Gjest Indo Skrevet 3. april 2008 #281 Del Skrevet 3. april 2008 Nå er det snart Home and away (jaaada), så skal jeg lage middag til oss, og så er det FRIENDS og Scrubs..Og full strekkmerke-fornekting som står på dagens agenda foreløpig..Å nå kom sola, så da blir det gåtur etter mat.. kylling og noe, kjøttdeig og noe, eller pannekaker? hmmmm...får ta på meg tenkehjelmen.. So long suckers=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 3. april 2008 #282 Del Skrevet 3. april 2008 Sambo må på jobbmøte=( Så ingen kveldstur på oss. Er vel ferdig der i 11 tiden (han jobber på et senter som stenger 8, så da tar de møtene etter stengetid). Så da tar vi heller igjen turen imorgen. Fikk så lyst på kake, så nå står et stk krydderkake i ovnen=) gleder meg! Skal på opplæring i noe formidlingsarbeid i morra tidlig også. Det blir bra, og ekstra cash:) Må jo nesten kjøpe meg noen penklær til konfirmasjon og 17 mai. Tror jeg skal sette meg ut på verandaen når det blir litt mørkt med kake og melk, teppe og stearinlys og bare nyte vårkvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 4. april 2008 #283 Del Skrevet 4. april 2008 Neineinei...Hva skjer da? Nå har jeg faktisk UTROLIG lyst på et iskaldt glass hvitvin eller en iskald øl, fikse hår og sminke, dra på meg trange jeans og en røff topp og dra på vors lame gode venner, så byen (!?!) Men det går jo ikke! Er jo egentlig sabla trøtt, blakk, kan ikke drikke alkohol ikke minst, og har heller ingen partyklær dersom jeg skulla fått lyst på edru-lame-fulle-venner-fest. åsså skal bestevenninna mi reise på en helt betalt tur til Thailand og bare sole seg, ta spa, og kose seg i to hele uker.. Jeg også vil! Jaja..får nøye meg med hjemmelaga pizza og hjemmehygge sammen med sambopusen ikveld da=) Men den hvitvinen frister altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #284 Del Skrevet 4. april 2008 Du får nok nøye deg med hjemmekos Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. april 2008 #285 Del Skrevet 4. april 2008 Neida, her er det bare å plante seg godt i sofaen med sløveklær og snæks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 4. april 2008 #286 Del Skrevet 4. april 2008 Du får nok nøye deg med hjemmekos Ha en fin helg! Neida, her er det bare å plante seg godt i sofaen med sløveklær og snæks! Sløveklærne er på og sminka er fjerna. Pizzaen var god den, og mye bra på tv, så det ble greit allikavel=) Er ikke så dumt med sløvekvelder egentlig! Er utrolig trøtt nåda, men er oppe på trass. KAN ikke være oppe til halv2 på hverdager og legge meg halv12 på en fredag liksom! God helg til alle sammen=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 5. april 2008 #287 Del Skrevet 5. april 2008 Åh! Får igjen flere tusen på skatten=) Hærlich! Så nå blir det spennende å se hvor mye jeg får igjen i feriepenger da! (har ikke siste lønnslippen fra 07 her!) Åsså kommer engangsstønaden på 33500,- i samme mnd som både skattepenger og feriepenger utbetales. Kan ikke juni komme nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. april 2008 #288 Del Skrevet 5. april 2008 Får du engangsstønad før ungen er født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 5. april 2008 #289 Del Skrevet 5. april 2008 Får du engangsstønad før ungen er født? Yes=) Kan tidligst søke om stønaden i uke svangerskapsuke 26, og da tar det alt fra 3-4dager til 4 ukers behandlingstid før pengene kommer på konto..Alt ettersom hvor du bor. så jeg vil søke rundt 20 mai tenkte jeg..Genialt=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. april 2008 #290 Del Skrevet 5. april 2008 Ahaaaa, ja da må jeg undersøke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. april 2008 #291 Del Skrevet 6. april 2008 Idag lå vi å dro oss rimlig lenge=)..Halv2 var jeg i dusjen, og plutselig banka det på døra. Sambo sov fremdeles, så jeg måtte pent nødt til å åpne døra i bare håndduken! hehe..Der stod svigers ready for action for og få oss med på fjelltur!..Vi blei faktisk med da..Var en fin tur med mild temperatur, og senere spanderte de lunch på oss..Så nå føler jeg hvertfall at vi har fått noe vettugt ut av dagen! Begynner allerede å bli meget trøtt faktisk.. Regner med at nytt magebilde er på plass iløpet av morgendagen eller tirsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. april 2008 #292 Del Skrevet 6. april 2008 24 uker!!=) wohoo!! Men hvorfor står tickeren da fremdeles på 23+6?? Jaja, samma kan det være..24 uker=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #293 Del Skrevet 7. april 2008 24 uker Tickeren viser riktig her. Hender de ikke oppdaterer seg før litt utpå dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 7. april 2008 #294 Del Skrevet 7. april 2008 Ja den viser riktig her også nå, så den var vel bare treig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. april 2008 #295 Del Skrevet 7. april 2008 Jippiii, 24 uker!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 7. april 2008 #296 Del Skrevet 7. april 2008 Er ikke måte på hvor livlig junior er idag=) Han har nesten bare sparka ved siden og over navlen, og virkelig stått på for og si det slik :rødme: Og imorra skal jeg opp på vekta igjen! *skummelt* Da skal jeg til legen, og ikke jordmor desverre..Også har jeg fått fødselskursbrev. Begynner i Mai, og jeg gleder meg litt til det=) Får vite mer om alt, så det blir bankers! Åh..nå fikk jeg lyst på Bankers fra Dolly..og snickers til dessert! Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. april 2008 #297 Del Skrevet 8. april 2008 Forsinket gratulerer med 24 uker! Å, jeg får sinnsykt lyst på rødvin og chilinøtter av og til - det er nesten så det gjør fysisk vondt. Men prioriteringen er grei, egentlig, så jeg henter meg et glass saft uten å mukke Lykke til hos legen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. april 2008 #298 Del Skrevet 8. april 2008 Forsinket gratulerer med 24 uker! Å, jeg får sinnsykt lyst på rødvin og chilinøtter av og til - det er nesten så det gjør fysisk vondt. Men prioriteringen er grei, egentlig, så jeg henter meg et glass saft uten å mukke Lykke til hos legen i dag! Noen som ikke får sove eller??=) hehe Thank u, thank u! Ja det gjelder å prioritere riktig, selv hvor lyst man har på "ulovligheter"! Da var jeg kommet hjem fra legetimen, og jeg slapp noen stikkerier! Helt greit d altså=) Legen min er kjempegrei. Til tross for lang kø på venterommet, tar han seg god tid til å snakke med meg om graviditet, skole, samboerforhold ol. (kanskje derfor køen er så lang?) Og han tar meg alltid alvorlig uansett hva det måtte være. Men jeg merker at han ikke er like dreven på å finne hjertelyd som hva jm er. Men junior sparka og sparka når jeg satt på venterommet (alle kunne se sparkene utenpå genseren, følte meg som en sirkusartist - en stolt en sådan ) og når han skulle finne hjertet, så jeg ble ikke bekymra når legen brukte nærmere 3min på å finne den. Men han fant den da, og den lå på 138 slag :rødme: Videre så begynner jeg å bevege meg sakte men sikkert ut av det grønne feltet på symfyse - fundusmålet. Ligger helt på grensen med mine 24 cm. Legen syns jeg vokser godt i allefall Åsså veier jeg nå 64 kilo. Dvs 3,5kg mer enn for fire uker siden. Det er jo ikke såå ille da. Så da har jeg totalt lagt på meg 5 kilo på 24uker. Så må jeg vaksineres for røde hunder når jeg ligger i barselseng visstnok. Fikk streng beskjed om å holde meg unna ALLE barnesykdommer som tenkes kan. Jaja, det lyder jo betryggende=) hehe.. Å nå er jeg såååå trøtt, men skal hente sambo hjem til lunch i 12 tiden, så kan ikke sovne før nærmere 1=( Så frem til da skal jeg øve litt på båthistorie. Ikke så tørt som det høres ut til altså..Jeg skal guide barneskoleelever på et museum imorra, og bør kunne litt ja! Så det blir jo spennende! Gler meg faktisk.. Skulle møte ei vnninne på svømmehallen seinere idag, men ingen av bikiniene mine passer over rompa, og nakenbading er jo ikke lov eller ønskelig, så da får jeg vel stå over til jeg har fått kjøpt meg en ny en da! oj, dette ble langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 8. april 2008 #299 Del Skrevet 8. april 2008 Hei Ja - her er det jo fremgang her ogsa! Godt a se at alt er bra Sa du hadde alle tegne pa jente og det ventes gutt?? Joss - du ogsa??? I tillegg er det viltert nedi magen min - ass we speak! - skal ikke det ogsa vare jente tegn?? Nei - sa lenge alt er bra og vel og alt som det skal skal jeg vare sa hoppende glad! Altfor masse trist som har skjedd rundt meg for tiden.. Sa Gru-Gleder meg litt til UL .... Men satse pa alt er i tipp topp stand!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. april 2008 #300 Del Skrevet 8. april 2008 hei hei=) Joda, her hadde jeg alle tegn på jente (uten om magen nå i det siste), men det blir mest sannsynlig gutt sa jm på UL..Så da belager jeg meg på det! hehe Høy hjertelyd, masse og langvarig kvalme, alle tester og fødselskart sa jente, min magefølelse sa jente, fikk kviser og fett hår fortere, masse liv i magen +++ UL går heelt sikkert flott skal du se..Og du har jo allerede sett en levende unge på ul tidligere, og du kjenner jo mye spark, så dette blir piece of cake! Du kommer nok til å se et lite nurk som ligger i mammas mage og storkoser seg!=) Har det skjedd så masse trist rundt deg sier du? Får jeg lov å spørre hva? For all del, du må ikke svare om du ikke vil altså=) Har sittet ute i sola i godt over en time nå og fått masse fregner..Åsså har jeg slappa av/sovet litt i senga, og lagt biff i marinade til kvelden (vi fikk biff med svigers) Sambo er ferdig på jobb 8 idag, og da blir det hvitløksmarinert biff med dampa gulrøtter og brokkoli, kokte poteter og bernaise/peppersaus til. Mer en helgemiddag igrunn, men vi flotter oss idag vi=) Så nå skal jeg se lese litt pensum frem til da..Orker ikke være sosial idag føler jeg, og skal jobbe masse ute imorgen, så får heller samle noen venninner på torsdag, eller besøke noen vennepar tror jeg. Har liksom null energi for tiden. Er trøtt og sliten bare et par timer etter at jeg har stått opp, så det er jo ganske kjipt da. Håper det blir bedre når sola titter frem med full styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå