Niennah Skrevet 12. mai 2008 #461 Del Skrevet 12. mai 2008 Det var en fin gravidmage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. mai 2008 #462 Del Skrevet 12. mai 2008 thanks=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. mai 2008 #463 Del Skrevet 13. mai 2008 Fiiiiiin mage! :rødme: Mye som skal ordnes, absolutt! Jeg har ikke fått somlet meg til å sende inn søknad om fødselspenger ennå heller, jeg. Det begynner kanskje å haste litt ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #464 Del Skrevet 13. mai 2008 Oo!! Fine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. mai 2008 #465 Del Skrevet 13. mai 2008 Fiiiiiin mage! :rødme: Mye som skal ordnes, absolutt! Jeg har ikke fått somlet meg til å sende inn søknad om fødselspenger ennå heller, jeg. Det begynner kanskje å haste litt ...? Oo!! Fine magen! Takk, takk=) Fødselspenger begynner vel kanskje å nærme seg nå ja Lillith=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 13. mai 2008 #466 Del Skrevet 13. mai 2008 Fin mage! Jeg vil også ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. mai 2008 #467 Del Skrevet 13. mai 2008 Innom og titter Det var jammen en fin mage ja Ikke noe elefant-tendenser der i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. mai 2008 #468 Del Skrevet 13. mai 2008 Da har vi vært på svangerskapskurs igjen. Mannlig psykolog denne gangen..Grei fyr, men var dautrøtt og kokvarm hele kvelden, så ville egentlig bare hjem å sove. Tror jeg skal legge meg før 12 idag hvertfall! Stor prøve imorgen også=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 14. mai 2008 #469 Del Skrevet 14. mai 2008 Her om dagen så jeg ei som var nesten prikk lik deg. Hun satt i en bil og vi kjørte forbi. Jeg kvakk til, selv om jeg jo visste at det ikke var deg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. mai 2008 #470 Del Skrevet 14. mai 2008 Her om dagen så jeg ei som var nesten prikk lik deg. Hun satt i en bil og vi kjørte forbi. Jeg kvakk til, selv om jeg jo visste at det ikke var deg, da. Hehe..Har jeg flere dobbeltgjengere der ute altså? Har ei her i min by også visstnok, selv om jeg ikke kan se det selv. Men du har rett i at det nok ikke var meg nei, siden jeg bor her jeg bor, og du bor der du bor liksom=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. mai 2008 #471 Del Skrevet 14. mai 2008 Da var jeg ferdi med den ekle, ekle pensumprøven. Hadde den i kveld frA 4-8, så nå skal jeg kun finpusse og forandre litt på to tidligere innleverte oppgaver, så..finito!! Tar langhelg nå, også regner jeg med at jeg blir ferdig til neste fredag! Å da!! DA er det sommerferie. Det er 9 dager til det! FANTASTISK!!=) Imorra skal jeg til byen sammen med en gravid venninne og shoppe klær til meg selv=) Har ca 5 topper og to bukser som passer, og det er jo ingenting. Vokser jo ut av klærne hver uke. Men har heldigvis kjole til 17mai da!! Men må ha nye sko Åååå så trist=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. mai 2008 #472 Del Skrevet 14. mai 2008 Da var jeg ferdi med den ekle, ekle pensumprøven. Hadde den i kveld frA 4-8, så nå skal jeg kun finpusse og forandre litt på to tidligere innleverte oppgaver, så..finito!! Tar langhelg nå, også regner jeg med at jeg blir ferdig til neste fredag! Å da!! DA er det sommerferie. Det er 9 dager til det! FANTASTISK!!=) Imorra skal jeg til byen sammen med en gravid venninne og shoppe klær til meg selv=) Har ca 5 topper og to bukser som passer, og det er jo ingenting. Vokser jo ut av klærne hver uke. Men har heldigvis kjole til 17mai da!! Men må ha nye sko Åååå så trist=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. mai 2008 #473 Del Skrevet 14. mai 2008 dobbelposting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. mai 2008 #474 Del Skrevet 16. mai 2008 YES! JIPPI! HURRA!! Alt av skoleinnleveringer og prøver godkjent hittill=) Nå kan jeg virkelig kose meg i helga, og ikke tenke på noe! Så er det siste innspurt med utbedring av to oppgaver neste uke, men det tar ca 1 dag pr oppgave å gjøre, så det er ikke noe stress=) Så kommer bestevenninna mi hjem ikveld, så skal treffe henne imorgen tidlig i byen. Har ikke sett henne siden helt i begynnelsen av mars, så det blir stas=)Skal se på toget og kose oss med is! Så er det hjemmomm begge foreldrepar en liten tur, før det bærer avsted på spleiselag til middag=) Søndag står barnedåp på programmet, før jeg runder av med filmkveld eller cafetur hos bestevenninna! Så helgen er staket ut den kan man si! Men nå skal jeg hente gubben på jobb. Så skal vi spise taco og se en film eller noe, før vi kryper til køys. Skal jo tross alt opp ganske så tidlig imorra..Så dere som er innom får ha en strålende god helg og 17.mai!! Så "snakkes" vi om noen dager=) KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. mai 2008 #475 Del Skrevet 16. mai 2008 Jarra! Kg-abstinenser? Å jeg som skulle være såå flink å ikke være her før over helga da! Sånn gikk det liksom.. Fikk handla igår da=) 3 topper, ny BH, nye truser i større størrelse siden de fleste gamle er for små=(, maskara, søte ballerinasko, boksere, sokker og t-shirts til sambo..Så da har jeg litt flere klesvalg fremover. SpileBH er fremdelse auau, men føles myyye bedre etter at jeg gikk opp i størrelse. Logisk? Ja, igrunn..Hvorfor har ikke jeg tenkt den tanken før? Nå er jeg bare trøtt!! Men sambo har okkupert soverommet med el-gitaren sin, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet litt til tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. mai 2008 #476 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei hei Hadde du en fin 17.mai igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 19. mai 2008 #477 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei hei Hadde du en fin 17.mai igår? 17mai var fin den, med sol og opphold, men litt kaldt da.. Og idag er det 30uker=) 10 igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 19. mai 2008 #478 Del Skrevet 19. mai 2008 ... eller mindre, kommer vel an på hvor utålmodig babyen er! Spennende at det nærmer seg slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. mai 2008 #479 Del Skrevet 19. mai 2008 :juhu: 30 uker!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 19. mai 2008 #480 Del Skrevet 19. mai 2008 eller før ja! Håper egentlig at babyen kommer en uke før termin jeg, for det høres jo helt ypperlig ut igrunn=) Nærmer seg slutten ja, og det kjenner jeg på magen. Vokser hele tiden, og er rund som en ball. Og lillegull er veldig aktiv å presser seg utover mye. Det er ganske ubehagelig til tider, men absolutt et sunnhetstegn=) I morgen skal jeg videreutvikle en tidligere levert oppgave, og dra på svangerskapskurs igjen. Sommerferien begynner på fredags ettermiddag, og jeg kan knapt vent. Tenk, da kan jeg gjøre nøyaktig hva jeg vil frem til lillebabyen kommer, inkludert sove så mye jeg vil. Slipper å stå opp tidlig=) Har nemlig tenkt å sove så mye jeg kan frem til han kommer så=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå