Gå til innhold

Smil til verden og den smiler til deg (",)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ikke innlogget Lottemor

-Man skal väre mot andre slik som man vil andre skal väre mot seg-

Det er det fineste sitatet jeg vet om og det er jo sanhetens ord,hvorfor ikke fölge dette?

Hvorfor er det så få som fölger dette,sier ikke at alle skal väre enige med hverandre ,men hyggelig og respektere hverandre.

Ikke slenge med leppa og väre ufin selv om man er uenig med hva andre sier, tenker og gjör.....

Vill bare önske dere en fin dag videre.

Klemmer fra *Lottemor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg Lottemor.

Det kommer sjelden noe godt ut av å være spydlig og "slem".

Å si sin mening er en ting, å si ting på en pen måte er noe ganske annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Enig :) Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør, mener, hvordan de kler seg osv. Jeg respekterer andre for det de er hvis de respekterer meg tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Husker når jeg var rundt 8 år så hadde vi netopp flyttet til byen fra landet.

jeg som var oppdradd av mennesker som egentlig var min familie så hadde jeg lärt meg at gammle mennesker ikke hadde det alltid så bra.

Så jeg var alltid så snill at jeg plukket mark blommster og bär til dem og leverte på dören og når de ville gi meg noe for dette (penger eller snop) så svarte jeg alltid nei og med sitatet : den beste gaven´man kan få det er å gjöre andre glad

Jepp og dette tok jeg med meg til byen og dere skulle sett utrykkene på de gammle damene som ikke viste navnet mitt engang hvor sjokket de var over at jeg ikke solgte blommstene og bärene men ga dem bort,det var de ikke vandt med.

Så om allt var begynnt å bli så griskt og falskt alerede da hvordan er det da ikke nå ?

Mener det enda jeg da at den beste gaven man kan få det er å gjöre andre glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror så godt som alle synes det er et godt ordtak, men hvorfor virker det som om det er så vanskelig og følge det. for jeg tror alle synes det er best og bli respektert for meninger og holdningene sine selvom ikke alle er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...