Gjest Indo Skrevet 22. juli 2008 #861 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Vel jenter, jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Jeg er hjemme ennå, men det var rett før vi dro på føden inatt.. Jeg gikk å la meg først, og sovna rundt 2.30. Sambo kom og skulle legge seg halv4. Da våkna jeg og måtte tisse igjen. Rett etter jeg hadde vært på do, kjente jeg en svak murring som satt i både rygg og mage. Tenkte at jaja, går vel over snart. Men den gjorde ikke det nei. Ble verre og verre, og tilslutt klarte jeg ikke å verken ligge eller sitte, men måtte stå og gå. Så flyttet smerten seg til å kun være i mage og hofteområdet, og den satt skal jeg si. Kjentes ut som ei propp som ikke ville rikkes på. Men jeg stussa litt da smerten hadde vedvart i 30 min uten pause. Kjente at jeg fikk heftige sammentrekninger som kom og gikk under hele smerteperioden som faktisk varte i 45 min konstant! Det var så vondt at jeg ikke klarte å tenke klart. Gikk ikke an å ta tiden på sammentrekningene, for jeg måtte bare konsentrere meg om å puste. Mens jeg snakka med hun dama i telefonen, gav de seg selvfølgelig litt, og ting ble mer behagelig. Så da ble vi enige om å time resten av sammentrekningene og ringe på igjen om det ble for ille igjen. Gikk inn igjen i senga, og klarte å ligge. Ti min senere kom det en ny vond smerte som satt samme plass, men den var ikke like intens. Så kom det noen litt mer behagelige kynnere, men ikke noe særlig mer smerte. Så da sovna vi begge to, og det var helt herlig. Våkna i tide og utide av tissetrang, og fikk mensvondt og kynnere etter hvert dobesøk hittill, men ikke det helt store. SÅ det var jo jævlig koslig at de gav seg da!! Hva faen?? Skal jeg bare sitte her å vente nåda? kommer det til å ta 3 jævla uker til eller? Har kynnere nå og da, men de er så å si smertefrie, så de tells ikke tror jeg. *grrr* Edit: Det føles faktisk ut som om jeg har sykla maraton..Fryktelig ømt "oppi der" (skal ikke utdype;)) Endret 22. juli 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 22. juli 2008 #862 Del Skrevet 22. juli 2008 Huff da! Det hørtes skikkelig ekkelt ut... Håper du får hvilt deg ordentlig i dag, etter en slik natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 22. juli 2008 #863 Del Skrevet 22. juli 2008 Huff. Nei skal man først få vondter, så kan det like godt bare starte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. juli 2008 #864 Del Skrevet 22. juli 2008 Æsj, bare ga de seg sånn? Det er jo bare erting da Men det er antagelig ett skritt nærmere da Indo Så hvis du slenger en fødepizza eller to i ovnen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. juli 2008 #865 Del Skrevet 22. juli 2008 Ja, har bare slappa av i hele dag. Kjenner jeg har enkelte vonde kynnere og endel murring, mer enn på lenge, så kanskje det er starten på noe? Tror jeg bare blir hjemme idag jeg..Kjenner at kroppen er sliten og uopplagt, samtidig som jeg absolutt ikke er trøtt..hmm..jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 22. juli 2008 #866 Del Skrevet 22. juli 2008 Ja, har bare slappa av i hele dag. Kjenner jeg har enkelte vonde kynnere og endel murring, mer enn på lenge, så kanskje det er starten på noe? Tror jeg bare blir hjemme idag jeg..Kjenner at kroppen er sliten og uopplagt, samtidig som jeg absolutt ikke er trøtt..hmm..jaja Kroppen forbereder seg i hvert fall, så nå er du et hakk nærmere Kjedelig å være slapp og uopplagt, men ikke så rart etter den natta du hadde. Du har ikke en god film du kan se da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. juli 2008 #867 Del Skrevet 22. juli 2008 Kroppen forbereder seg i hvert fall, så nå er du et hakk nærmere Kjedelig å være slapp og uopplagt, men ikke så rart etter den natta du hadde. Du har ikke en god film du kan se da? Ble mer opplagt etter en kjapp lur og en god lunch=) Har tilogmed vaska badet, bretta klær, tørka støv, bytta sengetøy, shina kjøkkenet og greier=) Så nå skal jeg surfe litt før jeg begynner på middagen. Idag skal vi ha ovnsbakt laks med hjemmelaget rotstappe til!=) Så det blir bra! Fikk tilslutt snakka med lånekassen (etter å ha ringt 7 ganger, og så sittet i telefonkø i 35min). For noen drittfolk. Når jeg skal søke om stipend på nettet, kommer det opp at jeg bor hjemme hos mine foreldre selv om jeg har oppgitt min adresse her jeg bor i nettsøknaden min. Og det går visst ikke an å forandre på. Men joooda..Var bare å trykke "NEI" det visstnok. Men når der ikke er noen rute med "NEI" man kan krysse av på da? Og valg av sivilstand var enten ugift eller registrert samboer med felles barn. Men jeg har da ikke barn ennå! Så da får vi vel heller søke via papirsøknad da! Møkkafolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 22. juli 2008 #868 Del Skrevet 22. juli 2008 Krysser fingrene for at det skjer noe i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 22. juli 2008 #869 Del Skrevet 22. juli 2008 Ha sex! Overbevist om at det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. juli 2008 #870 Del Skrevet 22. juli 2008 Krysser fingrene for at det skjer noe i kveld! Ja, kryss alt som krysses kan=) Ha sex! Overbevist om at det hjelper! Har ikke hjulpet hitill desverre=( Og ikveld orker jeg ikke..Magen er så tung at ryggen kjennes ut som om den skal slites i to.. Må si at jeg har litt troa på inatt..Men der igjen..Har blitt skuffa før! Men det har hvertfall kommet litt mer slimpropp idag, og noe av den var brunt på farge! Det må vel bety litt blod? :juhu: Åsså har jeg hatt mange kynnere! Har ikke lyst til å bli skuffa igjen imorra bare..Men da er det jo tross alt 1 uke til termindatoen min, så jeg har jo egentlig ikke hastverk, men jeg lengter slik etter å få møte babyen min, og til å få igjen kroppen min. Det er så tungt alt sammen fysisk sett fortiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 22. juli 2008 #871 Del Skrevet 22. juli 2008 Ååå, jeg skjønner deg så godt. *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. juli 2008 #872 Del Skrevet 22. juli 2008 Ååå, jeg skjønner deg så godt. *klemmepå* tilbake=) Om ikke annet, så er det hvertfall kjempespennende å gå å legge seg fortiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 22. juli 2008 #873 Del Skrevet 22. juli 2008 Ja, plutselig står du der å plasker i en dam kanskje. DET kom uten noe forvarsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. juli 2008 #874 Del Skrevet 22. juli 2008 Står du og sover Niennnah? :klø: Er stadig vekk inne og titter jeg!! Slimpropp og blod er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamut75 Skrevet 22. juli 2008 #875 Del Skrevet 22. juli 2008 Fremdeles høygravid ? Det må jo nærme seg nå for deg , Indo ! Det derre slimgreiene kjenner jeg igjen selv , men det kom da fødselen startet hos meg + det var litt blodspor i . Et tips for å få fortgang , hvis du ikke føder i natt , er Kanel . Var 2 stk inne hos oss som spiste masse Kanel og som fødte i løpet av de neste 48 timene . Klart , det var også¨endel som spsite Kanel som ikke fødte også , men kan jo like godt prøve endel av de kjerringrådene når man går og venter eller hur ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 23. juli 2008 #876 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, plutselig står du der å plasker i en dam kanskje. DET kom uten noe forvarsel. Hehe..Ja, det har jeg faktisk kjempelyst til=) Står du og sover Niennnah? :klø: Er stadig vekk inne og titter jeg!! Slimpropp og blod er bra! =) Fremdeles høygravid ? Det må jo nærme seg nå for deg , Indo ! Det derre slimgreiene kjenner jeg igjen selv , men det kom da fødselen startet hos meg + det var litt blodspor i . Et tips for å få fortgang , hvis du ikke føder i natt , er Kanel . Var 2 stk inne hos oss som spiste masse Kanel og som fødte i løpet av de neste 48 timene . Klart , det var også¨endel som spsite Kanel som ikke fødte også , men kan jo like godt prøve endel av de kjerringrådene når man går og venter eller hur ? Fremdeles høygravid så det suser ja!! Slimproppen (eller stoore deler av den), gikk for 16 dager siden, så nå er det søren brette meg på tide!! Men da inneholdt den ikke blodspor. Så det sitter vel igjen en liten del der oppe tenker jeg.. Kanel er utprøvd, foreløpig uten resultat. Det samme med hvitløk, sex, varme bad, og humpete kjøreturer Men vet du om flere kjerringråd, er det bare å skrike ut..Jeg er villig til å prøve=) Skulle jo også ha spist litt sterk mat, men jeg har et sår på tunga etter at jeg kutta meg på en skarp isbit , så det er i det store og hele ubehagelig å spise vanlig mat fortiden --------------------------------------------------------------------------------------------- Og for de som ikke har gjetta det ennå: Fremdeles Har benka meg med laptop i senga, noe som er litt vanskelig, siden magen er i veien=) Her skal jeg bli til jeg gidder å lage frokost, eller strømmen tar slutt (ledningen på stua, gidder ikke hente)..Whatever comes first.. Idag har lillesøster bursdag, så da skal vi inn til mamma og pappa og spise middag og kake=) Nå har jeg faktisk ikke vært utfor døren på to hele dager, så det skal bli deilig å sminke seg litt og komme seg litt vekk fra hjemmet. Får jo nesten brakkefeber her=) Men hva skal man gjøre når man ikke orker noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. juli 2008 #877 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Krysser fingrene for at bebis kommer snart Og da mener jeg innen to dager snart... Endret 23. juli 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. juli 2008 #878 Del Skrevet 23. juli 2008 Kanskje bursdagskake får fatt på sakene! :lur: Ha en fin dag Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 23. juli 2008 #879 Del Skrevet 23. juli 2008 Du får trøste deg med at det skjer NOE hos deg i hvert fall Her sitter jeg tre dager over termin, og har ikke sett snurten av den dumme proppen (eller noe annet for den del). Blir nok godt å komme seg ut litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 23. juli 2008 #880 Del Skrevet 23. juli 2008 Står du og sover Niennnah? :klø: Neeeeei! Tullsjur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå