Niennah Skrevet 27. mai 2008 #501 Del Skrevet 27. mai 2008 Hørtes deilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 28. mai 2008 #502 Del Skrevet 28. mai 2008 Har forresten fått cravings på å tygge isbiter! Har tatt meg selv i å bli veeeldig glad når jeg kommer på spisesteder hvor de har knuste isbiter i vannet. Lettere å tygge fler i gangen da=) Åsså er det stas når isbitene i vannglasset mitt her hjemme blir så små at de knuses lett Jeg er akkurat lik! Jeg knasker isbiter til den store gullmedaljen! Jeg har ikke helt oversikten over de nav-greiene jeg, må jeg innrømme. Det eneste jeg har sendt inn er det skjemaet om fødselspenger. Er det mer enn det jeg bør sende inn? Kanskje jeg burde ta en telefon til nav en av dagene for å sjekke at jeg har gjort alt riktig ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 28. mai 2008 #503 Del Skrevet 28. mai 2008 Får dere ikke isninger i tennene når dere spiser isbiter? :klø: eller hvordan gjør dere det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 28. mai 2008 #504 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er akkurat lik! Jeg knasker isbiter til den store gullmedaljen! Jeg har ikke helt oversikten over de nav-greiene jeg, må jeg innrømme. Det eneste jeg har sendt inn er det skjemaet om fødselspenger. Er det mer enn det jeg bør sende inn? Kanskje jeg burde ta en telefon til nav en av dagene for å sjekke at jeg har gjort alt riktig ... =) Vet ikke hvordan slike ting er for deg som er i jobb vs meg som er student..Er vel best å ringe å høre med de, selv om de ikke alltid er direkte hjelpsomme der.. Får dere ikke isninger i tennene når dere spiser isbiter? :klø: eller hvordan gjør dere det? :klø: Faktisk ikke merkelig nok...eller, dersom isbiten er for stor, iser det, men ikke ellers=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 28. mai 2008 #505 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er misunnelig Men gleder meg til tidlig juleferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 28. mai 2008 #506 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er misunnelig Men gleder meg til tidlig juleferie... Ja, når er det du går ut i permisjon? Vanskelig å følge med uten ticker, dessuten er min hoderegning helt utrolig dårlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #507 Del Skrevet 29. mai 2008 Aha, er det sånn dere tygger altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 29. mai 2008 #508 Del Skrevet 29. mai 2008 Aha, er det sånn dere tygger altså Mhm Idag har vi 19grader i skyggen, så er ganske hett..Vi laga oss frokost utpå verandaen med masse godt pålegg og oppskåret frukt, og satt der en times tid og nøyt sola..Men så ble det alt for hett for meg, så jeg måtte bare gå inn igjen..Går rundt i nattbukse(den er så sval og god) og bikinioverdel as we speak..Nå ble det overskyet gitt, men det er bare deilig..Hvordan skal dette gå dersom sommeren blir varmere? hehe.. Nå stikker vi snart ut til svigers for å grille=) Har lyst på burger jeg=) er litt lei av grillspyd og slikt (nygrillen har blitt flittig brukt ja!) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 29. mai 2008 #509 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmmm, har ikke peiling på når jeg går ut i permisjon egentlig, har ikke regnet det ut. :klø: Men, termin er 18 november, og er det ikke tre uker før? Ser på kalenderen at 18. er en tirsdag, så kanskje jeg drister med til fredagen tre og en halv uke før der igjen? I såfall 24. oktober. Det er jo ikke såååå lenge til. Forresten er det litt av et luksusproblem å være lei grillspyd allerede i slutten av mai! Fantastisk mai i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 29. mai 2008 #510 Del Skrevet 29. mai 2008 Forresten er det litt av et luksusproblem å være lei grillspyd allerede i slutten av mai! Fantastisk mai i år. Ja det er helt sant! Men da er eneste løsning å grille noe annet i mellomtiden, så får jeg helt sikkert lyst på grillspyd igjen snart..Pølser er jo alltids en klassiker, og burger og kyllingfilet..Hel grillkylling kanskje? Siden grillen er utstyrt med utstyr til nettopp den type aktivitet (et enormt spydlignende greie som roterer)..Du vet, menn og deres fancy griller Er så morro å se på atte..Hvem som har renest bil(evt størst), størst båt(det har ikke vi studentene da, men pappa elsker sin), flottest grill..osv..osv i det uendelige! Nei nå blei jeg sulten gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 30. mai 2008 #511 Del Skrevet 30. mai 2008 Så trøtt, så trøtt..Nettopp kommet hjem fra bursdagen til ei god venninne, men droppa byen. Skal hente sambo i 3tiden, så får underholde meg selv så lenge=) Nå ligger vår nyinnkjøpte stellekommode i eska si på kjøkkengulvet og hyler "sett meg sammen!". Valget stod opprinnelig mellom to kommoder, men siden ingen av de var inne idag, kom vi over en tredje. Tro kopi av 1 valget, men 1000kr billigere. Så føler nesten at vi har spart penger på det=) Møtte på naboen senere, og de har et ganske nytt bilsete vi kunne få kjøpe til rundt 500,-. Husker ikke navnet på den, men den så grei ut, var ikke for tung å bære rundt på, har vært brukt på 1 barn, og har ikke vært med i noen ulykker heller. Så da er det fiksa. Var også å kjøpte noen nøytrale bodyer, strømpebukser, en liten nusselig bomullslue, helseteppe, håndduk med hette og noen vaskekluter. Så nå faller ting på plass på løpende bånd. Mykbagen hentes på torsdag, må kjøpe dyne og madrass, sengesett, gasskluter, ammebh, brystpumpe, bleiebøtte, babycall, badetermometer og temperaturmåler..Tror det var det viktigste?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 1. juni 2008 #512 Del Skrevet 1. juni 2008 Mmmm..deilig slapp-av-dag i heimen. Stod opp 1, og lå på sofaen til halv7 og så på Sex og singelliv-maraton på tv3=) Har sååå lyst på filmpremieren på fredag, men alle billetter er utsolgt=( Så laga vi pizza, og så litt mer på tv. Har ikke vært utfor døra engang=) Nå er stellekommoden kommet opp, så skal snart fylle den opp med babyting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 1. juni 2008 #513 Del Skrevet 1. juni 2008 Ååh, stellekommode! Må være gøy å begynne å putte ting i. Jeg må smøre meg med tålmodighet. Vi skal ha en kommode fra Ikea, men den får jeg ikke før i juli. Såh... Får begynne med andre ting når jeg er ferdig med skola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 2. juni 2008 #514 Del Skrevet 2. juni 2008 Fortsatt kjempemisunnelig på deg som har sommerferie... Jeg må på jobb klokken seks i morgen. Huff. Ser at du har begynt redebyggingen for fullt nå. Må være en fin tid å begynne på, jeg tror det hadde føltes veldig lenge å vente dersom jeg skulle kjøpt så veldig mye nå, og bare hatt det stående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 2. juni 2008 #515 Del Skrevet 2. juni 2008 Ååh, stellekommode! Må være gøy å begynne å putte ting i. Jeg må smøre meg med tålmodighet. Vi skal ha en kommode fra Ikea, men den får jeg ikke før i juli. Såh... Får begynne med andre ting når jeg er ferdig med skola. Stellekpommode er gøy! MEN har ikke fått puttet noe oppi enda, grunnet en SYK gummilukt. Slangen til badekaret og proppen til det, lukter så inni helvete jævlig, enda jeg har skrubbet med sterk såpe. Lukten går ikke vekk, og er faktisk så sterk at hele badet lukter ekkel gummi. Hvordan er det mulig? Vil ikke ha gummilukt på babyklærne, så de får ligge i skapet enn så lenge=( Fortsatt kjempemisunnelig på deg som har sommerferie... Jeg må på jobb klokken seks i morgen. Huff. Ser at du har begynt redebyggingen for fullt nå. Må være en fin tid å begynne på, jeg tror det hadde føltes veldig lenge å vente dersom jeg skulle kjøpt så veldig mye nå, og bare hatt det stående. Vet du hva? Ferie er faktisk ganske oppskrytt=( Er alt for varmt til å sole seg, alle andre er på jobb eller er midt i eksamensperioden, og er ikke fantastisk rik heller. Nå er jeg slettes ikke vant til å ikke jobbe, så jeg savner det faktisk..Første året med kun skole og ikke jobb. Har ikke hendt siden jeg var 13år faktisk! Men jeg er dog ikke misunnelig på deg som må opp klokka 6 da, det skal sies! Redebygging er forsåvidt ganske koslig da må jeg si=) Idag har jeg vaska vogna siden den er såpass gammel som den er, og den ble riktig fin og ren. Så nå mangler jeg bare mykbagen til å putte oppi, og den kommer på torsdag=) Idag har vi hatt et vennepar som også skal ha baby på grilling her hos oss, og så så vi film. Eller dvs at vi jentene dro hjem til de for å se jentefilm, mens gutta ble igjen i vår leilighet for å se skikkelig guttefilm. Ble jo ganske koslig allikavel det=) Vi så Eventyr i New York. Tror det er den mest klissete filmen jeg noengang har sett, men fantastisk koslig=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 4. juni 2008 #516 Del Skrevet 4. juni 2008 Flott at ferie er oppskrytt, selv om jeg ikke heeeelt tror deg! Du kommer nok til å angre på at du sa at det var for varmt til å sole seg når varmen og solen forsvinner, så du får bare holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 4. juni 2008 #517 Del Skrevet 4. juni 2008 Isj, så kjipt med gummilukt. Håper lukta forsvinner snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 5. juni 2008 #518 Del Skrevet 5. juni 2008 Flott at ferie er oppskrytt, selv om jeg ikke heeeelt tror deg! Du kommer nok til å angre på at du sa at det var for varmt til å sole seg når varmen og solen forsvinner, så du får bare holde ut. Hehe..neida, det er greit å ha fri og slikt, men det er jo så lite å finne på når ingen andre har ferie eller allerede har reist vekk. Åsså er det ikke så kjekt å være inne når sola steker ute..Skal gå til innkjøp av parasoll idag tror jeg! Satt under en paraply igår liksom Men fra neste uke av er det jo flere som har fri, så da tar det seg nok opp! Isj, så kjipt med gummilukt. Håper lukta forsvinner snart. Ja det hadde jo vært helt strålende om den gjorde. Nå ligger de delene som lukter æta i en lukket pose. Å du har IKKE lyst til å lukte i den posen for å si det slik=) Så nå er kommoden nesten fylt. Mangler jo stelleprodukter, bleier, flere kluter og noen flere klær, så er alt bankers=) Idag har jeg vært hos jordmor igjen. God hjertelyd, og junior vokser som han skal. Blodtrykket var kanskje en tanke lavt? 106/68..Men det var visst ikke noe å tenke på. Åsså har jeg gått opp 11kg!! så nå er vekta 70kg=( VET jo at det er en baby der og blabla, men det er allikavel litt skummelt når vekta stiger slik. Hun sa at jeg kommer nok ca til å legge på meg 15-16kg totalt, og det er jo absolutt ok, men allikavel Håper det meste er babyen! hehe..Åsså har jeg fått litt vann i kroppen visstnok. Ødem 0-1..Jaja..blir vel mere av det jo varmere det er. Så nå blir det turgåing hver kveld, og litt mindre søtt i hverdagene har jeg bestemt. Ikke det at jeg spiser mye søtt i utgangspunktet, men det er jo sååå deilig med en is eller tre i denne varmen Igårkveld var jeg, mine to søsken, pappa og sambo ute med båten..Var jo pinadø 24grader i skyggen klokka 7 om kvelden, så det var bare deilig..Å nå har sambo sin siste eksamen, så skal hente han i 2 tida, da er han ferdi med skolen for sommeren. Hvilket betyr at ENDELIG skal den store pulten og den øgly kontorstolen UT av soverommet vårt=) OH JOY! barnesenga skal inn neste uke=)=) Ojda, for et langt innlegg..nå får jeg ta meg en kjapp dagbokrunde her, siden jeg har vært litt vel slapp på den fronten de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 7. juni 2008 #519 Del Skrevet 7. juni 2008 Igår ble farfar 90 år, så idag skal han feires. Vi møttes alle sammen rundt halv1 for å "overrekke" overraskelsespresangen til ham da. Helikoptertur! Mannen har jo en liten drøm om å hoppe i fallskjerm( ), men vi følte kanskje at det ble litt vel risky for en 90åring, så da ble det helikopter istedenfor. Falt i god jord hvertfall=) Jeg var ikke oppe i lufta selv, men lillebabyen våkna hvertfall kraftig til av rotorlyden! hehe..Må jo være dritskummelt å plutselig høre en slik lyd! :rødme: Nå er jeg bare hjemmom en liten tur før jeg skal inn til resten av slekta på farssiden å spise koldtbord. Kjipt at jeg ikke kan spise røykalaks og spekemat da, men er vel mye annet nam jeg kan spise der. Sol idag også, og jeg har faktisk fått litt farge selv om jeg ikke har sola meg direkte..Så det er vel sant at man blir fortere brun når man er gravid=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. juni 2008 #520 Del Skrevet 8. juni 2008 33 uker! Har fråtsa i koldtbord-mat og kaker i 2 hele dager nå..Gi meg ei gulrot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå