Gjest Indo Skrevet 7. mars 2008 #201 Del Skrevet 7. mars 2008 Så koslig med nye brukere også=) Hei til deg! Siden jeg allerede får fullt lån og stipend fra høyskolen, har jeg krav på støtte fra lånekassen i permisjonstiden. Sambo er også fulltidsstudent, og har en liten deltidsjobb på si. Får ca 5-6000 derfra pr mnd i tillegg til støtte. Siden vi begge er studenter og det da tilsvarer at han tjener under 22000 i mnd (inkl lønn, lån og stipend), vil jeg få rundt 9500,- fra lånekassen + barnetrygd på 970,- (?) pr mnd. Så vi skal nok klare oss (billig husleie og billig bil) =) Jeg skal søke meg opp til nytt studie fra høsten av for så å ta permisjon til skolen begynner på igjen til høsten 2009. Jeg tror dette her skal gå helt flott jeg, selv om vi må leve litt trangt i noen år. Vi har vel begge rundt 3år igjen på skolen etter dette året. Håper junior får plass på studentbarnehagen når den tid kommer! Hvor gammel er kjæresten din da? Bor dere sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. mars 2008 #202 Del Skrevet 9. mars 2008 20 uker! ENDELIG HALVVEIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. mars 2008 #203 Del Skrevet 10. mars 2008 20 uker Grattis med halvveis. Synes du tida går fort nå eller? Husker jeg syntes tida begynte å fly fra rundt halvveis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. mars 2008 #204 Del Skrevet 10. mars 2008 Har egentlig syntes at tiden har flydd siden jeg ble gravid, med unntak av disse siste to-tre ukene. Nå begynner den vel å fly igjen føler jeg=) Å du nærmer deg jo fødsel med stormskritt! Du gler deg vel til å bli ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. mars 2008 #205 Del Skrevet 10. mars 2008 Både gleder og gruer meg jeg Det har gått så fort. Synes de første ukene gikk kjempesakte, og så begynte tida og fly sånn i uke 14-15 en gang. Kan ikke helt tro det faktisk var i juli jeg stod der med positiv test. Føles som et par-tre måneder siden bare... Hvordan er formen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. mars 2008 #206 Del Skrevet 10. mars 2008 Formen er upåklanderlig! Storkoser meg om dagene=) Ingen kvalme, god matlyst, ingen hodepine på mils avstand heller! Nå har sambo og jeg nettopp kommet hjem fra 1,5 timers gåtur i fineværet. Solen er gått ned nå, men har strålt i heele dag. Merker at magen gjør det vansklig å gå fort da. Ligamentene hyyler om nåde og magen hopper opp og ned. Blir vel bare verre å gå tur snart tenker jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. mars 2008 #207 Del Skrevet 12. mars 2008 Vokna idag i 8tida av borrelyder utenfor huset Siden vi begge har fri idag, er det utrolig kjip å bli vekket sååå tidlig. Men sovna igjen på trass!!! anyways. Da vi sto opp i 12tida, kikket vi ut vinduet for å se hvorfor det fremdeles bråkte slik. Der var det visst to polakker som var leid inn for å gjøre noe dreneringsarbeid for eiendommen som grenser til vår (foreldrene mine eier huset vi leier i + tomta). Denne eiendommen ligger litt høyere opp enn vår, og tror ikke dere at polakkene hadde borret hull tvers gjennom VÅR mur slik at vannet renner ned til oss?? Er da for svarte ikke vårt problem det da! I tillegg stod de å heiv mur-rester, stein og jernstenger over på vår side av gjerdet(som de også ødela)slik at de skulle slippe å rydde etter seg. De gikk også på vår eiendom og traska og kikket inn i garasja! Hvor frekke går det an å være da?? Vi filma dem med kamera, og så gikk sambo ut for å prate med dem. Men da kunne de ikke engelsk engang! De begynte hvertfall å rydde på plass etter seg, men hva faen da????? Pappa ble ikke blid hvertfall! Nå har lille gullet begynt å sparke på kveldstid også. Sparker og sparker og sparker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. mars 2008 #208 Del Skrevet 12. mars 2008 Hadde blitt rimelig forbanna, ja!!! Morro med sparking! Og nå er du halvveis du også. :-D Er det ikke litt rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. mars 2008 #209 Del Skrevet 12. mars 2008 Hadde blitt rimelig forbanna, ja!!! Morro med sparking! Og nå er du halvveis du også. :-D Er det ikke litt rart? jooo..Det er litt rart! Føler meg ikke spesielt gravid da, selv med mage og sparking. Føler ingen trang til å kjøpe noe til junior enda heller (har 2 par sokker, thats it). Trodde faktum hadde gått opp for meg, men der tok jeg feil. hehe..Føler at det er så lenge til vi blir 3. Er jo bare 4,5mnd igjen, men føles som en evighet! Men det er absolutt deilig å ha kommt halvveis. Nå er det baby-boom her i byen også..Kjenner 10 andre som skal bli mødre i sommer, og det dukker vel opp enda flere tenker jeg=) er jo veldig koslig da! Imorgen (eller blir vel idag), er det time hos jordmor igjen=) Gleder meg til å høre hjertelyden igjen hvertfall=) Sambo må desverre på skolen, men han var jo med på første og andre svangerskapskontroll og UL, så det går greit=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. mars 2008 #210 Del Skrevet 13. mars 2008 Da har vi vært på jordmor igjen=) Sambo hadde visst en fritime fra skolen, så passa bra:) Har faktisk bare lagt på meg 1 eneste kilo (gikk ned to kilo i begynnelsen, lagt på meg igjen disse + 1 ekstra). Lover godt! hehe symfyse-fundus målet lå igjen på den røde streken, blodtrykket var bra, urinprøven bra, hjertelyden lå på 144. For en hærlig time=)=) Ellers har jeg merka at navlen er på vei ut! Ser skikkelig rart ut..Blir rart når den er borte må jeg si! Nei, får vel gøre litt husarbeid samt lese pensum tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. mars 2008 #211 Del Skrevet 14. mars 2008 Fint han kunne være med likevel. Herlig med sånne timer. God helg! Skal dere bort i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 15. mars 2008 #212 Del Skrevet 15. mars 2008 Fint han kunne være med likevel. Herlig med sånne timer. God helg! Skal dere bort i påsken? Håper vi får tatt oss en kjapp hyttetur hos min familie med langrenn, appelsin, kvikklunch og kakao hvertfall=) Vil ikke risikere noe ved å stå på snowboard i trekket denne påska, så da er langrenn tingen Håper sambo får fri flere dager istrekk fra jobb slik at det går i boks! God helg til deg også=) Skal dere reise vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 15. mars 2008 #213 Del Skrevet 15. mars 2008 Det BLIR påsketur på oss=) Drar torsdags morning! Var å prøvde gamle fjellbuksa mi tidligere idag, og den passa heldigvis ennå!! Jakka var det så som så med, men det skal vel gå greit å bruke den nå i påska hvertfall Ellers så fikk sambo endelig kjenne et velrettet spark i dag tidlig når vi lå å dro oss i senga :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. mars 2008 #214 Del Skrevet 16. mars 2008 Blir en liten påsketur her også, drar neste helg. Langrenn i slakke bakker, tror ikke jeg skal hive meg utfor de bratteste denne påsken. Så fint at han også har kjent den lille nå. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. mars 2008 #215 Del Skrevet 16. mars 2008 Ja det blir nok slakke bakker her også=) Opptråkka langrenn-løyper! Tør ikke dra i trekket på snowboard nå nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. mars 2008 #216 Del Skrevet 16. mars 2008 Nei, ikke gjør det. Bare sånn i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catanova Skrevet 16. mars 2008 #217 Del Skrevet 16. mars 2008 Så koslig med nye brukere også=) Hei til deg! Siden jeg allerede får fullt lån og stipend fra høyskolen, har jeg krav på støtte fra lånekassen i permisjonstiden. Sambo er også fulltidsstudent, og har en liten deltidsjobb på si. Får ca 5-6000 derfra pr mnd i tillegg til støtte. Siden vi begge er studenter og det da tilsvarer at han tjener under 22000 i mnd (inkl lønn, lån og stipend), vil jeg få rundt 9500,- fra lånekassen + barnetrygd på 970,- (?) pr mnd. Så vi skal nok klare oss (billig husleie og billig bil) =) Jeg skal søke meg opp til nytt studie fra høsten av for så å ta permisjon til skolen begynner på igjen til høsten 2009. Jeg tror dette her skal gå helt flott jeg, selv om vi må leve litt trangt i noen år. Vi har vel begge rundt 3år igjen på skolen etter dette året. Håper junior får plass på studentbarnehagen når den tid kommer! Hvor gammel er kjæresten din da? Bor dere sammen? Okei, men høres ut som at dere får det til å gå rundt da Hvert fall når han jobber i tillegg til å studere. 30-40 % av dagens studenter er jo foreldre, så på en eller annen måte går det jo. Kjæresten min er 21. Vi har bodd sammen i 2 år nå, vært sammen i 3. Regner med at det blir en liten knøtt på oss inni studiet engang her også.. Vil ikke vente 4-5 år med å få barn. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. mars 2008 #218 Del Skrevet 16. mars 2008 Nei når man først ønsker seg barn, er det vansklig å vente så lenge tenker jeg=) hehe.. Hærlighet! Nå er vi 14stk som skal ha baby til våren/sommeren/høsten..6 venninner og resten bekjente...for en babyboom..Men fryktelig kjekt for min del da=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 17. mars 2008 #219 Del Skrevet 17. mars 2008 21 uker!! Så deilig å bevege seg fremover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 17. mars 2008 #220 Del Skrevet 17. mars 2008 21 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå