Gå til innhold

Nobel Clinic eller Colosseum?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_maxi_*
Skrevet

Hei:)

Er det noen som kan hjelpe meg med tips, erfaringer, hva som helst som kan gjøre det klarere for meg hva jeg bør velge?

Har snevret inn til enten Nobel eller Colosseum.Vil ta brystløft, og har vært på konsultasjon hos Nobel.

De var veldig flinke, jeg følte meg trygg og bra, men prisen kom på 39 000,-

Det er garantert billigere på Colosseum, er usikker på hva jeg skal gjøre nå.

Har noen der ute tatt brystløft på Colosseum, hva kostet det i så fall, hvordan var resultatet?

-maxi-

• 4 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Agder
Skrevet

Hei:)

Er det noen som kan hjelpe meg med tips, erfaringer, hva som helst som kan gjøre det klarere for meg hva jeg bør velge?

Har snevret inn til enten Nobel eller Colosseum.Vil ta brystløft, og har vært på konsultasjon hos Nobel.

De var veldig flinke, jeg følte meg trygg og bra, men prisen kom på 39 000,-

Det er garantert billigere på Colosseum, er usikker på hva jeg skal gjøre nå.

Har noen der ute tatt brystløft på Colosseum, hva kostet det i så fall, hvordan var resultatet?

-maxi-

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke erfaring med brystløft, men jeg skulle ta fettsuging hos Nobel Clinic for noen år siden. På konsultasjonen virket de veldig profesjonelle og flinke, og virket som de hadde mitt beste i tankene. Da det viste seg at jeg ikke hadde råd til operasjonen likevel, ble kundebehandlingen en helt annen, rett og slett veldig dårlig. Jeg måtte jo klare å skrape sammen penger, jeg måtte ringe alle jeg kjente for å be om lån osv, det var visst vanskelig for damen i telefonen å skjønne "jeg har ikke mulighet akkurat nå, det må utsettes noen mnd".

Det var Oslokontoret deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...