Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Så spennende at det endelig begynner å skje noe! Kanskje jeg ikke var så optimistisk i tippingen min likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende at det endelig begynner å skje noe! Kanskje jeg ikke var så optimistisk i tippingen min likevel?

Det gjenstår å se=)

Så bra! :-D

jaaa=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooi, så spennende! :hoppe: Tipper... 15. jeg, da. Litt sleipt å tippe etter at sånt skjer, men. :ler:

Håper du får sove i natt, og at ting går fort nå! :klemmer:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipping notert=)

Klarte vel å sovne rundt 3, og har egentlig sovet ganske greit..mistenker at paraceten hjalp=) Men nå har det vært vondt i noen timer igjen da...Mest i ryggen, og litt i magen. Junior er helt spinnvill :fnise: Føler vel ikke at det kommer til å skje noe inatt som kommer, men nærmer meg målstreken med rekordfart hvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er formen? :) Og jeg liker den nye avataren din, sånn apropos ingenting!

Og hvem sladrer, forresten?

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen? :) Og jeg liker den nye avataren din, sånn apropos ingenting!

Og hvem sladrer, forresten?

Takk, takk=) Formen er helt ok. Har hatt masse kynnere og murringer, men de kommer og går som de vil selv, så tror ikke noe skjer inatt hvertfall..

Har ingen formell sladris da jeg ikke vet om jeg klarer å fokusere på slikt når den tid kommer, men har hvertfall nr til Niennah, så jeg sender henne mld om det skjer noe;)

Har jeg tippa? :klø:

*ammetåke*

Njet! Tipp i vei=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og hvis jeg er på føden samtidig, så bare oppdaterer mine sladriser også når jeg kommer meg til mobilen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

Tror jeg kommer til å være passe stresset når jeg er der... Håper egentlig at babyen bare skal ramle ut, uten noe særlig om og men. Men heldige deg om du slipper å gå over tiden iallfall! Blir jo stas å treffe det lille nurket på ordentlig. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk en kjapp tur bort på bensinstasjonen. Tenkte kanskje at baby vil komme fortere av bevegelser? :sjenert: Ellers så kjørte vi over humper og tok noen kjappe svinger med bilen tidligere..Må jo prøve=) hehe..For slik jeg har hatt det de siste dagene med murringer og auau overalt, orker jeg bare ikke i lengden. Vannvittig slitsomt hvertfall..Merker at murringene og kynnerene er verre på morningen og på kveldstid..Jaja..Så lenge det er godt for noe, skal jeg vel ikke klage..KOM DA BABY!

De vordende besteforeldre er forresten ganske klare til å tafse på lillegull, så nå sitter alle rundt om i sine respektive hjem å håper at ting skal få fortgang her..Venninnene mine er også ganske klare hører jeg :fnise: "Atte du?? Kommer babyen snaaart eller?" De er ganske søte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sto å hoppa i gangen tidligere i kveld og sa "kom uuut!"

Sambo lurte på om jeg skulle hoppe ungen ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får være tålmodig litt til og heller bli positivt overrasket.

Noen ganger murrer det og strammer sånn at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal holde ut i noen uker til, men så går det litt over og da er det greit.

Jaja...de kommer når de kommer. :)

Endret av Niennah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto å hoppa i gangen tidligere i kveld og sa "kom uuut!"

Sambo lurte på om jeg skulle hoppe ungen ut. ;)

Hehe..Ser deg for meg=)

Får være tålmodig litt til og heller bli positivt overrasket.

Noen ganger murrer det og strammer sånn at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal holde ut i noen uker til, men så går det litt over og da er det greit.

Jaja...de kommer når de kommer. :)

Ja, de gjør det, men nå er ikke tålmodighet blant mine dyder :sjenert: Hoho..jaja

38 uker!! Tickeren er blitt en dag feil ser jeg, mens antall dager stemmer..hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...