Gjest itla Skrevet 14. juni 2008 #561 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hvordan var utflukten? Enig i at strekkmerker på leggen er litt mystisk. Jeg har hørt om graviditet utenfor livmoren, men i leggen kan det vel ikke være særlig mange hulrom å gjemme seg i? :klø: Unnskyld... Klarte ikke å dy meg. Jeg HAR dårlig humor. Men spøk til side - strekkmerker blekner jo! Neste sommer er du sikkert god som gull igjen, og har helt glemt hva du tenkte på slutten av svangerskapet. Edit: Trykkleif Endret 14. juni 2008 av itla
Gjest Indo Skrevet 15. juni 2008 #562 Skrevet 15. juni 2008 hehe..bra det ikke kun er meg som sliter med den humoren! Ble ikke utflukt allikavel=( Måtte vise frem en bil som skal selges til noen folk, men så plutselig fant de ut at de skulle dra på fornøyelsestur FØR de så på bilen UTEN å si ifra, så da måtte vi holde oss i byen til de hadde tid.. Men sola skinte, og byen var full av boder og hoppeslott og annet gøy, så vi dro dit istedet. Spiste lunch, fikk klippet sambo hos frisøren, handla litt. Dagen ble egentlig ganske vellykka=) Nå har vi nettopp kjørt hjem et vennepar som har vært på besøk her, men er ikke helt klar for køya enda kjenner jeg, så kommer vel til å surfe litt først!
Gjest itla Skrevet 15. juni 2008 #563 Skrevet 15. juni 2008 Æsj, teite bilkjøpere! Sånt er faktisk ganske unødvendig, særlig når det er snakk om voksne folk (som jeg jo tar for gitt at de er ettersom de kan kjøre bil...). Men bra at dagen ble allright allikevel.
Gjest Indo Skrevet 15. juni 2008 #564 Skrevet 15. juni 2008 En familie faktisk! Bestilt pizza vi idag..sambo er ute å henter nå=) Ei venninne ligger på føden as we speak! Det er så spennende!!!
Gjest Indo Skrevet 15. juni 2008 #565 Skrevet 15. juni 2008 ENDELIG!!! Styggepulten er borte vekk Driver nå å rydder ut skolesaker og ymse andre småting. Masse papirer som hoper seg opp gitt! Skal ut til mamma og pappa og hente babysenga etterpå=) *hurraaa* Måtte bare ha ei ryddepause..Tar på ryggen gitt..
Lilith Skrevet 15. juni 2008 #566 Skrevet 15. juni 2008 Strekkmerke bak på leggen? :klø: Merkelige greier! Går sikkert bort etter fødselen Høres ut som du har hatt en fin dag til tross for at det ikke ble noen utflukt! Lunsj ute, pizza til middag og babyseng høres ikke helt feil ut. Også så spennende med venninna di som er på føden nå! Ha en fin søndagskveld, og ikke overanstreng ryggen din, nå!
Gjest Indo Skrevet 15. juni 2008 #567 Skrevet 15. juni 2008 Ja, håper virkelig det!!! Venninna mi fikk ei jente for snart 12timer siden hun=) Gleder meg til hun kommer på besøk hit, slik at jeg får sett gullet..Hun kommer vel rundt min termin tipper jeg=) Satte meg ned på gulvet for å plukke opp noe jeg mista isted, og da måtte sambo hjelpe meg opp igjen! Jeg var helt stuck. Fremtung + litt vann i beina er ingen god kombo hvertfall! Går jo ikke an å sitte verken på kne eller på huk=) 6 uker føles så langt frem i tid! menmen Nå er senga oppe hvertfall=) På onsdag skal jeg å mamma handle sengesett og matchende sengepolstring til den, så det blir bra! Og hurra for 34 uker!!! =)=)=)=) 6 to go..Er det virkelig meg som er kommet så langt?
F&b Skrevet 16. juni 2008 #568 Skrevet 16. juni 2008 Nå skvatt jeg.... det er lenge siden jeg har vært innom her og plutselig var du kommet så langt på vei a gitt hvordan er formen og har du alt klart??
Gjest Indo Skrevet 16. juni 2008 #569 Skrevet 16. juni 2008 Hehe..ja nå er det lenge siden du har vært innom ja! Her er alt bra=) Der da?
Niennah Skrevet 16. juni 2008 #570 Skrevet 16. juni 2008 Litt framtung her også, ja. Begynner å merkes nå.
Scheherazade Skrevet 16. juni 2008 #571 Skrevet 16. juni 2008 6 uker igjen! Men på en annen side, jeg er jo plutselig over 18 uker nå, så det er jo bare rett o rimelig at det går fremover andre steder også. Men likevel! Nå er det ikke lenge til du blir mamma!
Gjest Indo Skrevet 16. juni 2008 #572 Skrevet 16. juni 2008 Litt framtung her også, ja. Begynner å merkes nå. Hehe..og gangen er jo direkte lekker..Vralter oss frem her i verden med litt balanseproblemer 6 uker igjen! Men på en annen side, jeg er jo plutselig over 18 uker nå, så det er jo bare rett o rimelig at det går fremover andre steder også. Men likevel! Nå er det ikke lenge til du blir mamma! hehe..ja, kjenner følelsen. Det er på andre man ser sin egen fremgang..I min verden er du 14 uker, men det er jo faktisk en mnd siden=) Snart halvveis nå! Begynt å merke noe til magen?
Scheherazade Skrevet 17. juni 2008 #573 Skrevet 17. juni 2008 Nei, veldig lite mage her i grunn, vet ikke helt hvor babyen har gjemt seg.
Gjest Indo Skrevet 17. juni 2008 #574 Skrevet 17. juni 2008 Den kommer nok snart skal du se=) Akkurat kommet hjem fra filmkveld hos et vennepar av oss..Imorgen skal jeg og mamma handle noe mer babystesh, så nå kommer ting på stell ja=) Går gjennom dagbøker imorra, for nå er jeg aaaltfor trøtt!! NAtta!
Gjest Indo Skrevet 18. juni 2008 #577 Skrevet 18. juni 2008 Endelig begynner allle babytingene å komme på plass=) Fikk en veldig søt sengepolstring og matchende sengesett med OleBrum motiv, en hel haug med gasskluter(skal gjøre noen om til vaskekluter), et annet sengesett, et deilig og ganske fint fleecepledd til underlag i mykbagen, laken og et plastbelagt frotteunderlag (tisselaken). Skal få dyne og stellebag med svigers, hente bleiebøtte på Reflex..Så da mangler vi kun bade- + febertermometer, babycall, noen smekker og kanskje et par tåteflasker? Har alle stelleting, sengeting, vogngreier, endel klær og bilsete. Om noen kommer på noe mer som mangler, så skrik ut=) Må jo selvfølgelig handle noen vanlige truser, amme-bh, brystpumpe, ammeinnlegg og brystvortekrem, men føler at jeg har grei kontroll på ting nå=) Sover ganske dårlig om natta for tiden, men fant ut at beina dovner ikke like lett vekk om jeg sover kommando Må uansett opp på do to ganger hver natt, menmen...Er også kommet inn i en skikkelig trøtt periode igjen..Kan sove hvertfall 12 timer i døgnet uten problemer.. Skal snart lage en pizza-deig nå..deilig sen middag=)
Gjest Indo Skrevet 18. juni 2008 #578 Skrevet 18. juni 2008 Å ja! Det glemte jeg helt! Fikk igjen karakterene på de to eksamensinnleveringene jeg leverte i mai..Fikk to C`er, noe jeg er ganske fornøyd med=) Har aldri vært spesielt skoleflink, så to 4ere på eksamenene mine er absolutt godkjent i min bok
Niennah Skrevet 18. juni 2008 #579 Skrevet 18. juni 2008 Endelig begynner allle babytingene å komme på plass=) Fikk en veldig søt sengepolstring og matchende sengesett med OleBrum motiv, en hel haug med gasskluter(skal gjøre noen om til vaskekluter), et annet sengesett, et deilig og ganske fint fleecepledd til underlag i mykbagen, laken og et plastbelagt frotteunderlag (tisselaken). Skal få dyne og stellebag med svigers, hente bleiebøtte på Reflex..Så da mangler vi kun bade- + febertermometer, babycall, noen smekker og kanskje et par tåteflasker? Har alle stelleting, sengeting, vogngreier, endel klær og bilsete. Om noen kommer på noe mer som mangler, så skrik ut=) Må jo selvfølgelig handle noen vanlige truser, amme-bh, brystpumpe, ammeinnlegg og brystvortekrem, men føler at jeg har grei kontroll på ting nå=) Sover ganske dårlig om natta for tiden, men fant ut at beina dovner ikke like lett vekk om jeg sover kommando Må uansett opp på do to ganger hver natt, menmen...Er også kommet inn i en skikkelig trøtt periode igjen..Kan sove hvertfall 12 timer i døgnet uten problemer.. Skal snart lage en pizza-deig nå..deilig sen middag=) Begynner å få ting på plass nå, ja. Alt det viktigste har dere. Jeg trenger også noe småtteri, men det er jo lett å få tak i selv om babyen er født, så det er ikke no stress. Har du henta Liberopakken på Lindex? Jeg henta min i går og der var det jo litt forskjellig. Kanskje det hjelper å ligge med bena litt høyt også? Jeg måtte det i natt, på grunn av "restless legs" og det hjalp. Ellers synes jeg det begynner å bli vanskelig å komme seg opp av senga, og å snu seg er ikke like lett som før heller. Kos dere med pizza.
Niennah Skrevet 18. juni 2008 #580 Skrevet 18. juni 2008 Å ja! Det glemte jeg helt! Fikk igjen karakterene på de to eksamensinnleveringene jeg leverte i mai..Fikk to C`er, noe jeg er ganske fornøyd med=) Har aldri vært spesielt skoleflink, så to 4ere på eksamenene mine er absolutt godkjent i min bok Grattis! Kjempeflott!! :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå