Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Jepp, har henta liberopakken ja..Masse greit der, men lurer på hva den lille trekantete stoffbiten er til?? Vet du?

Å ligge med beina høyt fører til at jeg får auau i hoftene=( Skal ikke være lett nei :fnise:

Og ja, er enig i at det er vanskelig å komme seg opp fra senga..Blir noe stønning og huffing og rulling :skratte:

Sambo ler av meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, har henta liberopakken ja..Masse greit der, men lurer på hva den lille trekantete stoffbiten er til?? Vet du?

Å ligge med beina høyt fører til at jeg får auau i hoftene=( Skal ikke være lett nei :fnise:

Og ja, er enig i at det er vanskelig å komme seg opp fra senga..Blir noe stønning og huffing og rulling :skratte:

Sambo ler av meg=)

Åh, nei da må du ikke ligge med bena så høyt. ;)

Stønning, huffing og rulling her også. Og sambo ler, og gir meg en dytt. :ler:

Tenk når vi plutselig mister 10 kg på et blunk. Kommer til å sprette opp! ;)

Den stoffbiten ja.

"Hva er dette? Er det et skjerf? Skal den være på hodet? Hva er det?" sa jeg. :ler:

Såeh...ja. :vetikke:

Skjerf kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke godt å si med den stoffbiten..hehe...Kanskje vi tar poenget etter noen mnd med baby? Lærer nok noe nytt :fnise:

Ja tenk når kiloene forsvinner!! Kommer sikkert til å rulle meg ut av senga av gammel vane i begynnelsen! hehe..Men sååå..så skal jeg begrave fjeset i madrassen nå jeg sover, og hoppe frisk og rask ut av senga om morningen, med gull i munn!! (Blir sikkert til at jeg grynter meg surt ned på et kaldt gulv for å amme for n`te gang da men=))

Klarte ikke å dy meg...Måtte bare ta å feste på sengepolstringen med en gang den tørka etter vask :rødme: Ble riktig så søtt!! Men skal ikke ta på sengetrekket enda da, selv om det klør i fingrene!!

Og flispleddet glei på merkelig vis ned i mykbagen helt av seg selv!! Passa jo kjempefint der, så det skal få bli der :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en liten kamp med meg selv for å IKKE gjøre det du har gjort. :ler:

Gjøre klart i vogna f.eks. ;)

Selv om det er kort tid igjen kunne det vært bittelitt kortere synes jeg. Jah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja det er vanskelig å la være..Nå har jeg såå lyst til å legge mykbagen oppi selve vogndelen, men skal klare å beherske meg..tror jeg :fnise:

Nå er jeg faktisk høygravid! IIk!

Idag har jeg bare vært hjemme..gått rundt i sambos gamle lyseblå noe falmet militærskjorte, og shorts..Ser ut som jeg har DET utstyret :fnise: Ingen BH heller, så føler meg så lekkert atte=) Har vært et skikkelig hormontroll idag, så jeg bestemte meg for ikke å utsette verden for meg selv! hehe..Men humøret er masse bedre nå hvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som høygravid! :hoppe:

Jeg skjønner plutselig at jeg har en del å lære om babyutstyr. Hva er mykbag i forhold til selve vogndelen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som høygravid!! :-D Tenk nå er det virkelig ikke lenge igjen!!! :dåne: Synes du nettopp startet boka her jeg.. :sjenert:

Ha en flott helg Indo! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som høygravid! :hoppe:

Jeg skjønner plutselig at jeg har en del å lære om babyutstyr. Hva er mykbag i forhold til selve vogndelen? :klø:

Si at du har en vogn som er ganske grei størrelse på, kan du velge å ha en uttagbar mykere bag som babyen ligger oppi, oppi vogna. Denne kan løftes ut etter handtak slik at du slipper å ha med vogna opp alle trapper ol. Du kan selvfølgelig ha en madrass oppi istedenfor om du vil det, men da må du løfte ut selve babyen hver gang du skal noe sted. Her løfter du bare bagen med babyen oppi rett ut av vogna. Den er relativt myk med hard bunn..Sikkert litt keitete forklart, men skjønner du? hehe..Ellers har du jo vogner hvor det ikke er plass til mykbag. Jeg har Simo, og der er vogndelen ganske stor.

Gratulerer som høygravid!! :-D Tenk nå er det virkelig ikke lenge igjen!!! :dåne: Synes du nettopp startet boka her jeg.. :sjenert:

Ha en flott helg Indo! :klem:

Takk, takk=) Ha en flott helg du også Reka...Og selvfølgelig alle andre som er innom dagboka=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg virkelig begynt å glede meg til junior skal komme=) Det har vært en uvirkelig tanke at jeg faktisk bærer et nytt liv inni meg, og har ikke helt innsett det før den siste uken. Har før hatt en litt mer nøytral holdning til det hele i og med at jeg ikke helt har skjønt omfanget av hva jeg har begitt meg ut på. Men nåå..nå kan jeg si at jeg gleder meg helt oppriktig, og nesten ikke kan vente til fødselen starter. Jeg savner han faktisk! :rødme: Begynt å bli utålmodig ja! Vil ha spoleknapp!

Velvel, fra sippete søndagsinnlegg=) Nettopp stått opp, og skal snart inn til middag hos svigers! Helga er brukt til mat og film-helg sammen med sambo=) Han skal reise vekk fra torsdag til søndag! buhuuu..Guttetur ned til oslo og Hove for å få med se et par konserter..Så da blir jeg hjemme aleine..Og da skal flere av mine venner vekk på ferie også. Roskilde, syden +++..Så det blir litt kjedlig! Men slik er det nå engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg virkelig begynt å glede meg til junior skal komme=) Det har vært en uvirkelig tanke at jeg faktisk bærer et nytt liv inni meg, og har ikke helt innsett det før den siste uken. Har før hatt en litt mer nøytral holdning til det hele i og med at jeg ikke helt har skjønt omfanget av hva jeg har begitt meg ut på. Men nåå..nå kan jeg si at jeg gleder meg helt oppriktig, og nesten ikke kan vente til fødselen starter. Jeg savner han faktisk! :rødme: Begynt å bli utålmodig ja! Vil ha spoleknapp!

Samme her!!

Tror egentlig ikke jeg innser det helt før hun har kommet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!!

Tror egentlig ikke jeg innser det helt før hun har kommet ut.

Nei, kanskje ikke da engang!?

Idag har vi gått oss en lang tur i et historisk turområde om man vil=) Er helt fasinert av eldgamle hus..De lukter så godt :sjenert:

Store deler av kvelden gikk med til å rydde vekk enkelte saker, samt rydde i boden vår. Satan så masse ting man ikke er klar over at man har! Var veldig tungt for ryggen, men nå er den bedre=)

Har de siste dagene kjent at magen nærmest har eksplodert oppover..Ubehagelig å kjøre bil, bøye seg fremover, løfte noe lett, lese blad/bøker(magen er jo i veien samma søren)..Vaske gulvet er bare å glemme. Må isåfall sitte på rumpa og vri opp kluten hver gang den må skylles i bøtta, for jeg klarer verken å sitte på huk eller på kne, og magen er i veien..hehe..føler meg som en krøpling!

Og ellers...35 uker!! Tjohoo=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo sånn som meg du! Senest i dag prata jeg og sambo om at jeg likte lukten i eldgamle hus. Lar meg også fasinere av sånt. Hvordan det har vært før osv.

Magen ja. Kjenner meg igjen. Jeg synes det er ubehagelig å kjøre bil, og et pes å bøye seg. Vi får vel holde ut bittelitt til.

:klemmer: fra Niennah - nattevandreren. ;)

35 uker! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo sånn som meg du! Senest i dag prata jeg og sambo om at jeg likte lukten i eldgamle hus. Lar meg også fasinere av sånt. Hvordan det har vært før osv.

Magen ja. Kjenner meg igjen. Jeg synes det er ubehagelig å kjøre bil, og et pes å bøye seg. Vi får vel holde ut bittelitt til.

:klemmer: fra Niennah - nattevandreren. ;)

35 uker! :-D

Ja det er kjempespennende! Husker vi var på samme rundturen med barneskolen når vi var 10 år. Tror jeg var den eneste som fulgte oppriktig med :fnise:

Er det sykt å drømme om alle isbitene man skal spise neste dag? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida. ;)

Hehe...Så bra! Sambo så på meg med en noe skremt mine nemlig=)

Det er jo St.Hansaften ikveld..Kanskje vi skal finne på noe da? Selv om det høljer ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbiter er digg, da :fnise: Sitter her og drømmer om noen nå, faktisk!

Kjenner meg igjen i at det er helt uvirkelig at man snart skal treffe denne personen som har bodd i magen de siste 9 månedene. Det er virkelig helt sprøtt .... Jeg også gleder meg noe vanvittig til å treffe ham nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten! Jeg jugde om den buksa jeg har på meg på det bildet jeg la ut i går. Det er slettes ingen HM-bukse, og ikke er den gammel, heller. Det er en Mamalicious-bukse som er kjøpt på Tista-senteret i Halden! Så vet du det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..Da selges den nok ikke her i byen=( menmen..finner alltids noe annet!

I dag har jeg klødd ganske masse over hele kroppen igrunn..Spesielt på magen og lårene..Krem lindrer jo, men ikke så lenge i gangen..Håper det ikke er sbvangerskapskløe bare. Noen som vet hvordan det utarter seg? Skal til legen på fredag på kontroll, så får jo sikkert svar der også. Men må jeg selv be om at det blir tatt prøver om kløen ikke har gitt seg til da, eller blir det gjort rutinemessig av urinprøven?

Vært hos svigers å spise tapas ikveld..Høljer ned ute, så det fristet lite å dra UT å se på båltenningen. Kjørte en tur etterpå å så litt fra bilen, men er ikke like spennende som det engang var merker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gangen jeg klødde litt mer enn normalt, ringte jeg legen og fikk time sporenstreks. Tok en blodprøve, og heldigvis viste det seg at alt var normalt. Du kan jo nevne det på fredag, så tar de helt sikkert en blodprøve av deg også.

St Hans ble forbigått i stillhet for vår del i går også - ikke like magisk som før, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen da spør jeg på fredag! Klør litt idag også, men så har jeg nettopp kavet meg opp fra senga :sjenert:, så får nesten se om det blir verre..Blir det det, ringer jeg imorra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...