KathMor Skrevet 8. april 2008 #301 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg vil komme a spise middag med dere!!!! Jeg har ikke lyst pa mye for tiden - men det der hortes helt himmelsk ut altsa!!! Og en deilig dag - ute i sola! ahhhhh..... Sitter jeg og ratner pa verdens kjedeligste jobb pa ett kontor.. Hjem om en liten time da Jo... Ei venninne matte fode i uke 18 - feil med beibis - den ville ikke ha kunne overlevd pa utsiden, sa de matte ta ett grusomt valg.. Ei anna var gravid pa utsiden av livmor og matte fjerne ene eggelder, en siste har hjertefeil og man kan ikke vite hvordan det vil ga etter fodsel - mest sannsynlig bra - Men det er alltid ett MEN.... Kan virkelig ikke sette meg inn i dere situasjon... det er bare trist, trist og atter trist... Har sett sprell levende baby jeg - men haper bare alt er bra! Alt som skal vare pa insiden er pa insiden, ti fingre og ti tar om du skjonner... Man vil jo at beibisen skal vare perfekt, altsa frisk!! ALt sa bra ut i uke 13 - sa haaper det gjor det samme i uke 22 tebgae pa jobb - na kikker sjefen falt!! upppps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. april 2008 #302 Del Skrevet 8. april 2008 Huff da! Er glad jeg ikke må sitte på noe kontor nå ja! Du får fly hit en snartur på middag da vettu=) hehe Så utrolig kjedlig med de graviditetene da! Men du har jo sett 10 fingre, og ti tær fordelt på 2 hender og to føtter, og ingenting innvoller utenpå heller. Så et hjerte som slo fint også, så jeg er overbevist om at du kommer til å få se en fin liten krabat. Jeg tror forresten at du får jeg..Vet ikke hvorfor, men magefølelsen min sier det..Selv om den tydeligvis ikke alltid er til å stole på da :gjeiper: hehe Men jo, jeg skjønner at du blir bekymra av slikt. Man hører om slike ting sjer med folk du ikke kjenner, så blir vel litt uvirkelig når det skjer såpass nært deg. Man begynner å tenke da ja..Men hos de aller fleste er alt normalt med babyen ihvertfall Men vi gravide bekymrer oss alltid over ett eller annet. Jeg velger å ta bekymringen som et sunnhetstegn=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 9. april 2008 #303 Del Skrevet 9. april 2008 Hei igjen Skrive under pa bekymra forstagngasfodende ja! Matte til jordmor fordi jeg synes magen min er for liten ++... Men nar man ikke var vart igjennom det for sa er det vel naturlig - morsinnstinktet spretter jo frem med en gan det! Man er jo bekymra for at det skal vare noe galt om man foler at noe er som det ikke skal vare... Bedre a sjekke for mange ganger enn for fa Takker for positive ord - hjelper alltid Vet ikke a godt man kan se jeg i uke 13.. Leste pa det papiret man far etter aha vart pa UL - en del som ikke var undersokt.. MEN igjen - det gar nok sikkert bra! Tror alle kommer inn med en folelse av a glede seg MASSE og grue seg litt.... Da er det kun du og min kjare som tror gutt - de fleste andre sier jente For hape jeg har en beibis som ikke er av den sjenerte typen - men spriker litt med beina sa vi kan fa se!! he he Jobb i dag ogsa... ZZZzzzzzZZZZ Pa folelsen dette kommer til a bli en av de laaaange dagene. Jobber egentlig 50%, men blitt litt mer i det siste - prover a spare litt penger... Ser det gar litt utover skolearbeidet mitt... Men fra 5 Mai er jeg hjemme og da blir det full fokus pa eksamner! Pa verandaen til mamma Du studere du ogsa, er det ikke sa?? Forsatt fint og Var hjemme?? Koz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. april 2008 #304 Del Skrevet 9. april 2008 Fikk krampe under foten under DET var merklig det=) Har jeg også fått! Og jeg er ikke gravid engang.. Har nå lest hele dagboken din for å oppdatere meg litt, så jeg har skrevet her før, men det var på bursdagen din så det er en stund siden!! Håper graviditeten går flott og at formen er bra!! Virke sånn Ha en fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. april 2008 #305 Del Skrevet 9. april 2008 Hei igjen Skrive under pa bekymra forstagngasfodende ja! Matte til jordmor fordi jeg synes magen min er for liten ++... Men nar man ikke var vart igjennom det for sa er det vel naturlig - morsinnstinktet spretter jo frem med en gan det! Man er jo bekymra for at det skal vare noe galt om man foler at noe er som det ikke skal vare... Bedre a sjekke for mange ganger enn for fa Takker for positive ord - hjelper alltid Vet ikke a godt man kan se jeg i uke 13.. Leste pa det papiret man far etter aha vart pa UL - en del som ikke var undersokt.. MEN igjen - det gar nok sikkert bra! Tror alle kommer inn med en folelse av a glede seg MASSE og grue seg litt.... Da er det kun du og min kjare som tror gutt - de fleste andre sier jente For hape jeg har en beibis som ikke er av den sjenerte typen - men spriker litt med beina sa vi kan fa se!! he he Jobb i dag ogsa... ZZZzzzzzZZZZ Pa folelsen dette kommer til a bli en av de laaaange dagene. Jobber egentlig 50%, men blitt litt mer i det siste - prover a spare litt penger... Ser det gar litt utover skolearbeidet mitt... Men fra 5 Mai er jeg hjemme og da blir det full fokus pa eksamner! Pa verandaen til mamma Du studere du ogsa, er det ikke sa?? Forsatt fint og Var hjemme?? Koz Men da blir det jo ekstra spennende å se om dere får vite kjønn på ul da..om jeg og din kjære har rett=) Og magen kommer tidsnok skal du se..Plutselig er den iveien. Men jeg skjønner jo at du lengter etter den..Det gjorde jeg også, selv om min begynte å komme såpass tidlig som i uke 14. Joda, jeg studerer, men tar det jo nettbasert ja..Så slipper å pendle 2 timer hver vei hver dag..Så da slipper jeg å stå opp i gry otta..Å det er såå deilig å være hjemme. Normalt sett er jeg vant til høyt tempo på jobb, men nå kan jeg bare nyyte..Men må si at jeg er ganske umotivert ja..Å etter eksamenstiden er det null stress og masse ferie=) Så ting er bra, og formen er suveren (stort sett). Kan se for meg at arbeid forstyrrer litt i skolegangen ja. Jeg tror ikke jeg hadde klart begge deler, hvertffall ikke nå som jeg er gravid og kronisk trøtt! Har jeg også fått! Og jeg er ikke gravid engang.. Har nå lest hele dagboken din for å oppdatere meg litt, så jeg har skrevet her før, men det var på bursdagen din så det er en stund siden!! Håper graviditeten går flott og at formen er bra!! Virke sånn Ha en fin onsdag!! Hei igjen til deg=) Alltid kjekt me besøk i dagboken heehe..ja er det ikke hærlig med krampe vel?=) Og verre blir det! hohoi! Graviditetsformen er tipp topp stort sett. Mye trøtt og sliten og litt småhormonell til tider, men det tåler jeg=) Du må ha en flott onsdag du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. april 2008 #306 Del Skrevet 9. april 2008 Husket nettopp at jeg våkna av noen sinnsyke brystsmerter i natt. Puppene var så ømme at jeg begynte nesten å grine. De har nesten ikke vært noe ømme hittil i svangerskapet, og håpte vel egentlig jeg skulle slippe unna, men nå begynner det vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. april 2008 #307 Del Skrevet 9. april 2008 Er så trøtt at jeg vil bare gå å grave meg ned en plass og bli der i noen uker. Fikk en svak feber også, sikkert pga at jeg er så trøtt (har hendt før). Tok en halv paracet, og ble mye bedre. Gikk jo helt greit på jobb idag med alle ungene og slikt, men når jeg kom hjem..DA sank kroppen sammen. Sambo laga mat til oss, mens jeg måtte bare slappe av. Verka i magen og ryggen etter å ha stått og gått i kun 4 timer. Men klarte ikke å sovne på sofaen. Nå er jeg så trøtt at jeg måtte gå å fjerne sminka, også gikk jeg like godt bort på butikken for å handle melk..Fikk så lyst på pannekake..Kanke sove heller, for da får jeg ikke sove ikveld.. syte,syte,syte,syte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. april 2008 #308 Del Skrevet 10. april 2008 Nettopp fått vite at en av bestevennene til sambo og hans samboer er 15 uker på vei=) Terminen er i begynnelsen av okt, så da er det bare 9 uker mellom oss=) SÅ utrolig, utrolig kjekt! Sambo ble jo veldig gla! Da får de trille ilag nemlig! Ellers er humøret meget mye bedre idag, og junior sparker og sparker og sparker og sparker=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. april 2008 #309 Del Skrevet 10. april 2008 Ser du/dere det utenpå magen? Det var stas, altså! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda22 Skrevet 10. april 2008 #310 Del Skrevet 10. april 2008 Å så kjekt da, å ha noen som er gravid samtidig og skal ut i permisjon samtidig:) min svigerinne er også gravid.. 6 uker mellom meg og henne, så det er veldig koselig!! håper virkelig jeg kommer så langt at jeg får oppleve spark denne gangen:) virker så gøy å kjenne en baby sparke liksom:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. april 2008 #311 Del Skrevet 10. april 2008 Ser du/dere det utenpå magen? Det var stas, altså! :-D Jaa=) Har sett det en god stund faktisk, men på tirsdag var det ekstra stilig å se hvordan hele magen beveget seg utenpå genseren Fikk noen blikk på venterommet ja! hehe..Utrolig stas å se sparkene ja=) Er ganske stolt over junior må jeg si :rødme: Å så kjekt da, å ha noen som er gravid samtidig og skal ut i permisjon samtidig:) min svigerinne er også gravid.. 6 uker mellom meg og henne, så det er veldig koselig!! håper virkelig jeg kommer så langt at jeg får oppleve spark denne gangen:) virker så gøy å kjenne en baby sparke liksom:) Jeg kjenner faktisk 8 jenter som er gravide alt fra 6 uker før meg til 9 uker etter meg, så permisjonstiden blir stas hvertfall! Mange å trille sammen med=) Jeg å håper at du får beholde spiren din denne gangen, og det gjør du sikkert=) Fikk med meg at du mista sist, og ble veldig glad for å høre at du er gravid igjen! Er utrolig artig å merke at noe lever inne deg Helt merkelig! Når er din foreløpige termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. april 2008 #312 Del Skrevet 10. april 2008 *fnis* En liten underholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. april 2008 #313 Del Skrevet 10. april 2008 *fnis* En liten underholder. Hehe..ja..akkurat slik som pappan sin :rødme: Men håper han ikke blir like nyskjerrig som sambo var som liten gutt. Han åpna og ødela alt for å finne ut hva som var inni, og hvordan ting hang sammen visstnok..hehe..Åsså skal ha gå rundt i sambo sine gamle klær..De er bare sååå nydelige! Har en 2års-bunad han skal få :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. april 2008 #314 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Nytt magebilde. 24+0..Altså 3 dager siden! Kan se blodårer ja, og navlen er på vei ut=) Endret 10. april 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. april 2008 #315 Del Skrevet 11. april 2008 Hvor mye kjenner egentlig babyer av at en hånd ligger på magen? Når jeg ligger i senga/på sofaen og har en hånd på magen, kommer det plutselig velrettede spark inn i håndflaten. Og dersom jeg snur meg på siden, sparker han ned i madrassen, eller sparker sambo i låret om jeg ligger inntil ham :rødme: Trodde det var ganske godt polstra der jeg Det fødselsforberedende kurset begynner 6 mai! Ååå som jeg gleder meg=) Har en gravid venninne som skal samtidig, så det blir jo ganske stas da! Idag skal jeg prøve å få gjort noe skolearbeid, eksamensrushet begynner jo på tirsdag kl 3. Så jeg får gjøre litt idag mens sambo er på jobb, så tar jeg helt fri i helga og lader opp til en hektisk tid. Gleder meg faktisk litt også, for da går jo tiden mye kjappere. Føler at tiden nesten har stoppet opp siden uke 19, så det skal bli deilig å få litt fortgang igjen=) Men før noenting, blir det pannekaker til lunch. Jeg å sambo lagde oss pannekaker i natt, og har litt røre igjen=) nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 11. april 2008 #316 Del Skrevet 11. april 2008 Hvor mye kjenner egentlig babyer av at en hånd ligger på magen? Når jeg ligger i senga/på sofaen og har en hånd på magen, kommer det plutselig velrettede spark inn i håndflaten. Og dersom jeg snur meg på siden, sparker han ned i madrassen, eller sparker sambo i låret om jeg ligger inntil ham :rødme: Trodde det var ganske godt polstra der jeg Haha, det trodde jeg også! Må være pussig å kjenne spark fra innsiden, det høres liksom så feil ut i forhold til hvordan magen vanligvis er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. april 2008 #317 Del Skrevet 11. april 2008 Å! Fiine magen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. april 2008 #318 Del Skrevet 11. april 2008 Glemte; God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. april 2008 #319 Del Skrevet 11. april 2008 Haha, det trodde jeg også! Må være pussig å kjenne spark fra innsiden, det høres liksom så feil ut i forhold til hvordan magen vanligvis er. Jo, det er litt pussig, men veeldig koslig=) Lente meg mot butikkdisken tidligere, og da sparka småen mot den=) hehe Å! Fiine magen!!! Glemte; God helg!! Takk for det=) God helg til deg også=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. april 2008 #320 Del Skrevet 11. april 2008 Idag har jeg tatt meg sjøl i nakken og tvnget meg selv til å støvsuge, vaske gulv(sikkert 3-4mnd siden sist eller no ), vaske klær, rydde på kjøkkenet og tørke støv. Så nå er jeg fornøyd med meg selv=) Vi hadde en sein middag, åsså skal vi kose oss med vafler og film på tv snart..Gammelt ektepar ja? hehe..er så koslig atte..Var sosial nok igår, så idag blir det sløvings.. God helg til alle som er innom=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå