Gå til innhold

"Godstol" til barnet i stua

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er på jakt etter en fin "godstol" til vår datter på ett og et halvt år. Altså ikke en type jærstol eller "arne jacobsen-barnestol", men en myk stol/minisofa hun kan sitte når hun f.eks ser barne-tv.

Noen som har sett noe som kan passe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant en kjempefin rosa stol til min tanteunge, hun er 1,5 år.

Jeg kjøpte den på Bohus. Den er i knallrosa pels, lett å ta med seg og koster under 200 kr. Ser ut som den er god å sitte i.

Skrevet

Bohus har et bra utvalg av sofaer og stoler til barn. Vi har stoffsofa og -stol derfra. Jeg har også sett skikkelige godstoler av recliner-typen for barn der.

Skrevet

Saccosekk er jo helt ypperlig til unger. Mine hadde stor glede av sin.

Skrevet

Helt enig. Sacosekk er helt genial, varm og god, og du kan sitte akkurat som du vil :5:

Skrevet

Takk for god ide!Kor får en tak i små saccosekker nå?Husker jeg hadde mye moro med min som barn,og kunne tenkt meg en til min niese på 1,5år!Den gang var det en type kunstig skinn,holdt i ørten år.Finnes saccosekker med mykt ytterstoff?

Skrevet

Skeidar har både slike typiske lenestoler og små runde enkle stoler til et par hundrelapper.

Skrevet
Takk for god ide!Kor får en tak i små saccosekker nå?Husker jeg hadde mye moro med min som barn,og kunne tenkt meg en til min niese på 1,5år!Den gang var det en type kunstig skinn,holdt i ørten år.Finnes saccosekker med mykt ytterstoff?

Gjest her som anbefalte saccosekk.

Jeg kjøpte en stor størrelse til mine. Da de var veldig små så fikk de plass i den begge to. Ville ikke ha kjøpt en liten en, men full størrelse. Den ble flittig brukt i mange år. Ungene elsket den og det hendte jeg slang meg ned også. Jeg hadde et falsk skinnstoff, skai?, og det var veldig greit å tørke av.

Skal du ha stoff så sørg for at kulene er i egen pose slik at du kan ta av trekket og vaske det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...