Gjest Wasabi Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Vi er på jakt etter en fin "godstol" til vår datter på ett og et halvt år. Altså ikke en type jærstol eller "arne jacobsen-barnestol", men en myk stol/minisofa hun kan sitte når hun f.eks ser barne-tv. Noen som har sett noe som kan passe?
Gjest lissi32 Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg fant en kjempefin rosa stol til min tanteunge, hun er 1,5 år. Jeg kjøpte den på Bohus. Den er i knallrosa pels, lett å ta med seg og koster under 200 kr. Ser ut som den er god å sitte i.
Kayli Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Bohus har et bra utvalg av sofaer og stoler til barn. Vi har stoffsofa og -stol derfra. Jeg har også sett skikkelige godstoler av recliner-typen for barn der.
Ancalime Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 På ikea har de noe lignene denne i barne str: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50078464 Ellers tror jeg Jysk har noen også
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Saccosekk er jo helt ypperlig til unger. Mine hadde stor glede av sin.
Ajja Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Helt enig. Sacosekk er helt genial, varm og god, og du kan sitte akkurat som du vil
fargegla82 Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Takk for god ide!Kor får en tak i små saccosekker nå?Husker jeg hadde mye moro med min som barn,og kunne tenkt meg en til min niese på 1,5år!Den gang var det en type kunstig skinn,holdt i ørten år.Finnes saccosekker med mykt ytterstoff?
Tusenfryd Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Skeidar har både slike typiske lenestoler og små runde enkle stoler til et par hundrelapper.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Takk for god ide!Kor får en tak i små saccosekker nå?Husker jeg hadde mye moro med min som barn,og kunne tenkt meg en til min niese på 1,5år!Den gang var det en type kunstig skinn,holdt i ørten år.Finnes saccosekker med mykt ytterstoff? Gjest her som anbefalte saccosekk. Jeg kjøpte en stor størrelse til mine. Da de var veldig små så fikk de plass i den begge to. Ville ikke ha kjøpt en liten en, men full størrelse. Den ble flittig brukt i mange år. Ungene elsket den og det hendte jeg slang meg ned også. Jeg hadde et falsk skinnstoff, skai?, og det var veldig greit å tørke av. Skal du ha stoff så sørg for at kulene er i egen pose slik at du kan ta av trekket og vaske det.
Gjest Tulipa Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Saccosekker er kjempekjekke å sitte i for unger. Ekornes har noe flotte ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå