Gjest Indo Skrevet 13. januar 2008 #61 Del Skrevet 13. januar 2008 takk=) joda, formen er blitt ganske mye bedre...igår var jeg småkvalm, men spydde ikke, og idag har jeg ikke vært litt kvalm engang..så det går fremover=) Har fått time med jordmor 11.februar, så da håper jeg at jeg får høre hjertelyden!!=) Å så skal vi kjøpe oss bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 23. januar 2008 #62 Del Skrevet 23. januar 2008 13+3 idag! Formen varierer, men er stort sett grei=) Kjenner veldig godt at magen begynner å vokse. Har en hard og litt øm "kant" over duskenivå for å si det pent=) Har kjent den siden romjulen, men nå er den tydligere. Kjenner også en liten kul selv om den ikke vises så masse. Har hørt at livmoren presser ting og tang oppover, og det er vel derfor magen er litt større rundt navlen tenker jeg! Mamma sa at magen hennes viste tidlig med meg (som er hennes førstefødte), og siden vi er ca like små, håper jeg at det samme skjer her!=) Også har vi endelig fått kjøpt oss bil. Loves it=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 23. januar 2008 #63 Del Skrevet 23. januar 2008 Gratulerer med bil og magekant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 24. januar 2008 #64 Del Skrevet 24. januar 2008 *hurra* =) Idag har jeg en heller dårlig dag..skal gjøre innlevering, men er såååååååå trøtt og litt småkvalm + luftsmerter..Spydde litt når jeg stod opp, og magesyren var hvit lenge før den ble gul?? Why?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 24. januar 2008 #65 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei Indo!!! Hvordan har du det for tiden?? Litt småkvalm innimellom?? Får håpe formen kommer seg!!!! Du er jo godt på vei nå!! Gratulerer så mye med det Ha en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 25. januar 2008 #66 Del Skrevet 25. januar 2008 Blir 14 uker på søndag, så er jo kommet et lite stykke ja=) Håper bare at alt går bra..Men det gjør det sikkert..Skal til jordmor 11 feb, og på ul 21 feb...*gleeder meg* =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 28. januar 2008 #67 Del Skrevet 28. januar 2008 14+1=)=) Dagene går fremover ja! Vi har hatt en super helg med vennebesøk, god mat, levende lys og kos. Også har magen begynt å bli større å ta mer form. Utrolig deilig at folk også kommenterer magen min og at det ikke bare er innbildning fra min sin side!=) Nå er det bare to uker til jeg skal til jordmor..Håper vi får høre hjertelyden da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. januar 2008 #68 Del Skrevet 28. januar 2008 14 uker ja, da går det framover! Får nok høre hjertelyden om to uker ja Har du fått time til ord. UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 28. januar 2008 #69 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja det har jeg=) 21 februar er den magiske datoen! Hååper virkelig det går an å se kjønnet. Selv tror jeg at jeg har ei lita tulle i magen, men sambo mener det blir gutt...Så får vi se hvem som har best magefølelse! Vi har et veddemål gående nemlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 29. januar 2008 #70 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) ikke trøtt jo!! eller blir overtrøtt mer riktig kanskje? Ser plutselig at jeg har fått småhår på hele magen? Lekkert, siden jeg er ja, bleik med mørkt brunt hodehår, bryn og vipper blablabla..skjønner tegninga sant? Alt vises så godt da! Rare kroppen! neeeei.....til køys ditt b-menneske! Kanskje litt med min b-menneske samboer?? eller :søvn: ? Vanskelig valg for gravide meg=) Herregud! Ungen vår kommer til å bli et bleikt nattdyr!! Endret 29. januar 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 29. januar 2008 #71 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Har så lyst på ticker i signaturen min, men klarer virkelig ikke å legge den inn etter at den er ferdig laget. Hvis noen kan forklare meg hadde det vært supert!! Og her må det inn med t-skje altså..Sikkert prøvd 5 ganger..grr..blir så oppgitt over meg selv! Glem det! Fikk det til helt på egenhånd=) *stolt* Endret 29. januar 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 31. januar 2008 #72 Del Skrevet 31. januar 2008 En snikleser som hopper inn og sier hei Blir mye lesing pa KG da man har tidenes kjedeligst jobb... Men sa nysgjerrig som jeg er, synes jeg da det er goy a lese i andres dagboker jeg da Spennende at UL narmer seg! Det er goy med disse sma "milepalene" hele veien og se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 31. januar 2008 #73 Del Skrevet 31. januar 2008 En snikleser som hopper inn og sier hei Blir mye lesing pa KG da man har tidenes kjedeligst jobb... Men sa nysgjerrig som jeg er, synes jeg da det er goy a lese i andres dagboker jeg da Spennende at UL narmer seg! Det er goy med disse sma "milepalene" hele veien og se frem til! Leser mye i andres dagbøker selv jeg! Er nettstudent uten jobb, så får no av tid til å "henge" på kg...hehe..Hei til deg også forresten=) Idag har jeg prøvd å finne ei brukendes mammabukse, men det skal nok ikke være så lett..Er visst kun 1 butikk her i byen som fører mammaklær(hvorfor vet jeg virkelig ikke), og tror du den butikken har min str? Nei...Så jeg får vel kjøpe meg noen kjoler istedenfor jeg da...selv om det er fryktelig trangt å bruke strømpebukse under=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 31. januar 2008 #74 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei hei! Du kan jo kanskje se på mammaklær på nett, hvis utvalget er dårlig der du bor. Både HM og Ellos har ganske rimelige klær. Hvordan er formen ellers da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 31. januar 2008 #75 Del Skrevet 31. januar 2008 Eneste er bare det at jeg foretrekker å prøve klær i butikken. Har dåårlig erfaring med å bestille spesielt bukser over nett, men får vel nesten prøve...Kan jo ikke gå naken heller=) Formen er svingende..Hadde mange flotte dager uten kvalme, men de siste 4 dagene har jeg spydd før frokost. Men etter å ha spydd, føler jeg meg fin resten av dagen, så det kunne jo tross alt vært mye verre! Også har jeg MASSE "mensmurringer". Så livmoren jobber hvertfall på høygir fortiden=) hehe..Kan kjenne livmora mi som en stor, hard kul nå...Ganske stilig! Så nå er jeg vel i den fasen hvor alt egentlig er bare velstand og jeg nyter å gå gravid. Selv om jeg faktisk føler meg litt småflau over å vise frem en voksende mage. Hvorfor vet jeg ikke, for gravide kvinner er noe av det peneste jeg vet. Er vel heller det at jeg ikke er vant til å ha noe mage, og at "alle" nå stirrer kun på magen min :gjeiper: Føler meg litt feit igrunn...Men det gir seg vel om noen uker tenker jeg! hehe Formen din da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 31. januar 2008 #76 Del Skrevet 31. januar 2008 Åjaaaaa, koselig med mage - helt enig!! Selv er jeg helt flat enda, og har verken murringer eller kvalme. Det er egentlig bare velstand her, men jeg gleder meg til å få mage. Drømte faktisk om akkurat det i natt! Når begynte magen din å komme? Når det gjelder klær, er det jo bare å sende tilbake. Og kjøper du noe som er litt for stort, er det jo bare å legge det i skapet så lenge. Gruer meg til den dagen jeg må kjøpe meg bukser. Er skikkelig kresen på jeans fra før av, og jeg tror ikke utvalget er så innmari bra for store mager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 31. januar 2008 #77 Del Skrevet 31. januar 2008 fikk antydninger til mage rundt uke 12, men er kommet seg skikkelig nå den siste uka..Er helt tydelig at det ikke bare er luft lengre hvertfall! Synes kanskje at det er litt tidlig å få såpass med mage så fort, men mamma sa at hun også fikk mage tidlig, og jeg har heller ikke spesiellt lang overkropp...Tror det har litt å si..Men koslig lell=) Ja, er selv kresen på jeans, men må man så må man! hehe.. Siden du er i 7 uke ++, så slipper du kanskje unna den verste kvalmen da?? Lov å håpe! hehe..Kvalmen min begynte i uke 5.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 1. februar 2008 #78 Del Skrevet 1. februar 2008 Tittteii!! Grattis med magen Indo :gjeiper: du er sikkert kjempeflott!!!! Er ingenting å skamme seg over!! Du vet at mannfolk elsker gravide damer`?? Ha en glimrende helg!!!!! !Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 1. februar 2008 #79 Del Skrevet 1. februar 2008 fikk antydninger til mage rundt uke 12, men er kommet seg skikkelig nå den siste uka..Er helt tydelig at det ikke bare er luft lengre hvertfall! Synes kanskje at det er litt tidlig å få såpass med mage så fort, men mamma sa at hun også fikk mage tidlig, og jeg har heller ikke spesiellt lang overkropp...Tror det har litt å si..Men koslig lell=) Ja, er selv kresen på jeans, men må man så må man! hehe.. Siden du er i 7 uke ++, så slipper du kanskje unna den verste kvalmen da?? Lov å håpe! hehe..Kvalmen min begynte i uke 5.. Jeg håper jeg også får mage i uke 14, som deg! Vi skal nemlig på påskeferie til kjæresten sin familie, og da er jeg i uke 15. Hadde vært gøy å ha litt mage til jeg skal møte alle igjen. Moren min fikk ikke lage tidlig, og hadde en generelt liten mage. Men hun er 15 cm lavere enn meg og liten, så jeg blir kanskje større. (Hehe, nå hørtes jeg ut som en kjempe! Er "bare" 1.78, altså) Når det gjelder kvalmen min, sa legen at det mest sannsynlig kom til å gå bra. Leser at de fleste blir syke i uke 5-6, og nå er jeg snart i uke 8. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 1. februar 2008 #80 Del Skrevet 1. februar 2008 Tittteii!! Grattis med magen Indo :gjeiper: du er sikkert kjempeflott!!!! Er ingenting å skamme seg over!! Du vet at mannfolk elsker gravide damer`?? Ha en glimrende helg!!!!! !Klem Ja jeg vet=) Sambo har gått å gleda seg til jeg skulle få mage lenge han! Viser meg stolt frem til kjentfolk, og er sååå glad! Søte mannen min=) Hvordan er formen din da? Ha en glimrende helg du også=) Jeg håper jeg også får mage i uke 14, som deg! Vi skal nemlig på påskeferie til kjæresten sin familie, og da er jeg i uke 15. Hadde vært gøy å ha litt mage til jeg skal møte alle igjen. Moren min fikk ikke lage tidlig, og hadde en generelt liten mage. Men hun er 15 cm lavere enn meg og liten, så jeg blir kanskje større. (Hehe, nå hørtes jeg ut som en kjempe! Er "bare" 1.78, altså) Når det gjelder kvalmen min, sa legen at det mest sannsynlig kom til å gå bra. Leser at de fleste blir syke i uke 5-6, og nå er jeg snart i uke 8. Herlig! Blir spennende fremover ja! Virker som om det var igår jeg leste at du fikk positiv test, men det er det jo ikke..Snart 8 uker jo! Tiden har gått fryktelig fort..hehe...Så plutselig er du over 12ukers-grensa, og da begynner nok ting å skje! Vi har en hærlig tid fremover hvertfall! Når skal du til legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå