spenning :fnise:

Skrevet

Gratulerer med skoleplass! :juhu: Håper du rekker å ordne med søknad om permisjon og lån før knøttet melder sin ankomst. :) God helg så lenge! :kose:

Skrevet

Takk, takk jenter!=) Nå slipper jeg heldigvis å tenke på OM jeg får støtte eller ei..Fantastisk

Vi dro inn til foreldrene mine igår. De inviterte oss og sambos foreldre på ost, vin og kjeks (alkoholfritt til oss selvsagt). Var der til litt over 2, så det var jo kjekt.

Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen, og har til min forferdelse oppdaget strekkmerker på magen! De måtte jo komme siden magen har sprengt slik på, men det er jo litt kjipt allikavel. De blekner vel!

Åja, ingen baby ennå=(

Skrevet

Snart bebis!

Har dere bestemt dere for navn eller?

Skrevet

Høres ut som en hyggelig kveld i går! Det må være ganske greit å ha begges familier så nært at alle kan møtes sånn? :)

:( for strekkmerker... Men de blekner nok, også får du tenke på dem som at den skjønne lille babyen du skal få snart (veldig snart!) bare har satt et lite spor på magen din. :)

*mase litt på babyen så den kommer ut*

Skrevet

Ost og kjeks er jo kjempegodt da :sikle: Men gleder eg til jeg kan drikke vin igjen.

Velkommen i klubben... Mine kom i uke 37... Men når du får dem så sent så rekker de forhåpentligvis ikke å "spre" seg så mye. Mine har kommet veldig gradvis. Er det rundt navlen, eller mer på sidene?

:duskedame: Heier litt på babyen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...