Gjest Indo Skrevet 28. april 2008 #401 Skrevet 28. april 2008 Hatt en bra helg? Hørtes ut som du hadde nok av planer iallfall... Jeg ble nesten litt matt bare av å lese om de. Lat for tiden, neida... Joda, grei helg. Men ble ikke ut på lørdag, av den enkle grunn at alle, med trykk på alle, som var på det vorspielet jeg skulle på, røyker, inne. Så da er det helt uaktuelt for meg å dra dit. Søndag var det fint vær, men måtte dra hjem fra svigers feiring i 6 tida pga en syyyk hodepine. Klarte ikke å fokusere engang..Å nå kjennes det ut som om den e på vei tilbake..grrrr Så du er pizzabunnmester? *misunne* Pizzabunner er vaaaanskelig. Blir sånn toro-pizzabunn som man tilsetter vann. Hehe..Men de er jo lette da de toro-bunnene hvertfall;) Ting går jo unna! Og 27 uker!! Hurra=)=) Får gjøre noe skolearbeid før hodepinen blir for jævlig!
Gjest Indo Skrevet 29. april 2008 #404 Skrevet 29. april 2008 Da har jeg virkelig tatt i et tak og gjort alt skolearbeidet som skal gjøres på noen dager. Så nå har jeg fri frem til tirsdag, da puggeperioden til en ekkel pensumprøve begynner..Så imorra drar jeg til NAV for å sende inn en søknad til engangsstønaden, og skal prøve å finne meg et antrekk og en konfirmasjonsgave til lørdag. Lillesøs skal konfirmeres nemlig, og hun ønsker seg faktisk smykker..Så da er den saken grei..Endelig blir det nye klær på meg! Vokser jo ut av alt som er. Klær som passa i forrige uke, er alt for lite denne uken..Så blir det sportsbh, siden spile-bh er usannsynlig ubehagelig om dagene..Går uten noe hjemme=) slasken Indo.. På fredag skal vi kjøpe stellebordet vi har forelsket oss i=) Deilig når ting begynner å falle på plass..Det er jo kun 13 uker til termin (eller 12uker+6dager om vi skal pirke)..
Scheherazade Skrevet 30. april 2008 #405 Skrevet 30. april 2008 Stellebord? Har du link? Vi trenger helst noe som på magisk vis passer i et badekar da, har hørt et rykte om at det finnes, men aner ikke om det er hold i ryktene, eller om det er en slags graviditetsvandrehistorie. Masse fine smykker for tiden syns jeg, spesielt gullsmeder har fått inn noen litt tøffere serier med blanding av bla matt og blankt metall, var i gullsmed i dag og fant masse jeg kunne tenkt meg.
Gjest Indo Skrevet 30. april 2008 #406 Skrevet 30. april 2008 Nei fant desverre ikke bilde av stellebordet inne på babycomfort sine sider..Vet ikke hvem som er leverandør heller..Men det er i allefall en 4-5 skuffers kommode i mørkt tre med matte hengende fast i seg. Kan lukke opp lokket å bade poden i et uttagbart plastbadekar nede..Kan taes ut og omgjøres til en rein kommode når babyen blir for stor til å bade der..U see?=) Også har jeg bestillt mykbag til vogna..Kun 400kr..overraskende billig=) Måtte bestille siden de ikke hadde den inne i mørkeblå Skal finne smykke til søs på fredag tenkte jeg..Finner sikkert noe fint! Men hun er jo som andre tenåringer..Sta, og vet nøyaktig hvordan hun vil ha det..Men tror jeg kjenner stilen hennes greit nok..Får hvertfall håpe det=) Fant kjole og sko idag, så da er antrekket savet.Så det gjenstår egentlig bare strømpebukse..Men hvor i hutteheita selger de strømpebukser som passer i livet?? llers så har dette vært en helt nydelig dag, med sol og varme, og venner og shopping..Avsluttet med biffmiddag og film..skal vel legge meg snart, meeeen..fri imorra, så drøyer den litt
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #407 Skrevet 2. mai 2008 Indoo! Har du en fin fredag? Har ikke fått lest i dagboka di på såå lenge!! Så flink du er som har ordnet med stellebord, bag og egne klær Håper du får en super helg! Har du noen spennende planer?
Gjest imli Skrevet 2. mai 2008 #408 Skrevet 2. mai 2008 Innom for å lese litt og ønske deg en god helg!
Gjest Indo Skrevet 2. mai 2008 #409 Skrevet 2. mai 2008 planer for helga? hmm..Skal i konfirmasjon til lillesøsteren i nesten hele morra, også skal vi ut til et vennepar som også er gravide å grille på søndag - om været er greit da selvfølgelig=) Har hele verden fri idag? Er jo biler og folk overalt. Alle er ute å handler jo..Å jeg som hadde håpa på en rolig og deilig handle dag da..Må huske å kjøpe strømpebukse og konfgave i løpet av dagen.. Og hva er det med NAV? Er de helt idiot? Dro inn dit på onsdag for å sende inn krav om engangsstønad. Venta først i "kø" i 10 min(1 pers foran meg), før jeg fikk snakka me ei dame som verken visste HVA en engangsstønad er eller om de hadde skjema for det. Endte med at jeg må finne frem skjema selv fra nettet, finne en printer å printe det ut, gjette på hvor i alle dager jeg skal krysse av og fylle ut, dra en annen plass for å kopiere termindatoen til de, fo så å komme innom å levere den. Hennes nøyaktige ord var "Jeg vet jo at det er vi som skal styre med slikt, men må ærlig innrømme at dette har vi null peiling på. Du får ringe noen andre i kommunen å høre om de kan hjelpe" Trodde jeg skulle klikke i vinkel der jeg stod..Kunne hun ikke spørre noen andre på huset da? neinei..noen har det ikke greit.. Ellers god helg til alle som er innom=)
Gjest Indo Skrevet 3. mai 2008 #411 Skrevet 3. mai 2008 Vært i konfirmasjon fra 10 til 8..Da måtte jeg bare hjem å vrenge av meg BH og strømpebukse. Hoppa rett inn i deilig kosebukse og sambos t-shirt. Kosa oss med grandis og Varg..TRøtt nå...tror jeg køyer!
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. mai 2008 #412 Skrevet 3. mai 2008 Ville bare si hei, for jeg tenker endel på livmoren din som gjør seg klar og det er så koselig. God natta Lucy
Gjest Indo Skrevet 4. mai 2008 #413 Skrevet 4. mai 2008 Da kan jeg endelig rope ut at jeg går inn i 3 trimester!!=) *jippiii* Skal til jordmor igjen imorra tidlig også=) Eller så synes jeg at junior er blitt ganske så rolig av seg..Jeg kjenner ham gjennom dagen hver dag, men han var så mye mer aktiv før..Jaja..Får husle å spørre jm om dette=)
mamut75 Skrevet 5. mai 2008 #414 Skrevet 5. mai 2008 Da kan jeg endelig rope ut at jeg går inn i 3 trimester!!=) *jippiii* Skal til jordmor igjen imorra tidlig også=) Eller så synes jeg at junior er blitt ganske så rolig av seg..Jeg kjenner ham gjennom dagen hver dag, men han var så mye mer aktiv før..Jaja..Får husle å spørre jm om dette=) Gratulerer med 3.trisemester , gratulerer med 28 uker og ha en GOD UKE INDO!! Håper alt står bra til på jm kontroll
Gjest Indo Skrevet 5. mai 2008 #416 Skrevet 5. mai 2008 Da har jeg vært hos jordmor igjen! Alt så bra ut, og hjertelyden var god. Fikk derimot totalforbud mot å ligge på ryggen..Både jeg og den lille får visst for lite surstoff om jeg gjør det, så heretter er det sideligging med masse puter under.. Hun sa også at det er helt normalt at babyene er roligere mellom ukene 27-30, så da er det en ting mindre å bekymre seg for!=) Og har lagt på meg 7,5 kg totalt..fine greier=) Magen lå heeeelt i ytterkanten av symfysemålet, så vokser bra! Nå får jeg prøve meg på en ny NAV runde..Nå BØR jeg møte på et mer oppegående menneske enn sist!
Gjest Indo Skrevet 5. mai 2008 #417 Skrevet 5. mai 2008 Gratulerer med 3.trisemester , gratulerer med 28 uker og ha en GOD UKE INDO!! Håper alt står bra til på jm kontroll Takk=) Hurra for 28 uker! :-D Siste etappe. JAA..12 uker igjen..eller sjarmøretappen!
Gjest Reka Skrevet 5. mai 2008 #418 Skrevet 5. mai 2008 3 trimester!! tiden flyr! Plutselig har du en baby liksom!! :juhu: Ha en fin mandag
Scheherazade Skrevet 5. mai 2008 #419 Skrevet 5. mai 2008 Oh, nå er det ikke lenge igjen! Hvordan er det med NAV egentlig, gjorde du noe på eget initiativ, eller venter man til noen (f.eks jordmor? :klø: ) sier du skal?
Gjest Indo Skrevet 5. mai 2008 #420 Skrevet 5. mai 2008 (endret) 3 trimester!! tiden flyr! Plutselig har du en baby liksom!! :juhu: Ha en fin mandag Ja tider flyr avsted. Helt utrolig=) Oh, nå er det ikke lenge igjen! Hvordan er det med NAV egentlig, gjorde du noe på eget initiativ, eller venter man til noen (f.eks jordmor? :klø: ) sier du skal? Jeg studerer, så eneste jeg må gjøre gjennom NAV, er å fremsette krav om engangsstønad. Der måtte jeg gjøre det på eget initiativ - etter svangerskapets uke 26. Om du skal ha permisjon fra jobb eller noe, vet jeg ikke hvordan du skal gå frem (får støtte fra lånekassen jeg). Men du kan jo enten høre med arbeidsgiver eller jordmor eller ringe NAV for å høre. Regner nesten med at du må ta initiativ selv. Men du har jo fremdeles god tid dA heldigvis=) Nå har jeg levert kravet om engangsstønad forresten..Måtte springe mellom NAV og trygdekontoret som visstnok er slått sammen, bare at de ikke er i samme begyninge enda..å de ligger nå på hver sin side av byen..menmen..hyggelige folk jeg prata med denne gangen hvetfall=) Endret 5. mai 2008 av Indo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå