Gå til innhold

Hjelp meg! Bolero i Pels....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en bolero i pels, evt. fuskepels. Den må ikke gå over brystet, men være åpen, ingen lukking, hemper, sløyfer e.l. I fargen ivory. Skulle betille fra bridalonlinestore, men de leverte ikke til norge... og nå er det kun 2 mnd igjen til brylluppet........

Vet du om noen nettsteder???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ønsker meg en bolero i pels, evt. fuskepels. Den må ikke gå over brystet, men være åpen, ingen lukking, hemper, sløyfer e.l. I fargen ivory. Skulle betille fra bridalonlinestore, men de leverte ikke til norge... og nå er det kun 2 mnd igjen til brylluppet........

Prøv B-young

Skrevet

http://www.dinkjole.no/page.php?ID=C

Gjest Snørose
Skrevet

Har du prøvd e-bay? Jeg har funnet masse fint der. Kjøpte en hvit kaninpelsjakke til ca 200 kr. Har sett flere fine boleroer og stolaer der også.

Skrevet
http://www.wed-shopping.com/ har boleroer og jakker i fuskepels. Jeg har bestilt denne tror jeg det var. Har ikke fått den enda, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten (er bare 14 dager siden jeg bestilte).. Kan prøve å huske å fortelle deg hva jeg synes når jeg har fått den :)
Gjest Januarbrud *Trådstarter
Skrevet

Tusen takk for alle svar! Nå har jeg funnet den mest perfekte boleroen jeg kunne tenkt meg. Akkurat en slik jeg ville ha. Men selvfølgelig måtte jeg ut med mye mer enn jeg hadde tenkt også. 2000 kr. Og jeg er strålende fornøyd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...