Gå til innhold

Hvordan bli kvitt?

Gjest Flass i hodebunnen :/

Fremhevede innlegg

Gjest Flass i hodebunnen :/
Skrevet

Som du sikker skjønner så jeg altså en av dem som sliter veldig med flass, og hvertfall nå som den kalde årstiden begynner så smått. Jeg har prøvd head and shoulders, men det funker ikke i det hele tatt. Tror kanskje den er litt for stærk eller noe?

Noen som har noen tips angående fjerne flassen? Kur eller noe?

Hadde vært VEKLDIG behjelpelig en sår periode av året :regn:

PS: Vet ikke om dette er riktig sted å poste, men jeg prøver :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå innom en frisør og kjøp et godt produkt mot tørr hodebunn? Dersom man har ømfintelig hodebunn bør man investere i noe skikkelig.. Frisører vet nok råd skal du se..

Har ikke troa på head and shoulders hvertfall..husker engang jeg prøvde den (tom for annen sjampo). Endte med at jeg fikk flass av den..gikk jo bort igjen selvfølgelig, men var kjipt nok den lille perioden.

Skrevet

Ellers kan det hende du har seborreisk eksem, og den har en tendens til å blusse opp om på denne årstiden når været er så ustabilt.

Da kan du prøve Fungoral i noen uker. Funker ikke det kan du prøve selukos. Begge fåes på apoteket. Det er i tillegg greit å ha en shampo utenom som en bruker etter en har brukt apotekshampoen. Det er fordi selukosen spesielt, ikke lukter så veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...