Gjest Indo Skrevet 7. juli 2008 #641 Del Skrevet 7. juli 2008 Han skal hvertfall ut i JULI! Er helt uaktuelt å gå inn i august med stor mage. Jeg nekter! Skuffa!! Ingen Home and away eller Friends på tv idag=( Neeeida..De skal sende Tour de France-dritt i timesvis;( Kan ikke de sende slikt på Zebra eller noe? Skal ikke det være en egen kanal for sport? Ellers kan de holde seg til EuroSPORT..Ikke vanlig tv2 :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. juli 2008 #642 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Møtte på ei jeg gikk på svangerskapskurs med isted. Var ute å trilla på si ei uke gamle datter;) Utrolig søt baby! Også ringte ei venninne som fødte for 3 uker siden..Blir bare helt babysjuk av å prate om nyfødte babyer når jeg er så nærme termin selv. Gleder meg=) Ei anna venninne har termin om 6 dager, og enda ei om litt under 5 uker. Så har vi en liten gjeng som skal ha i september, og ei som skal ha i begynnelsen av oktober. Så tiden fremover blir jo kjempespennende! Endret 8. juli 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 8. juli 2008 #643 Del Skrevet 8. juli 2008 Fint at det er flere, så kan dere trille sammen av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. juli 2008 #644 Del Skrevet 8. juli 2008 Fint at det er flere, så kan dere trille sammen av og til. Ja, det blir bra=) Mmmm..blitt glad i banan..Og jeg som ikke har vært så begeistret for det i utgangspunktet..namnam=) Nå er jeg nesten sikker på at jeg har fått litt bekkenløsning her..Vondt i halebeinet og fremme i lårene. Faktisk vondt å gå, så nå vralter jeg skikkelig godt + at det ser ut som om jeg har en kjepp i rumpa eller noe samtidig Kombiner dèt med et rødt, noe opphovnet øye grunnet allergi, og hovne ankler, så har du meg idag. Lekker schmekker Det er så hærlig atte! Bra humøret er i orden i det minste, ellers hadde det nok blitt litt trist her i heimen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. juli 2008 #645 Del Skrevet 8. juli 2008 Nå er jeg nesten sikker på at jeg har fått litt bekkenløsning her..Vondt i halebeinet og fremme i lårene. Faktisk vondt å gå, så nå vralter jeg skikkelig godt + at det ser ut som om jeg har en kjepp i rumpa eller noe samtidig Kombiner dèt med et rødt, noe opphovnet øye grunnet allergi, og hovne ankler, så har du meg idag. Lekker schmekker Det er så hærlig atte! Bra humøret er i orden i det minste, ellers hadde det nok blitt litt trist her i heimen;) Ser deg for meg! Heldigvis ikke så lenge igjen nå. Spennende at slimproppen har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 8. juli 2008 #646 Del Skrevet 8. juli 2008 Vi er vel superlekre hele høyravidgjengen nå vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juli 2008 #647 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, nå venter jeg bare på melding, for jeg drømte at du fødte i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. juli 2008 #648 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, nå venter jeg bare på melding, for jeg drømte at du fødte i natt. Da må du nok desverre vente en stund til! Hehe..Ingen tegn til fødsel her gitt..Har hatt endel mensmurringer, men ikke noe særlig mer. Så det tar nok sikkert en stund til før junior sier at nok er nok, nå vil han ut! Muffins i ovnen Skal til jordmor imorgen igjen..Håper han har festet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juli 2008 #649 Del Skrevet 9. juli 2008 Ååååh! Jaja, jeg venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. juli 2008 #650 Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe...Da er vi to=) Håper jeg blir klokere etter timen imorra! Har hatt endel mensmurringer i går/natt/dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juli 2008 #651 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg også. Det er nok forberedelse på gang, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. juli 2008 #652 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg også. Det er nok forberedelse på gang, ja. Tenk at vi er kommet så langt..Synes fremdeles det høres helt villt ut at det ligger et levende, splitter nytt MENNESKE med sin egen personlighet inne i magen min..Vi er heldige hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. juli 2008 #653 Del Skrevet 10. juli 2008 Da har jeg vært hos jordmora igjen..Gått opp 16kg totalt, litt ødemer, greit blodtrykk og urin, og symfysemålet så fint ut. Hodet har også festet seg, og hjertelyden var god Jeg spurte om hun kunne kjenne hvor stor han er nå, og hun mente bestemt på at han lå en plass mellom 3,6 - 3,8 kg nå En liten kraftplugg med andre ord! hehe..Oh the joy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 10. juli 2008 #654 Del Skrevet 10. juli 2008 Fint at alt er bra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. juli 2008 #655 Del Skrevet 10. juli 2008 Fint at alt er bra! :-D Absolutt! Men ser ikke frem til å trykke ut en rundt 4 kilo stor baby da..æææ..Håper han kommer fort, slik at han ikke kan vokse se aaalt for stor=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 10. juli 2008 #656 Del Skrevet 10. juli 2008 Det skjønner jeg. Tenker også sånn. Eneste jeg har fått vite er at hun er normalvektig, så det er nok ikke noe under 3kg her nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 10. juli 2008 #657 Del Skrevet 10. juli 2008 Ikke lenge igjen nå! Kjekt å høre at, etter forholdene iallfall, alt er bra! Snart blir du mamma, misunner deg som snart er ved målet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. juli 2008 #658 Del Skrevet 10. juli 2008 Det skjønner jeg. Tenker også sånn. Eneste jeg har fått vite er at hun er normalvektig, så det er nok ikke noe under 3kg her nei. Vi kan trøste oss med at kroppene våres er skapt til dette. Trodde aldri jeg skulle si dette, men vil heller ha en litt lengre fødsel enn en styrtfødsel, hvertfall når ungen er såpass stor. Ikke lenge igjen nå! Kjekt å høre at, etter forholdene iallfall, alt er bra! Snart blir du mamma, misunner deg som snart er ved målet. Nemmen...Hjemme fra ferie? Kjekt?=) Joda, etter forholdene meget bra=) Å bare vent..Snart er du like langt selv=) Vondt i rygg og mage! "Mensmurringer" både fremme og bake, masse kynnere og en tanke annerledes avføring (uten å komme med for mange ekle detaljer ) ..Håper det betyr noe..Fortalte jordmora om slimproppen og murringene, og hun bare så på meg og sa: "Jaja, det er mange som får før tiden. Du får være klar for at en fødsel KAN skje snart. Du bør ha bagen ferdig pakket fra begynnelsen av neste uke". Men nå er det vel typisk min flaks at siden jeg girer meg opp for fødsel, vil det ikke skje noe på maaaange uker Jaja..Ikke noe jeg kan bestemme uansett desverre.. Nå har vi proppa i oss mat med 6 fedd hvitløk i...Mmmmm..Hjemmelaga hvitløksbrød og pasta/kylling + diverse er nammenamm..Også så sunt samtidig ( - aiolien selvsagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 10. juli 2008 #659 Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, du skal se du nedkommer først av oss alle! Spennende Hm, jordmor sa ingenting til meg om størrelsen til babyen, men da vi var på ul i uke 34 fikk vi beskjed om at han lå innenfor normalen på alle mål, så regner med at han verken er veldig mye over eller under ... Jeg var visst litt lita da jeg ble født, mens samboer var normal, så er kanskje sannsynlig at vår unge ligner på oss? :klø: Vel, ut skal'n, okke som! Åh, hjemmelaget hvitløksbrød høres nam ut! Kanskje jeg må lage det til kveldskosen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 10. juli 2008 #660 Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, du seiler vel forbi oss alle sammen. Tipper jeg blir SIST! Jaja, ut skal de som Lilith sier, og de skal jo alle ut snart uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå