Gjest Leter... Skrevet 25. november 2007 #1 Del Skrevet 25. november 2007 Har sikkert vært utallige "tråder" om dette før, men jeg skriver nå en ny. Jeg sliter med å komme i kontakt med jenter/damer. Mener selv at jeg er en kjempegutt, men får ikke helt til å søke kontakt når jeg f.eks er på byen. En ting er hvis jeg er alene, men kan jo ikke springe rundt på byen for meg selv. Problemet er at jeg føler at jeg er en "ekkel gris" hvis jeg stirrer på alle rundt meg, og er vi en gjeng som er ute, klarer jeg ikke å forsøke å "overgå" andre. Er ikke den som fremhever meg selv, men hva skal jeg gjøre for å bli sett og hørt da? Kan jo ikke si "snakk heller med meg, han har dame/ er en sleip fyr..." Ikke lett dette, men håper noen kan komme med noen smarte forslag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 27. november 2007 #2 Del Skrevet 27. november 2007 Les, lær og øv! http://www.charismaarts.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 29. november 2007 #3 Del Skrevet 29. november 2007 Har sikkert vært utallige "tråder" om dette før, men jeg skriver nå en ny. Jeg sliter med å komme i kontakt med jenter/damer. Mener selv at jeg er en kjempegutt, men får ikke helt til å søke kontakt når jeg f.eks er på byen. En ting er hvis jeg er alene, men kan jo ikke springe rundt på byen for meg selv. Problemet er at jeg føler at jeg er en "ekkel gris" hvis jeg stirrer på alle rundt meg, og er vi en gjeng som er ute, klarer jeg ikke å forsøke å "overgå" andre. Er ikke den som fremhever meg selv, men hva skal jeg gjøre for å bli sett og hørt da? Kan jo ikke si "snakk heller med meg, han har dame/ er en sleip fyr..." Ikke lett dette, men håper noen kan komme med noen smarte forslag:-) Da har du jo definert for deg selv at byen ikke er din arena for å sjekke. Det er den ikke for min del heller. Men ikke av samme årsak, jeg er bare litt lei av å finne ut at jenta jeg sjekket opp er ganske annerledes i edru og belyst tilstand enn det jeg oppfattet i min berusede tilstand. I tillegg syns jeg byen er et litt for stort sjansespill, med mindre man bare vil ha sex da. Vil man noe mer vet man jo ikke en døyt før man har brukt noen dater på dama. Og det har ikke jeg lyst eller tid til. Finn heller ut hva som ER din arena. Hvor føler du deg mest komfortabel, og hvor finner du jenter som har samme interesser som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 29. november 2007 #4 Del Skrevet 29. november 2007 Dette er et problem så veldig mange sliter med! Det er virkelig ikke lett å møte noen utenfor jobb, som ikke er småfulle. Håper at det kommer forslag til jenter i denne tråden også! Hvor kommer man i kontakt med dere hyggelige gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 29. november 2007 #5 Del Skrevet 29. november 2007 Dette er et problem så veldig mange sliter med! Det er virkelig ikke lett å møte noen utenfor jobb, som ikke er småfulle. Håper at det kommer forslag til jenter i denne tråden også! Hvor kommer man i kontakt med dere hyggelige gutter? Her, selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå