Scheherazade Skrevet 12. juli 2008 #681 Del Skrevet 12. juli 2008 Så spennende at det endelig begynner å skje noe! Kanskje jeg ikke var så optimistisk i tippingen min likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 12. juli 2008 #682 Del Skrevet 12. juli 2008 Så bra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. juli 2008 #683 Del Skrevet 12. juli 2008 Så spennende at det endelig begynner å skje noe! Kanskje jeg ikke var så optimistisk i tippingen min likevel? Det gjenstår å se=) Så bra! :-D jaaa=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 12. juli 2008 #684 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Oooi, så spennende! Tipper... 15. jeg, da. Litt sleipt å tippe etter at sånt skjer, men. Håper du får sove i natt, og at ting går fort nå! Endret 12. juli 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 12. juli 2008 #685 Del Skrevet 12. juli 2008 Hm ... jeg tipper 16. juli! Spennende at ting begynner å skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juli 2008 #686 Del Skrevet 13. juli 2008 Tipping notert=) Klarte vel å sovne rundt 3, og har egentlig sovet ganske greit..mistenker at paraceten hjalp=) Men nå har det vært vondt i noen timer igjen da...Mest i ryggen, og litt i magen. Junior er helt spinnvill Føler vel ikke at det kommer til å skje noe inatt som kommer, men nærmer meg målstreken med rekordfart hvertfall=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. juli 2008 #687 Del Skrevet 13. juli 2008 Oi, så spennende. Venter i spenning Du må si i fra hvis noe skjer da Lykke til uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juli 2008 #688 Del Skrevet 13. juli 2008 jepp,jepp=) Skal nok si ifra om noe skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. juli 2008 #689 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hvordan er formen? Og jeg liker den nye avataren din, sånn apropos ingenting! Og hvem sladrer, forresten? Endret 13. juli 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. juli 2008 #690 Del Skrevet 13. juli 2008 Har jeg tippa? :klø: *ammetåke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juli 2008 #691 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvordan er formen? Og jeg liker den nye avataren din, sånn apropos ingenting! Og hvem sladrer, forresten? Takk, takk=) Formen er helt ok. Har hatt masse kynnere og murringer, men de kommer og går som de vil selv, så tror ikke noe skjer inatt hvertfall.. Har ingen formell sladris da jeg ikke vet om jeg klarer å fokusere på slikt når den tid kommer, men har hvertfall nr til Niennah, så jeg sender henne mld om det skjer noe;) Har jeg tippa? :klø: *ammetåke* Njet! Tipp i vei=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 13. juli 2008 #692 Del Skrevet 13. juli 2008 Jepp, og hvis jeg er på føden samtidig, så bare oppdaterer mine sladriser også når jeg kommer meg til mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 13. juli 2008 #693 Del Skrevet 13. juli 2008 Spennende! Tror jeg kommer til å være passe stresset når jeg er der... Håper egentlig at babyen bare skal ramle ut, uten noe særlig om og men. Men heldige deg om du slipper å gå over tiden iallfall! Blir jo stas å treffe det lille nurket på ordentlig. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 13. juli 2008 #694 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, eller bare skli ut, sånn som min skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juli 2008 #695 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, eller bare skli ut, sånn som min skal gjøre. Ja nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juli 2008 #696 Del Skrevet 13. juli 2008 Gikk en kjapp tur bort på bensinstasjonen. Tenkte kanskje at baby vil komme fortere av bevegelser? Ellers så kjørte vi over humper og tok noen kjappe svinger med bilen tidligere..Må jo prøve=) hehe..For slik jeg har hatt det de siste dagene med murringer og auau overalt, orker jeg bare ikke i lengden. Vannvittig slitsomt hvertfall..Merker at murringene og kynnerene er verre på morningen og på kveldstid..Jaja..Så lenge det er godt for noe, skal jeg vel ikke klage..KOM DA BABY! De vordende besteforeldre er forresten ganske klare til å tafse på lillegull, så nå sitter alle rundt om i sine respektive hjem å håper at ting skal få fortgang her..Venninnene mine er også ganske klare hører jeg "Atte du?? Kommer babyen snaaart eller?" De er ganske søte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 13. juli 2008 #697 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg sto å hoppa i gangen tidligere i kveld og sa "kom uuut!" Sambo lurte på om jeg skulle hoppe ungen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 13. juli 2008 #698 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Får være tålmodig litt til og heller bli positivt overrasket. Noen ganger murrer det og strammer sånn at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal holde ut i noen uker til, men så går det litt over og da er det greit. Jaja...de kommer når de kommer. Endret 13. juli 2008 av Niennah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juli 2008 #699 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg sto å hoppa i gangen tidligere i kveld og sa "kom uuut!" Sambo lurte på om jeg skulle hoppe ungen ut. Hehe..Ser deg for meg=) Får være tålmodig litt til og heller bli positivt overrasket. Noen ganger murrer det og strammer sånn at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal holde ut i noen uker til, men så går det litt over og da er det greit. Jaja...de kommer når de kommer. Ja, de gjør det, men nå er ikke tålmodighet blant mine dyder Hoho..jaja 38 uker!! Tickeren er blitt en dag feil ser jeg, mens antall dager stemmer..hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 14. juli 2008 #700 Del Skrevet 14. juli 2008 Godt å vite hvem vi skal mase på hvis det blir stille fra deg. Skjedd noe mer? *nysgjerrigpetra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå