KathMor Skrevet 15. april 2008 #341 Skrevet 15. april 2008 :juhu: :juhu: For sommerfeire og bare kooooos!!!!!! Mage?? Ha? Hva er det?? Er det den lille bulken av en unnskyldning av en mage jeg har under navlen?? Ja - da har jeg kanskje fatt.... Nei - ikke sa mye mage - men skal vel ikke klage vel... Men blir godt a komme til UL - bare sann for a dobbelt sjekke at alt er som det skal! Er rart og se alle andre med mager! Jeg er pa deres storrelse da de var 2 mnd jo!! Men den kommer nok - sakte men sikkert
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #342 Skrevet 15. april 2008 hehe..huff da! Men slæpp off..den kommer når den kommer! Plutselig sitter du der med en mage som er i veien, og auau i ryggen! En ting jeg lurer på er hvorfor i huleste helvete godt voksne folk synes det er helt ok å kommentere vekta til gravide? Altså sann som "Du er så tynn, er du sikker på at du spiser nok? Det er viktig at du husker å spise vettu( samtidig som hun stod å klemte meg rundt armen for å måle meg eller noe)" neeei..DET var et godt råd du! Hvis du ikke hadde sagt det der, så hadde jeg vel helt glemt å spise mat jeg, for å spise er jo ikke en nødvendighet i seg selv. Lett å glemme slikt ja! *grrrr* Jeg HATER slike kommentarer! Greit nok at jeg kun har lagt på meg på magen (og litt å lårene), men det er faktisk helt ok! Å jeg synes heller ikke jeg er for tynn. Vekt før graviditet, 59 kilo, vekt nå, 64kilo. Høyde: 1.64cm. Hva faen da?? Skal jeg hive innpå mer enn jeg behøver for å legge på meg mest mulig? Jeg spiser jo hele tiden! Stod der med tidenes falskeste smil og prøvde å styre mitt sinne. Følte ikke for noen scene i all offentlighet heller. Åh! så deilig å få ut litt aggresjon!
Lilith Skrevet 15. april 2008 #343 Skrevet 15. april 2008 Du vet, når du er gravid er kroppen din offentlig eiendom, og det er lov - og nesten påbudt - for uvedkommende å kommentere den! Neida, sånt ER fryktelig irriterende. Gud vet hvorfor enkelte føler at de må kommentere det - alle vet jo hvor individuelt det er med vektøkning og slikt i svangerskapet, så folk kan spare seg for å komme med egne erfaringer og vurderinger til de evt blir oppfordret til det, synes jeg. Man kommenterer da ikke vekten til jenter som IKKE er gravide?! Skjønner deg godt, jeg Fint å få ut aggresjonen på KG!
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #344 Skrevet 15. april 2008 Nei nettopp! Takk=) hehe Neste gang tro jeg jammen meg jeg skal kommentere tilbake..Noe àla "Den og den shampoen fungerer meget bra mot krusete hår, den burde du virkelig prøve ut" helt ut av det blå! åh! Helt svett jeg nå=) Du skal ikke kødde med ei gravid hormonbombe asså!
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #346 Skrevet 15. april 2008 hehe..kommer nok desverre bare til å bli med tanken. Verste jeg vet er å såre folk med kommentarer. MEN det er en herlig, herlig tanke å tenke=)
Gjest Reka Skrevet 15. april 2008 #347 Skrevet 15. april 2008 Første eksamensoppgave(innlevering), kommer klokka 3! Nå begynner det! Men da kommer tiden til å gå enda fortere frem til 27 mai, så det er egentlig helt flotters=)..Da er jeg nemlig ferdig på skolen!!!!!(til høsten 2009 kommer da vel å merke). Jeg er så dritalei at jeg kan ikke få uttrykt det sterkt nok! Ooo! eksamensoppgave :juhu: :juhu: ... tulla Hvordan har dagen vært da? Håper du koser deg!! :-D
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #348 Skrevet 15. april 2008 Daffedag=) Har klart å dradd meg selv bort på butikken for å poste et brev, kjøpe rosinboller, grønne druer og jordbærmilkshake(lunch ), Så har jeg reidd opp senga, såtte på oppvaskmaskina, vært på kg, sett på mtv/the voice. Henta posten, gått ut med bosset. Lagt på sofaen og kommunisert med junior..jess, DET har jeg gjort idag..hehe..Siste sløvedag frem til 27 mai nå, så den må jeg jo benytte meg av. Sambo ble ringt etter på jobb, så han skal dit kl 4. Da tenker jeg at jeg begynner på oppgaven min...hehe..stygt vær er det også ute..Formen er super, og humøret ganske greit=)
Scheherazade Skrevet 15. april 2008 #349 Skrevet 15. april 2008 Du har jo gjort mye du i dag! Jeg har ikke vært ute av huset siden lørdag jeg, og å gå på butikken er helt uaktuelt, selv om det er cirka tre minutter å gå... Lykke til med oppgaven!
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #350 Skrevet 15. april 2008 Du har jo gjort mye du i dag! Jeg har ikke vært ute av huset siden lørdag jeg, og å gå på butikken er helt uaktuelt, selv om det er cirka tre minutter å gå... Lykke til med oppgaven! Har selv hatt slike perioder hvor jeg ikke har vært ute av huset på mange dager, å det er ikke kjekt i lengden nei, så den kjenner jeg igjen. Men hva skal man gjøre når man er kvalm, slapp, trøtt og rett og slett ikke har energi til den minste ting? Sender en til deg! Trøst deg med at ting blir bedre om ikke så alt for lenge! Da måtte bilen på verksted gitt. Noen gjennomrusta skruer i eksosrøret visstnok. Men de ringte nå, og bilen var ferdig allerede. Ikke en time engang det, og bare 500 kr :juhu: Så nå er bilen helt tipp topp igjen=) (forhåpentligvis da). Og DA kom oppgaven min som jeg begynner på etter home and away=)
Midnattsol Skrevet 15. april 2008 #351 Skrevet 15. april 2008 Nei nettopp! Takk=) hehe Neste gang tro jeg jammen meg jeg skal kommentere tilbake..Noe àla "Den og den shampoen fungerer meget bra mot krusete hår, den burde du virkelig prøve ut" helt ut av det blå! åh! Helt svett jeg nå=) Du skal ikke kødde med ei gravid hormonbombe asså! Sånn har jeg også tenkt noen ganger. Det virker som at det er "lov" til å kommentere både det ene og det andre til gravide - noe jeg faktisk stusser litt på om vedkommende har vært gravid selv. De må da vite hvordan følelser og hormoner kan være?? Noen er bare merkelige, altså! Men å ta en liten uskyldig kommentar tilbake må da være lov noen ganger?! Jaah.. Så det blir oppgaveskriving på deg også nå? JIPPIII så lyst jeg har altså!!! Men vi klarer det, og TENK så godt når vi er ferdig med skola og det er sommerferie og permisjon. Du er ferdig litt før meg, din SNIK! :slåss: Men så må jeg ikke fortsette til høsten, da. Ha en fin og avslappende dag videre.
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #352 Skrevet 15. april 2008 Ja, jeg skjønner rett og slett ikke hvor de sosiale antennene til enkelte mennesker blir av til tider jeg. Slik skal jeg aldri bli hvertfall=) Ja oppgave er jo herlig. Denne her er faktisk det., Jeg ble så glad når jeg fikk tildelt oppgaven! Den skal være inne om 7 dager, men jeg leverer den nok helt finpusset og bra om 4 dager senest. I forhold til de andre oppgavene vi har hatt er jo denne piece of cake. Ingen drøfting, ingen politikk, ingen påstander som skal drøftes frem og tilbake. Neida, en "gjøre greie for" oppgave, med enkelt innhold på 6 a4 sider. *hurra!* Har allerede laga disposisjon og innledning, og begynt på selve oppgaven. *fliink* Åsså ringte gamlesjefen å lurte på om jeg vil ha utbetalt feriepenger i mai. JA, det vil jeg=) Så nå er jeg i perlehumør. Alt går visst min vei idag=) Du Middis er heldig som er ferdigutdannet any day. Jeg må jo ha 3 år til jeg, men VIL IKKE tenke på de ennå. Først er det permisjon som teller. Skal sitte ute i sola med en svær fersken iste, sole magen og tenke på deg når du sitter inne å skriver siste finish før sommeren=)=) (Med mindre jeg får bekkenløsning, allergiutbrudd og dårlig vær som straff for tanken da ) Ååå..Fersken! Har drømt om det i mange dager jeg!
Midnattsol Skrevet 15. april 2008 #353 Skrevet 15. april 2008 Flink du er! Ja det skal du vel!! (Kjærring!) Neidaaa!
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #354 Skrevet 15. april 2008 Flink du er! Ja det skal du vel!! (Kjærring!) Neidaaa! Ja det skal jeg=) hoho.. Nå gidder jeg ikke mer skriving for idag. Kg er kjekkere=)
Midnattsol Skrevet 15. april 2008 #355 Skrevet 15. april 2008 :slåss: Virker som du er godt i gang med skrivinga, også får du sikkert gjort masse i morgen.
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #356 Skrevet 15. april 2008 mhm..Akkurat det jeg tenkte også=) Får bli på ettermiddagen siden sambo har fri fra skolen, men skal jobbe på kvelden. Good tid til å skrive når han er vekke hvertfall! Åh! Nå skal jeg spise vannmelon, druer og pære og late som om det er en god burger med masse dressing og ketchup og krydder og mais og bacon osv osv..
Gjest Reka Skrevet 16. april 2008 #358 Skrevet 16. april 2008 Men angående magekommentering, er det ikke koselig hvis man bare får kommentarer som: Å så fin mage du har! Eller er det heller ikke gøy? (Jeg har jo aldri vært gravid så jeg må liksom spørre da siden jeg er så nysgjerrig )
Gjest Indo Skrevet 16. april 2008 #360 Skrevet 16. april 2008 Jo, slike kommentarer er bare koslige=) Nå gidder jeg ikke mer skole idag. Jeg har altfor masse stoff fordelt ut på for lite sider. Må luke ut det viktigste, og det gidder jeg bare ikke nå! Tar det imorra.. Ute er det sol, men kaldt. Solte fjeset isted, men tror ikke det ble noe farge gitt..Tror jeg skal hoppe i dusjen før jeg lager middag til min kjære samboer som ikke er ferdig på jobb før 8. Og vaske akvariet..neeei..ikke idag=) Fremdeles lyst på fersken. Og fått igjen lysten på sjokolade desverre..hehe..men gidder ikke gå til butikken for å kjøpe. Åsså ringte gamlesjefen for å fortelle at jeg får ca 14000,- i feriepenger i begynnelsen av mai! ME LOVES IT! Da skal jeg kjøpe meg noen nye sommer klær, klær til sambo og noen flere babyklær og enten vogn eller stellebord. Så da skal det begynne å ligne på noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå