Gjest Gjest_maxi_* Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei:) Er det noen som kan hjelpe meg med tips, erfaringer, hva som helst som kan gjøre det klarere for meg hva jeg bør velge? Har snevret inn til enten Nobel eller Colosseum.Vil ta brystløft, og har vært på konsultasjon hos Nobel. De var veldig flinke, jeg følte meg trygg og bra, men prisen kom på 39 000,- Det er garantert billigere på Colosseum, er usikker på hva jeg skal gjøre nå. Har noen der ute tatt brystløft på Colosseum, hva kostet det i så fall, hvordan var resultatet? -maxi-
Gjest Anonym Agder Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Hei:) Er det noen som kan hjelpe meg med tips, erfaringer, hva som helst som kan gjøre det klarere for meg hva jeg bør velge? Har snevret inn til enten Nobel eller Colosseum.Vil ta brystløft, og har vært på konsultasjon hos Nobel. De var veldig flinke, jeg følte meg trygg og bra, men prisen kom på 39 000,- Det er garantert billigere på Colosseum, er usikker på hva jeg skal gjøre nå. Har noen der ute tatt brystløft på Colosseum, hva kostet det i så fall, hvordan var resultatet? -maxi-
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Hei! Jeg har ikke erfaring med brystløft, men jeg skulle ta fettsuging hos Nobel Clinic for noen år siden. På konsultasjonen virket de veldig profesjonelle og flinke, og virket som de hadde mitt beste i tankene. Da det viste seg at jeg ikke hadde råd til operasjonen likevel, ble kundebehandlingen en helt annen, rett og slett veldig dårlig. Jeg måtte jo klare å skrape sammen penger, jeg måtte ringe alle jeg kjente for å be om lån osv, det var visst vanskelig for damen i telefonen å skjønne "jeg har ikke mulighet akkurat nå, det må utsettes noen mnd". Det var Oslokontoret deres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå