Devana Skrevet 26. november 2007 #1 Del Skrevet 26. november 2007 Nå skal vi selge den lille polo'n og kjøpe oss en ny bil. Jeg tar gjerne imot anbefalinger fra dere. Ønsker en bil med: -Plass til hundebur + evt. kattebur -God og sikker bil som passer både meg og samboeren (jeg er liten og kort i beina, han er langbeint ) -En bil som passer godt å kjøre over fjellet med som jeg kan føle meg trygg i på verste vinterføret. -Gjerne en som er litt lav i forsikringssum. -Alt fra kr 0-150 000. Håper noen har noen forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Del Skrevet 27. november 2007 Toyota avensis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 1. desember 2007 Takk for tipset. Har du erfaring med avensis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 1. desember 2007 #4 Del Skrevet 1. desember 2007 jeg putrer rundt i en 2001 avensis stasjonsvogn nå og må inrømme jeg er litt imponert. det er STOR plass bak (jeg er hestejente med til tider ymse bagasjebehov av større størrelse), nytelse å kjøre langtur med til min kroppsfasong (kort rygg, korte bein) og lange passasjerer trives også godt. stillegående og ikke så halvgal på drivstofforbruket. minuset er lengden, kan være en artig opplevelse å snike seg rundt på parkeringsplasser i starten men det blir fort en vane, det ble ihvertfall det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt i.i. Skrevet 6. desember 2007 #5 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har en 01 Nissan Primera som jeg er veldig fornøyd med God plass er det i den hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. desember 2007 #6 Del Skrevet 24. desember 2007 Min bedre halvdel har en '99 Volvo V40 som jeg strengt tatt har blitt litt godvenn med. Grei å kjøre, mye kraft og helt ok plass for sin klasse. I tillegg er den litt pen å se på. Det er ting jeg ikke er helt imponert over; ja. Understellet kunne godt vært litt mer stødig, og det er enkelte løsninger på teknologien jeg ikke helt er venn med. Men alt i alt er det en bil som jeg greit greier anbefale videre. Nå for en uke siden ble min kjære noe vel entusiastisk, og fikk sleng på bilen med det resultatet at den havnet i skogen. Skadene var minimale i forhold til hva man kunne forventet og hun selv hadde ikke en skramme. Her er igjen en faktor som gjør at jeg trykker Volvo til mitt bryst foran alle andre bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristaa Skrevet 2. januar 2008 #7 Del Skrevet 2. januar 2008 Honda Jazz? Jeg får min splitter nye Jazz neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 12. januar 2008 #8 Del Skrevet 12. januar 2008 Toyota avensis eller om du foretrekker en litt mindre bil toyota corolla. Men den kan kanskje bli litt kort for de som er litt lengre i bena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå