Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Anbefalte innlegg

ja, det hadde jo vært kjempeflott om du faktisk er gravid as we speak! =) blir spennende å følge med om mensen faktisk kommer da..Og dersom den gjør det, får du jo en viss pekepinn på når neste eggløsning skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Indo :goodbye:

Gratulerer med vel overstatt UL! weeeeeee.. Ogsa har du kanskje til og med en liten :babygutt: i magen! Sa spennedne altsa! Og allerede 18 uker!

Jeg skal ikke til UL igjen for min 22 uke jeg da, sa dvs 21 april, gubba-noa det er sa lenge til det! Men haper a kjenne litt liv og sant i mellom tiden, det er det store jeg venter pa na :jepp:

Sa deilig a vare kvitt mye av kvalmen ogsa, er jo en milepal bare i seg selv det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det hadde jo vært kjempeflott om du faktisk er gravid as we speak! =) blir spennende å følge med om mensen faktisk kommer da..Og dersom den gjør det, får du jo en viss pekepinn på når neste eggløsning skjer!

Ja det er egentlig bare bra, uansett hvilken vei det går. Om mensen kommer er det selvfølgelig litt kjipt, men da er det mye lettere å regne ut når EL vil være.

Hva driver du med nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Indo :goodbye:

Gratulerer med vel overstatt UL! weeeeeee.. Ogsa har du kanskje til og med en liten :babygutt: i magen! Sa spennedne altsa! Og allerede 18 uker!

Jeg skal ikke til UL igjen for min 22 uke jeg da, sa dvs 21 april, gubba-noa det er sa lenge til det! Men haper a kjenne litt liv og sant i mellom tiden, det er det store jeg venter pa na :jepp:

Sa deilig a vare kvitt mye av kvalmen ogsa, er jo en milepal bare i seg selv det :jepp:

ja det er ei stund til ja..men plutselig er tiden fløyet forbi, og tid for ul=)

Og ja, utrolig deilig å ikke spy lengre!!

Ja det er egentlig bare bra, uansett hvilken vei det går. Om mensen kommer er det selvfølgelig litt kjipt, men da er det mye lettere å regne ut når EL vil være.

Hva driver du med nå da?

holder ikkepå med stort for dagene...driver bare å daffer og koooser meg hjemme=) Ikveld skal vi på besøk til søskenbarnet til sambo, hans gravide samboer og deres to barn! Blir sikkert kjekt=)

Satt i bilen isted og hørte på musikk...Plutselig kjente jeg to kraftige spark. Skal prøve å forklare følelsen. Kjentes ut som leamus som dyttet litt av magen utover i en kul..kjentes ut som om denne kulen stod 3-4 cm ut av magen (gjorde jo selvfølgelig ikke det da, men kjentes slik ut!) hehe..Kjente sparkene i håndflaten!

men på ul-papirene mine står det "placenta anterior"..Altså at morkaken ligger mot magen, så i teorien skal jo jeg ikke kjenne spark enda! Men det har jeg altså siden uke 15...merkelige greier! mnenmne...sann er det hvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy med spark! Jeg har ikke kjent noenting ennå, jeg ... :( Men det er nok bare et spørsmål om tid, for jammen var han livlig på ul i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kjenner du sikkert noe hvert øyeblikk=) Det er så hærlig, og du vet hva det er med en gang du kjenner det! Gler meg bare til sambo også kan kjenne sparkene!

Men nåååå...har sambo laga ris og kylling-middag til oss, så nå stikker jeg min vei! (suulten) Prækast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg gidde å begynne å pakke snart da tro?? vi drar jo nedover til oslo ikveld, så kanskje påtide! Grur meg til en laaang biltur. Vi skal visst innom sverige en kjapp tur for å handle alkohol til guttene ++. Ikke det at jeg skjønner poenget med å dra såå mye lengre og bruke mer bensin osv for å "spare" noen få kroner...men får vel bare føye meg! så da blir vel bilturen på 10 timer fremfor en 6-7. skal hvrtfall ha med meg pute og pledd i bilen...men gler meg til vi er vel fremme da..Da blir det først soving i noen timer, middag, vors og så konsert..*hurra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen=) Vi kom vel rundt 1 inatt. Hadde vært en dødsulykke på veien, noe som resulterte i at hovedveien var stengt i 3 timer!! Måtte kjøre en skikkelig omvei med 2 ferger, så bilturen tok sin tid.

Smashing-konserten var no skikkelig dritt. Dårlig lyd, dårlig lys, kjipe sanger +++. Rett og slett en kjedelig affere. Ble vel ikke bedre av at vi hadde ståplasser og ble kjempesliten i korsryggen og beina, og var kjempetrøtt etter en 13timers biltur i tillegg.

Lørdagen begynte bra med shopping og venninnebesøk. Vi jentene gikk tilslutt for oss selv, mens guttene gjorde det de ville. Avtalen var at vi sku møtes på hotellet et bestemt klokkeslett.

MEN så er det det da, at ingen av oss jentene er kjent i oslo og eier heller ikke spesielt god retningssans. Snakka med sambo på tlf, og han sa at vi skulle ta enten t-bane 4 eller 6 for å komme til hotellet. Joda, riktignok! Der stod t-bane 4. Vi rakk den akkurat og var ganske fornøyde med det. Etter en 5-6 stopp begynte vi så å ane uråd. Gikk ikke dette feil vei? *Ringe til guttene igjen å høre* Viser seg da at alt er så logisk i deres hode at de ikke følte de trengte å fortelle HVA som sku stå på t-bana, og at det er to stk med samme nr. Så da måtte vi hoppe av på en heelt ukjent og relativt øde stoppeplass i mørket og prøve å finne frem til den riktige. Inn igjen til sentrum. Men da var klokka blitt så masse at vi ikke rakk tilbake til hotellet før bordreservasjonen vi hadde bestillt, så vi måtte bare møte guttene i sentrum å gå å spise.

Koslig jubileumsmiddag på fin restaurant i shabby klær, blåfrosne, trøtte og lynende forbanna på det helvetes t-bane nettet! hehe..menmen..shit happens! Utartet seg heldigvis til en koslig middag lell=)

så slik ble den helgen! hoho

Ellers så har lille gullet vært nokså aktiv under bilturene kan man si=) sparker og sparker. Men aldri lenge nok i gangen til at sambo fikk kjenne sparkene :kjefte:

og må :danser: litt for 19 uker!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj, aj, aj - for en tur!

Jeg leste at Smashing-konserten ikke var noe særlig, så det var jo dumt da. Jeg vet ikke om en konsert i Oslo er bedre enn ingen konsert?

Og litt av en biltur dere var på! Stakkars, jeg misunte deg ikke den.

Måtte nesten le litt av t-banehistorien. Jeg er jo fra Oslo og tar det for gitt, men jeg vet hvordan jeg har det på ukjente plasser - akkurat slik! Særlig retningssansen sliter jeg også med. :ler: Det er fort gjort!

Det ble en god historie da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj, aj, aj - for en tur!

Jeg leste at Smashing-konserten ikke var noe særlig, så det var jo dumt da. Jeg vet ikke om en konsert i Oslo er bedre enn ingen konsert?

Og litt av en biltur dere var på! Stakkars, jeg misunte deg ikke den.

Måtte nesten le litt av t-banehistorien. Jeg er jo fra Oslo og tar det for gitt, men jeg vet hvordan jeg har det på ukjente plasser - akkurat slik! Særlig retningssansen sliter jeg også med. :ler: Det er fort gjort!

Det ble en god historie da! :)

sku ønske vi ikke betalte 475,- pr billett for no møkk hvertfall! hehe..

Jeg er jo fra en ganske så mye mindre by enn Oslo, og her har vi kun buss. Så å komme seg fra a til b i en så stor ukjent by når en ikke vet hvilken retning man er i, eller skal til, er ikke spesielt lett nei! Men vi måtte bare le av oss selv. Ikke stort annet å gjøre egentlig=) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 uker! :-D

Dumt at konserten ikke var noe særlig, da. Skuffende når man betaler så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

føler meg som ei skrøplig gammel dame på 80år her jeg sitter! hehe

fått senebetennelse i høyre hånd, og noen monster-ligamentsmerter fra helvete på høyre side av lysken! klarer ikke å gå oppreist eller noe. I tillegg må jeg på do konstant. Virker nesten som om lille junior hopper opp og ned på blæra! Han ligger hvertfall å beveger seg maaaaaasse=)=) men det er jo selvfølgelig bare stas akkurat det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en liten turbo! :ler:

Hehe..han oppfører seg verst i bil! med engang jeg setter meg inn i en bil, romsteres det heftig=) Han må nok være turbo ja, siden morkaken ligger foran magen, men jeg alilkevel kjenner sparkene! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herreguuud så seint tida snegler seg av gårde!! Hittil syns jeg at ukene bare har fløyet forbi, men etter jeg kom inn i min 20ende uke går ting så treeeigt..Kan ikke det bare ta å bli mandag igjen da?? Er det for masse forlangt?

Lite pensum å lese på, kjedlig på internett, ingentig på tv, folk er på jobb eller skole..Nå kjeder jeg meg faktisk! Åsså har det begynt å snø og storme igjen..Jeg som hadde slik troa på tidlig vår da! Huffda..dette ble veldig sytete! Jaja..ei uke igjen til jeg skal tilbake til jordmor og høre hjertelyden igjen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare få det ut! :)

Jordmortime blir koselig. Jeg skal ikke på noen uker enda, men gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg alltid til jordmortime ja=)

Denne helgen blir det total avslapping! Reiste så masse sist helg at vi skal kose oss i sofaen med god mat og film ikveld hvertfall...Så kanskje vi drar på besøk til vennepar imorgen..vi får se hva vi orker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge med videre i dagboken din! Gratulerer så mye, med et guttefrø i maven! Er student selv og vurderer å få barn under studiet. Er snart 20 år, så blir kanskje to år til. Tiden går fort, men jeg gleder meg allerede. Jeg kunne ønske jeg kunne fått barn nå *sukk*. Venter bare på ja fra kjæresten;) Åssen tror du det vil bli for deg? Får du dekt noe fra høyskolen din? Jobber kjæresten din fulltid?

Hørt at folk som går på høyskole klarer seg fint med baby, fordi man får dekt så masse og man er i tillegg så mye friere i forhold til hvis man var i arbeid.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...