Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Åh...så herlig å kjenne spark og liv i magen... :rødme:

Gleder meg til magebilde! :)

Ja bare gled deg til du kjenner den lille=) Det er en helt fantastisk følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og en trygghetsfølelse man ikke hadde før. :)

Her kom det to dunk, samtidig - på forskjellige plasser i går. Så både armer og ben var vel i bevegelse. Jeg hørte på musikk da.

Skjønner ikke helt dette med ukene i forhold til mnd. nå, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en trygghetsfølelse man ikke hadde før. :)

Her kom det to dunk, samtidig - på forskjellige plasser i går. Så både armer og ben var vel i bevegelse. Jeg hørte på musikk da.

Skjønner ikke helt dette med ukene i forhold til mnd. nå, jeg.

Ja absolutt en god trygghetsfølelse ja=) Og artig å føle utviklingen i spark fra uke til uke..

Jeg har en tabell inne på barnimagen.com, men akkurat nå kommer jeg ikke inn på siden, så får ikke limt den inn ikveld tror jeg..Men skal lime den inn så fort det går, så kan du se! 22+2 er hvertfall 5 fullgåtte mnd..Ting skal ikke være lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Ja det hadde vært fint å sett, for jeg er litt forvirra. :ler:

Sov godt, da. :) Når du legger deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes,yes=)

Er vannvittig trøtt, men må vente til oppvaskmaskina er ferdig før jeg kan køye! :søvn:

Sove godt du også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 fullgått mnd - 4+3

2 fullgått mnd - 8+6

3 fullgått mnd - 13+2

4 fullgått mnd - 17+5

5 fullgått mnd - 22+2

6 fullgått mnd - 26+5

7 fullgått mnd - 31+2

8 fullgått mnd - 35+5

9 fullgått mnd - 40

Sånn! Da er lista over fullgåtte mnd på plass for de som er intr.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jizez..At det er mulig? Regner med dere har fått med dere boligblokken som kollapset i Ålesund? Jeg bor i Ålesund jeg..Ca 2km unna blokken. Kjenner heldigvis ingen som bodde i blokka, men kjenner folk rundt som er evakuert..Stakkars folk..Har jo selv vært evakuert fra brann i samme hus som jeg selv bodde, så slikt er ikke noe kjekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli vanskelig å spise foran tven. Junior sparker meg helt til jeg setter meg loddrett..Vansklig å få spist noe på den måten :ler: Så nå MÅ jeg visst spise alle varme måltid i spisestua (vi spiser nesten kun foran tv når friends går altså, vi er relativt siviliserte vi også) hihi..

Er veeeeldig trøtt idag, så jeg sovna på sofaen isted, og når jeg voknet var jeg helt nummen i fingertuppene?!? Hvorfor?? Åja, også dovner rumpa vekk hvis jeg sitter i sofaen i mer enn 20-30 min..

Endret av Indo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt det som skjer i Ålesund. Stakkars folk!!

Jeg er forferdelig plaga med nummenhet i hendene. Hvis jeg våkner og IKKE er nummen, så blir jeg ganske overraska, så ille er det.

Føles ut som at hendene hovner og "sovner", så jeg må riste i gang for å få mer blod dit.

Fortalte dette til ei i klassen min for litt siden, og hun sa at hun også ble sånn når hun var gravid.

Kramper i føttene er også noe som har kommet nå, når jeg sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen svake kramper (og en ganske sterk en) i beina jeg også..Men aldri i fingrene egentlig..Eller, jeg må jo riste litt i hendene av og til når jeg vokner for å få igang sirkulasjonen, men det var en ekkel følelse i fingrene må jeg si! Og verre blir det sikkert=( jaja..får tenke på sluttresultatet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, akkurat som her, bare at det kan gå en stund før prikkingen forsvinner. Pleier å få det når jeg føner håret også, sånn at jeg ikke klarer å føne mer, men må legge føneren ned og riste på hele armen.

Skal spørre jordmor om det til uka, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille er det heldigvis ikke blitt her enda..Har ikke merka noe til noe prikking, nummenheten bare forsvant ut av det blå=) Men spør jm du, jeg skal til legen 8 april, så det blir lenge til jeg får spurt henne selv! Det med føningen kjenner jeg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag stod vi ikke opp litt før halv1..hehe...fikk vaska noen maskiner klær og støvsugd gulvet, så ble jeg henta av to andre gravide kvinns jeg kjenner, også dro vi på cafe=) Hjem til svigers for å spise middag etterpå...åsså har det vært sol og finevær i tillegg..Så føler at dagen har fløyet av sted nå! Men nå er jeg kjempetrøtt og sliten, og vil egentlig bare dasse meg på sofaen resten av kvelden! Men alltids hyggelig med baby og graviditetsprat sammen med andre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ikveld så spydde jeg igjen! Og er fremdeles litt småuggen..HVORFOR? Og da blir jeg samtidig litt småsur på den dritt-kabelen som ikke vil finnes! Kanskje jeg skal stikke innom elkjøp å kjøpe en ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey..fått lagt inn magebilder på dataen eter hjelp av sambo og mp3=) Så nå får vi se om bildet dukker opp i innlegget mitt da

post-18058-1206661009_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...