Gjest Indo Skrevet 30. juni 2008 #621 Del Skrevet 30. juni 2008 36 uker, 4 to go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 30. juni 2008 #622 Del Skrevet 30. juni 2008 36 uker!! Hoho, det nærmer seg!! :-D Tipper du får før meg. BRUMBRUM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 30. juni 2008 #623 Del Skrevet 30. juni 2008 Neis..tror nok du slår meg på målstreken! Eller kanskje vi ligger på hver vår fødestue på hvert vårt sykehus og føder samme dag? hihi..hadde jo vært litt tøft=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 30. juni 2008 #624 Del Skrevet 30. juni 2008 Det hadde vært litt morro, ja. :-D Satser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 1. juli 2008 #625 Del Skrevet 1. juli 2008 Sambo er syk idag, og har vært hjemme fra jobb..Måtte nesten ut å kjøpe Pondus og masse sjokolade til han, for han er jo fryktelig søt der han ligger på sofaen og ser på Mythbusters, med roser i kinnene og synes synd på seg selv Imorra skal jeg opp til ei gravid venninne å skravle litt og låne kjole til helga. Skal i bryllup på lørdag, og har nada å ha på meg. Har en fin svart en, meeen den er blitt altfor kort fremme, og føler ikke spesielt for å vise frem mitt lekre, lekre gravid-undertøy=) Også gidder jeg ikke å kjøpe en ny kjole som aldri mer blir brukt. Kjekt å kunne låne av andre i samme situasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 1. juli 2008 #626 Del Skrevet 1. juli 2008 Oida...Nå rister magen samtidig som junior sparker! Fryktelig søtt, men hvorfor det? Ikke hikking.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 3. juli 2008 #627 Del Skrevet 3. juli 2008 HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT! Holder jo på å renne helt vekk jo.. Har faktisk vært ute endel idag da. Tuslet litt i byen sammens med sambo og kikket litt. Nå skal vi snart ut å grille lame lillebror (20 år idag, og resten av familien er vekkreist), og en av sambos bestekamerater og hans gravide samboer=) Blir koselig! Fikk også lånt meg en fin og luftig sommerkjole til bryllupet på lørdag=) Nå sitter jeg foran vifta og kjøler meg kraftig ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 3. juli 2008 #628 Del Skrevet 3. juli 2008 En koselig dag. Jeg sitter også foran vifta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 4. juli 2008 #629 Del Skrevet 4. juli 2008 Idag har jeg kun vært nede i postkassa. 26 grader i skyggen og null vind gjør at jeg ikke orker å sole meg. Føler meg kokt. På soverommet viser gradestokken mellom 25-27 jævla grader som det ikke gjør noe med. Inne på soverommet liksom! Hjelper jo ikke å lufte eller noe. Like varmt uansett. Så ¨nå sover jeg naken uten dyne! Imorgen er det meldt 16 grader..*HURRA*=) Nå er junior blitt sterk merker jeg. Kjennes av og til ut som om han er bevepnet med en rund stein eller noe annet hardt som han drar langs innsiden av magen min..hehe Også sliter jeg med pollenet. Går bare å nyser og klør i øynene..Uæææææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 4. juli 2008 #630 Del Skrevet 4. juli 2008 Ja, de kan bare komme ut nå. Blåser heldigvis litt her, men jeg orker ikke sitte ute likevel. Har altandøra åpen og vifta på full måkkings og masse kaldt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. juli 2008 #631 Del Skrevet 6. juli 2008 Nesten to døgn uten å være på nett! *stolt* =) Igår var vi jo i bryllup..Kjekt det, og jeg holdt faktisk ut til 02.15 selv om jeg nesten ikke hadde sovet natta før! Men det var tungt for ryggen iallefall. Også presser jo junior alle veier for tiden. Har også litt murringer og mye kynnere om dagen. Nå kan han komme!!! Vil ikke mere! Er så sliten og oppgitt for tiden. Gleder meg til å møte nurket=) 37 uker om en 10 minutters tid, og da regnes han ikke lengre som prematur om han skulle komme nå..SÅ kom kom kom kom=) Idag har vi daffa og vært på biltur og kost oss. Men sliter masse med allergi da. Fant noen øyendråper jeg kan ta, men de funker absolutt ikke. Klør og klør og klør og klør. Har bare lyst å barrikadere meg inne med klut på øynene. Imorra må jeg forresten på babycomfort å bytte den illeluktende badekarsproppen til stellekommoden. Ikke engang klorin fjerner lukta av den! Helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 6. juli 2008 #632 Del Skrevet 6. juli 2008 37 uker! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. juli 2008 #633 Del Skrevet 7. juli 2008 37 uker! Gratulerer! Jeg begynner også å bli lei nå, og er veldig klar for å møte denne rampungen som har forårsaket nattevåk, ryggvondt og halsbrann hos meg de siste månedene. Hvem er det som bor i magen min? Kom ut! :rødme: Høres slitsomt ut med allergi Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 7. juli 2008 #634 Del Skrevet 7. juli 2008 Allergi er slitsomt ja. Idag våkna jeg med en lett betennelse på begge øynene=( Så idag blir jeg nok bare hjemme. Og igår kveld når jeg skulle på do før jeg hoppa til sengs, kom en stor del av slimproppen! Skal spare dere for detaljer altså, men det var ihvertfall ikke tvil om HVA som kom ut hehe..Og ja, jeg vet at det kan ta ukesvis før noe skjer, men litt optimistisk må man da få være?? Har også bittelitt mensmurringer også stikker det litt "oppi der". Jaja Idag tror jeg at jeg får svinge meg rundt med støvsugeren, tørke støv, vaske badet, vanne planter og brette papp. Kanskje også vaske gulvet? Det blir isåfall siste gang det vaskes før fødselen, så det må kanskje til=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juli 2008 #635 Del Skrevet 7. juli 2008 GOD SOMMERFERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 7. juli 2008 #636 Del Skrevet 7. juli 2008 Spennende altså! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 7. juli 2008 #637 Del Skrevet 7. juli 2008 Litt rart med sånne kroppslige forandringer. Samtidig tenker jeg bare "ja, kom igjen"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. juli 2008 #638 Del Skrevet 7. juli 2008 Oj så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 7. juli 2008 #639 Del Skrevet 7. juli 2008 Litt rart med sånne kroppslige forandringer. Samtidig tenker jeg bare "ja, kom igjen"! Oj så spennende! Jess..Det ER spennende! Og det kom mer av proppen idag..Nå gjør det jo ingenting om junior kommer, så nå tar jeg bare imot alle forandringer med glede og forentninger, selv om det er god mulighet for at jeg skuffer meg selv. KAN jo faktisk gå gravid i 5 uker til, men håper virkelig ikke det! Ser i allefall frem til torsdag, for da skal jeg til jordmor igjen=) Har en følelse av at hodet er festet, så blir spennende å se om magefølelsen min stemmer denne gangen=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 7. juli 2008 #640 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg tror enda han lille junioren din vil ut i verden før mi lille. Får bare vente å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå