Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Følte meg så ødelagt i rygg og mage at jeg dro hjem til mamma og pappa for å låne badekaret..Åh, det var helt hærlig=) Men nå er det like vondt igjen. Kjennes ut som om jeg har tatt 1000 situps..Men inatt må det da skje noe? tror jeg popper :popcorn: jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sladris ja...?

Planen var å sende mld til Niennah, men så fødte jo hun=) hehe..men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg tror ikke jeg får konsentrert meg om å skrive mld under en fødsel, derfor ville jeg i utgangspunktet ikke ha en formell sladris. Men vi tror vi skal ha med laptopen på sykehuset (i tilfelle laaang ventetid). Ordnings blir det nok=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du også på føden?? :popcorn:

Neh..Still here..*murf*

Sov som en engel inatt, men unntak av de sedvanlige doturene annen hver time og snuingen fra side til side..SKUFFA! hehe

Murrer og stikker fremdeles, men aldri NOK! why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh..Still here..*murf*

Sov som en engel inatt, men unntak av de sedvanlige doturene annen hver time og snuingen fra side til side..SKUFFA! hehe

Murrer og stikker fremdeles, men aldri NOK! why?

Hm... Må være slitsomt å gå sånn... men modningsprosessen er jo helt tydelig i gang hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Må være slitsomt å gå sånn... men modningsprosessen er jo helt tydelig i gang hos deg.

Jaa, men kan ikke jeg bare bli ferdig daaaa?

Det eneste som står i hodet mitt om dagene er baby, modningsmerter, fødsel, fødselstegn..etc etc etc i det uendelige..Fint lite annet som interesserer meg merker jeg :sjenert: hehe..

Jaja..Legetime imorra igjen, så blir spennende å se ang BL og om jeg har åpna meg..Hvis han i det hele tatt sjekker da! Skulle ønske jeg skulle til jordmor, men hun er desverre på ferie nå så..Er litt skeptisk til hva en middelaldrende kæll kan om mormunn ol =) hehe..

Merker at sambo er veldig klar for å møte junior nå :rødme: Det er koslig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, men kan ikke jeg bare bli ferdig daaaa?

Det eneste som står i hodet mitt om dagene er baby, modningsmerter, fødsel, fødselstegn..etc etc etc i det uendelige..Fint lite annet som interesserer meg merker jeg :sjenert: hehe..

Jaja..Legetime imorra igjen, så blir spennende å se ang BL og om jeg har åpna meg..Hvis han i det hele tatt sjekker da! Skulle ønske jeg skulle til jordmor, men hun er desverre på ferie nå så..Er litt skeptisk til hva en middelaldrende kæll kan om mormunn ol =) hehe..

Merker at sambo er veldig klar for å møte junior nå :rødme: Det er koslig=)

Skjønner godt at du tenker sånn :)

Selv har jeg gitt opp litt... Var veldig håpefull tidligere, men nå innser jeg at jeg sannsynligvis må smøre meg med tålmodighet. Kanskje hjelper det på at jeg er litt mer avslappet? *krysser fingre*

Blir spennende med legetime i morgen ja!

Hehe, har en her også som er ganske utålmodig. Spør hele tiden om jeg kjenner noe osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du tenker sånn :)

Selv har jeg gitt opp litt... Var veldig håpefull tidligere, men nå innser jeg at jeg sannsynligvis må smøre meg med tålmodighet. Kanskje hjelper det på at jeg er litt mer avslappet? *krysser fingre*

Blir spennende med legetime i morgen ja!

Hehe, har en her også som er ganske utålmodig. Spør hele tiden om jeg kjenner noe osv :)

Ja, nå gir jeg opp selv! hehe..Får bare være litt mer tålmodig!

Nettopp støvsugd leiligheta, vaska badet, tømt oppvaskmaskina og vaska undertøy, så nå er jeg fornøyd med dagens innsats=)

Junior er merkelig stille idag. Han er jo vanligvis helt turbo inni der, men idag har jeg såvidt kjent ham. Men sambo mente på at han hørte hjertelyden(vi har sånn jordmordings), og jeg fikk jo reaksjon etter litt trykking på magen da. Tok sin tid, men han svarte tilslutt. Så jeg får vel bare slå meg til ro med at han har en rolig dag, han som alle andre. Men det er jo litt ekkelt allikavel da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje småtten samler krefter til å komme ut? :) *pakker inn en bunke skikkelig jevnlige og kraftige rier og overrekker Indo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe som heter "stille før stormen", det stemte veldig godt for meg da jeg gikk gravid sist. Gutten var kjempe rolig i to dager, så gikk vannet. Lykke til, Indo! Snart har du babyen din i armene! :)

(Men jeg skjønner veldig godt følelsen av at det er litt ekkelt når det plutselig blir roligere i magen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje småtten samler krefter til å komme ut? :) *pakker inn en bunke skikkelig jevnlige og kraftige rier og overrekker Indo*

hehe..ja takk, gjerne det=)

Det er noe som heter "stille før stormen", det stemte veldig godt for meg da jeg gikk gravid sist. Gutten var kjempe rolig i to dager, så gikk vannet. Lykke til, Indo! Snart har du babyen din i armene! :)

(Men jeg skjønner veldig godt følelsen av at det er litt ekkelt når det plutselig blir roligere i magen.)

Vel, nå er han ganske turbo igjen=) hehe..Han hadde vel en rolig morning bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig hvor livlige de er ja :) Men veldig fint når de gir fra seg et livstegn nå og da, så mammaen slipper å bekymre seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det varierer veldig hvor livlige de er ja :) Men veldig fint når de gir fra seg et livstegn nå og da, så mammaen slipper å bekymre seg :)

Ja, det er faktisk kjempedeilig når poden plutselig setter en fot oppi ribbeina og sparker til..Blir litt "nååååw" =)

Det er ganske spennende å titte innom her altså, lurer stadig på om det skjer noe :jepp:

Ja, er ganske spent selv også=)

Ugg..KVALM! Men kos har jeg fått=) Og ryggmassasje! haha..så da får vi se da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...