Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kult! Fin mage :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, takk=)

Herregud! Lå på sofaen igår kveld da junior var på sitt mest aktive. Da SÅ jeg sparkene! Så ut som en liten fot eller noe som stakk ut fra rett under navlen min..De andre sparkene så jeg som at hele magen beveget seg i "bølger" om noen skjønner? :rødme:

Så de idag igjen når jeg lå isenga..Jeg er heelt forelska=)=)=) Og sambo er helt enig i at sparkene er mye tydliere og kraftigere nå..Han lurte på om jeg tulla med han da han la handa på magen min forleden=) hoho

Skal jeg gidde skole da???? neeeei...off! så utrolig lite fokusert!

Skrevet (endret)

Vi får middagsgjester til moussaka ikveld, og i den anledning har flinke jeg bakt sjokoladekake=) Står i ovnen as we speak..Smakte litt på røra, og ble litt småuggen av sukkeret, men som den evige optimisten jeg er, så håper jeg det kommer til å gå greit å spise kake med glasur og pynt på! hehe..Etter middag stikker vi ut på en liten koslig cafe/utested her i byen hvor mange av våre venner vanker. Håper jeg treffer noen kjentfolk som ikke er så altfor bedugga ikveld!

Så kom spørsmålet "what to wear?" opp i hodet mitt. Tok meg en tur inn i klesskapet for å kikke etter noe spennende. Nå har jeg pakka vekk mye klær som er for lite grunnet junior. Men jeg fant da tilslutt en svart tunika som passet kjempefint over magen. Bukser er det verre med. Prøvde litt, og fant ut at jeg kan bruke en halv-baggy type jeans dersom jeg har en strikk i livet. Var ikke i nærheten av å få lukka igjen knappen desverre! :fnise: Men under den nevnte tunikaen ser ingen forskjell.

Prøvde noen kjoler jeg hadde planer om å bruke i vår på gøy. Men de kan jeg bare pakke ned. Så ut som en malplasert flodhest i dem. Så direkte fælt ut også! hehe

Stemningen ute kommer sikkert til å være preget med tanke på de 5 som fremdeles er savnet på fjelltun=( Stakkars folk, og deres pårørende! :gråte: Blir ekstra sterkt nå som jeg kan sette et bilde til de savnede, inkl ei jente som ble nesten 2 år eldre enn meg, og en gutt som er 1-2 år yngre enn meg som mister både mor og far..Det er helt utrolig ekkelt å tenke på..

Nei, får hoppe i dusjen å tenke på å gjøre meg klar til senere

Endret av Indo
Skrevet

Ikke bare bare det med hva man skal ha på seg for tiden. ;) Og værre blir det.

Kose dere i kveld. :klemmer:

Skrevet

hei på deg Indo!!!

Så fin mage du har fått deg!!!! Sikkert fantastisk å kjenne liv inni der!!! håper du f¨r en fin kveld med middag!! Du har sikkert fått til kake og alt kjempebra!! :kose::tommelsmil:

Skrevet
Ikke bare bare det med hva man skal ha på seg for tiden. ;) Og værre blir det.

Kose dere i kveld. :klemmer:

hehe..ja det er sant! Gler meg til våren når det kommer flere kjoler i butikkene=)

God helg videre=)

hei på deg Indo!!!

Så fin mage du har fått deg!!!! Sikkert fantastisk å kjenne liv inni der!!! håper du f¨r en fin kveld med middag!! Du har sikkert fått til kake og alt kjempebra!! :kose::tommelsmil:

Thanks! Kaka blei faktisk bra=) Verken jeg eller mamma klarer å lage nettopp sjokoladekake, den blir aldri heilt ferdi inni samma hva, men nå kan jeg slå ibordet med at jeg fikk til=) hehehe..Når er IKM forresten?

God helg videre!

Vi var ute til nesten 3, og fikk babb=) namm!

Men påvei hjem kjørte jeg over en liten kattepus=( Den løp rett ut i veien, og jeg så den ikke før det var altfor seint å stoppe! Heldigvis gikk sambo ut for å dobbeltsjekke at pusen var død og ikke lå og hadde det vondt. Fikk en pose med en snill politimann som stod evakueringsvakt, slik at vi fikk kasta pusen :gråte: Sikkert noen unger som leter etter pusen sin idag!

Så nå skal vi snart ut å handle mat, leie en film og bare kose oss innendørs ikveld=)

Skrevet

Var hjemme hos både mine foreldre og hos svigers, og har til no fått 2 poser med hærlig babytøy=) Skulle bare plukke ut hvitt og gult egentlig, men må innrømme at vi endte opp med mest lyseblått=) heheh...åsså fikk jeg hentesettet som mamma har hekla..HELT NYDELIG!

Fikk også med mange av sambos tidligere strikka sett som var heelt..*smelt*

Så nå er maskinen full av bitte små blå klær=) Så nå bør ikke junior overraske oss å bli jente! hehe..Det er bare så sinnsykt koslig og vaske baby-klær!

Å nå står den vordende far og lager pizza til oss=)

Skrevet

23 uker!!! :hakeslepp::danser::skaal:

Og babyklær i trommelen og på snora=)

Skrevet

23 uker! :hoppe:

Huff, så fælt å kjøre på en katt da. Tror jeg hadde brutt helt sammen jeg, sånn som tilstanden er her nå...

Men så koselig med masse babyklær da. Er moro å vaske og henge opp klær, når det er babyklær :hjerte:

Skrevet

I forgårs var jeg litt kvalm, igår var jeg litt kvalm, og idag er jeg litt kvalm. Klarer å spise, og spyr ikke men det er pinadø like før kjenner jeg. Brødskive med pålegg ER ikke spesielt godt fortiden merker jeg, men jeg må jo spise normalt også. Alle måltid kan ikke være varme. Dessuten orker jeg ikke å lege noe heller :sjenert:

Er generelt sett i et ræva humør idag. Trøtt som fy! Stod opp kvart på 9, og sovna på sofaen i titida..Glad jeg ikke må på jobb eller noe! Men jeg BURDE jo lese pensum da, men hva pokker er vitsen i å lese om jeg ikke får med meg innholdet? Dette ble et syte-innlegg, men det får så være..bær over med meg :gjeiper:

Vil bare legge meg under dyna og drite i resten av verden!

I forgårs og dagen før der igjen har junior vært litt giddalaus syns jeg..Han har sparka ca 10-15 spark de dagene, men igår tok det seg opp igjen med godt over 40 spark (jada, jeg måtte jo telle :fnise: ). Merker at han er ganske livlig idag også. Og opptil nå har jeg fått følelsen av at han ligger å ruller rundt inni magen min, men dette har opphørt de siste dagene. Er det blitt for liten plass kanskje? Jeg tror jeg får en monster-baby :skratte:

Ellers er jeg kjempeøm i nederste del av magen. Er ubehaglig å bøye seg fremover. Og avogtil når junior sparker, så kjenner jeg stikkinger og "støt" i underlivet. Hva er det han treffer da mon tro? Blæra eller? Hm..får spørre legen neste gang jeg er der *skrive ned*.

Fikk krampe under foten under :sengekos: DET var merklig det=)

Skrevet

Jeg må bare le. Du OGSÅ i dritthumør? Flere gravide som har vært/er det nå. :ler:

Kjipt med kvalme, morro med turbobebis - i magen i alle fall. ;)

Skrevet

hehe..Kan det være noe i vannet? Men idag er jeg i bedre humør da=)..stod opp halv1, dusja, også satt jeg i sola uten solkrem i 1,5 timer i håp om å få farge i fjeset. Fikk fregner, men det var det. Ikke solbrent på nesen engang..*skuffaaaa*

(det som blir rødt, blir brunt) :skratte:

Så det har jeg gjort idag da..hakke gidda å tatt på meg BH engang=)

Å dersom det blir sol imorra, blir det mer soling først, så blir det grillings=) Venter på sommeren sa du? neeeeida! :sjenert: hoho

Turbo-baby er gøy ja..Men idag er han små-lat igjen..

Skrevet
Så det har jeg gjort idag da..hakke gidda å tatt på meg BH engang=)

:ler:

Sløving! ;)

Skrevet
:ler:

Sløving! ;)

I knooow :sjenert: heheh..åh! Men FOR en herlig dag da=)

Skrevet
I knooow :sjenert: heheh..åh! Men FOR en herlig dag da=)

Høres ikke dumt ut!! Deilig med sånne slappisdager!! hvorfor skal man være flau over det da?? :fnise:

Håper humøret holder seg bra i morgen også!! Er ikke til å spøke med de hormonene :nei:

:klemmer:

Skrevet

:hoppe: for slappisdager=) Kan virke som om denne også blir ganske slapp! hehe..Men sola er borte da, så det blir nok ikke sol og grilling idag nei..Jeg jinksa den :kjefte:

Sol, sol kom igjen,

Solen er min beste venn,

Vekk med sky og paraply,

Å hold nå opp å regne! (det regner ikke her, men you get the picture)

Skrevet

Iiiiiik! *sippe*

Joda, der fant frøken Indo noen begynnende strekkmerker på utsiden av begge lårene..Nå følte jeg meg bra usexy! Bleik, røde/lilla strekkmerker på låra og rompa, cellulitter som kom etter at jeg ble gravid, og mørk pels på lår og mage. Er det mulig? HVORFOR??? Tror jeg blir sann mamma som soler seg kun i shorts og bikinioverdel på stranda!

Har aldri trent spesielt masse, men bare vent! Når nurket er blitt noen mnd og kroppen har normalisert seg igjen etter fødsel, skal det trenes heftig!!

Skrevet

Noen kaller dem stolthetsmerker? ;)

Skrevet

Sånne lår har jeg også ;) Så du er i godt selskap :ler:

Skrevet
Noen kaller dem stolthetsmerker? ;)

psssss..hehe..dustemerker heller!=) (skal prøve å slutte å banne til junior kommer)

Sånne lår har jeg også ;) Så du er i godt selskap :ler:

Vi er lekre!=) :skratte: Og nåde den som våger å si annet..Jeg vil faktisk si at strekkmerker er finere enn å ikke ha (prøve og overbevise seg selv)

Men de får ikke lov å vise seg på magen eller puppene! Der setter jeg grensa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...