Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Fremhevede innlegg

Skrevet

mmm..pannekake me bacon og blåbær (ikke på samme pannekake altså :gjeiper: )..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mmm..pannekake me bacon og blåbær (ikke på samme pannekake altså :gjeiper: )..

Jo, på samme pannekake! :tommelsmil:

Feriepenger er alltid bra, og begynnelsen av mai var jo ganske tidlig også?

Skrevet

hehe..sambo liker også den komboen! Men jeg er mer skeptisk=)

Jo, jeg kunne velge når jeg ville ha de..å jeg vil ha de ¨nå=)

Skrevet

Åh joo, på samme pannekake! :-D

Skrevet

men..søtt og salt sammen?? Ser ikke logikken jeg altså! menmen=) hehe..

Da er det påtide å fortsette med oppgaven min, noe som kan bli litt vansklig, for junior er veldig livlig akkurat nå, og vil ikke ha noe av at mammaen hans bøyer fremover for å skrive :rødme: Men får prøve lell=)

Skrevet

Da er det påtide å fortsette med oppgaven min, noe som kan bli litt vansklig, for junior er veldig livlig akkurat nå, og vil ikke ha noe av at mammaen hans bøyer fremover for å skrive :rødme: Men får prøve lell=)

Skrevet

Det er veldig lett å tenke "skal bare gjøre det og det først, SÅ skal jeg skrive/lese". Blir aldri gjort da nei=)

Auau i ribbeina. De er ømme og ubehagelig. Tror nok junior virkelig har funnet dem nå! Ser for meg at han ligger å koser seg å smiler mens han sparker det han kan der! Å verre blir det jo sterkere han blir! hehe..Fy flate så ivrig han er nå..Spark,spark,spark=)

Er litt bitter. Rigga meg opp ute på verandaen med isvann og pledd og sola meg. Men så tror jeg jeg fikk et lite blodtrykksfall, for ble ganske svimmel. Måtte gå rett inn å legge meg på sofaen. Lurer på om jeg skal prøve meg på sola igjen snart!

Skrevet

Blåbær og bacon på samme pannekake?? :klø: Er det no godt a?

Så gøy med sparking!! (enda det kanskje er litt vondt for ribbena dine :fnise:)

Håper svimmlingen snart går over :) Eller svimmelheten da.. :tunge1:

Håper du har en fin dag :klemmer:

Skrevet

Ja blåbær og bacon på samme pannekake er herlig:)

er egentlig ikke særlig fan av søtt og salt sammen jeg heller, men den kombinasjonen går faktisk greit..

off høres ikke no særlig godt ut å bli sparket i ribbena asså.. men er vel litt klaging på dårlig plass :murvegg:

Skrevet

Ja han er jo blitt ganske stor. Hele 30cm og rundt 800gram ifølge babyverden.no :rødme:

Kjøpt meg en stor plate crispo, og er nesten ferdi me heile greia :sjenert: Hvor ble avsmaken på sjokolade av da? Kan ikke fortsette slik heller, da vil vekta peke fort oppover=)

Nå er sambo på vors, jeg orka bare ikke å bli med ikveld..Oppblåst og greier, men faktisk ikke trøtt i det hele tatt. Til tross for at jeg sto opp kl 9. Hærlig=)

Å nå har jeg ingen ytterjakke som jeg får igjen heller. Hadde to jeg kunne bruke i forrige uke, men ikke nå lenger. Glidelåsen vil rett og slett ikke lukkes..Målte navlemålet da. 95cm denne uken, 91cm for 7-8 dager siden :overrasket: Men det betyr jo bare at småtten vokser og gror som han skal=)

Håper været holder seg like bra fremover, for idag slo våren virkelig inn! Så da skal vi grille på lørdag, og dra på fjelltur eller noe på søndag..

Skrevet

Fint vær fortsatt? Jeg sitter ute i solen og puster som en hvalross fordi jeg er litt kvalm, men likevel, herlig med sol!

Hvordan går det med oppgaven din?

Skrevet

Åh ja! Knallvær=) Har vært oppe hos ei anna gravid venninne og solt oss. Fått skille og fregner og greier=)

I kveld blir det grilling hvertfall! Om en times tid ca..mmm..Gleder meg til det=) Åsså tar jeg meg vel en tur bort i gata på suprise-party i kveldingen tror jeg.

Orka ikke å gjøre ferdig oppgava på fredag, så tar det imorrakveld istedet! har bare 1000tegn uten mellomrom igjen..Holder til siste finishen på oppsummeringen og innholdsfortegnelse det!

Skrevet
Kos deg i dag! :-D

:klemmer:

Will do=) Du også=)

Ha en fin kveld! :klem:

Ha en fin kveld du også=) Og god helg!

Skrevet

Da har jeg hatt noen Kg-frie timer..Over et døgn siden sist jo..hehe..Skyld på sola!

Sovet lenge, solt meg, vært på middag/kaffe hos svigers, så kjøpte vi noe junk på hjemveien og leide en film..Og vaska et tonn klær! hehe

Men har ei snikende kjip hodepine idag. Begynte igårkveld og har vært litt av og på idag. Nok til at jeg ikke klarer å sitte på dataen å skrive noe hvertfall. Så får ta meg ei skikkelig dagbok-runde imorra.

Skrevet (endret)

Og da var man 26 fullgåtte uker gitt=)

*Hurra for meg og nurket*

Ja, nå skal jeg sove vekk hodepinen!

Natti natt=)

Hmmm..Forskjellige internettsider sier forskjellig. En plass har jeg 101dager igjen, to sier 100, og en 99..Hva er riktig tro? Skal jeg tro på babyverden.no og BIM som sier at jeg har 100 dager igjen?

Endret av Indo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...